Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.01.21 , 14:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Придніпров'я

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Author Topic: Покращення сполучення Придніпров'я  (Read 72268 times)
VB
Active user

Posts: 4372


View Profile
« Reply #320 on: 31.12.19 , 11:12 »
Share

На 17.23, - короткий обіг. Хоча теж не з повітря береться. Вона перед цим у цей день зробить рейси до Покровська та Діївки.
На 19.46, - довгий обіг. Ще з минулого дня катань по різним напрямках без заїзду у депо у цей день їде до Кам'янського, Таврійська, Діївки. Після ночівлі у П'ятихатках після прибуття до Дніпра після зміни на коліях бригади вона знову ж таки буде задіяна на рейсах до Діївки, Кам'янського, Чаплиного та інші рейси і лише наступного дня заїде до депо. Це персонально Володимиру. Але гуртки юних фломастирувальників ніхто ще не заборонив, тим більше є гарні випускники цього закладу. Далі. Все там давно придумано до всіх вас. Якщо забрати рухомий склад, зменшаться міжрейсові інтервали, відповідно збільшаться часові та покілометрові показники між ТО та все те, що виходить з цього. І зараз кажемо груники, розуміємо Львівську, дизелі в диму та електропотяги під електровозами, то взавтра на Придніпровську при ідентичних електропотягах у 4 вагони під магістральним електровозом та відмінами через одну у Дніпрі як казатимемо? Можна давати пропозиції? Теперішні судоми, - зрозумілі. Але підтримувати таке, - бути співучасником злочину.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10375


View Profile
« Reply #321 on: 31.12.19 , 12:12 »
Share

Некоторые рейсы Днепр - Пятихатки выполняются составами Пятихатского депо, которые днем проходят ТО в РПЧ-1 Днепр. Первый утренний рейс из Пятихаток в 4.53 выполняется именно Пятихатской ЭР1 или ЭР2, второй в 6.27 на сколько помню - тоже Пятихатским составом. Потом они днем проходят ТО в РПЧ-1 и вечерним рейсами едут в Пятихатки. Какими именно не подскажу. Возможно, крайними.

Также, бывают случаи, когда выдают Пятихатский состав на другие рейсы из Днепра. Лично ехал 6285 Лозовая - Днепр (12.25 - 15.46), но, это, скорее всего, была внештатная ситуация.
Но вот Пятихатские ЭР1, ЭР2 ходят на штатных условиях в Днепр на  ТО уже много лет.
Logged
VB
Active user

Posts: 4372


View Profile
« Reply #322 on: 31.12.19 , 13:12 »
Share

Значить ті, про які я написав, - то вони і є. І в Дніпрі вони по двоє діб.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10375


View Profile
« Reply #323 on: 31.12.19 , 13:12 »
Share

Може бути. Хтось з РПЧ-1 казав, що деякі рейси закривають п'ятихатськими складами, через брак своїх. Тільки на Покровськ придніпровські електропоїзди не їздять, окрім Орієнт експресу.
А донецькі ТО в Дніпрі вже роки два-три як не проходять.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 444


View Profile
« Reply #324 on: 31.12.19 , 15:12 »
Share

На 17.23, - короткий обіг. Хоча теж не з повітря береться. Вона перед цим у цей день зробить рейси до Покровська та Діївки.
На 19.46, - довгий обіг. Ще з минулого дня катань по різним напрямках без заїзду у депо у цей день їде до Кам'янського, Таврійська, Діївки. Після ночівлі у П'ятихатках після прибуття до Дніпра після зміни на коліях бригади вона знову ж таки буде задіяна на рейсах до Діївки, Кам'янського, Чаплиного та інші рейси і лише наступного дня заїде до депо. Це персонально Володимиру. Але гуртки юних фломастирувальників ніхто ще не заборонив, тим більше є гарні випускники цього закладу. Далі. Все там давно придумано до всіх вас. Якщо забрати рухомий склад, зменшаться міжрейсові інтервали, відповідно збільшаться часові та покілометрові показники між ТО та все те, що виходить з цього. І зараз кажемо груники, розуміємо Львівську, дизелі в диму та електропотяги під електровозами, то взавтра на Придніпровську при ідентичних електропотягах у 4 вагони під магістральним електровозом та відмінами через одну у Дніпрі як казатимемо? Можна давати пропозиції? Теперішні судоми, - зрозумілі. Але підтримувати таке, - бути співучасником злочину.
НО ведь по Вашему, тогда можна сделать вывод, что Знаменка-Цветково две пары в день зачем продлевать туда, если можно обрезать все по Шевченко?) Даже в расписании такая  на самом деле есть где стоянка по им.Шевченко 2 или 2.5 часа, а сообщение Знаменка-Цветково .)
 В обратную сторону только одну на Пятихатки реально продлить,  с Синельниково-1 была бы к сожалению такая :
 Синельниково-1-Днепр (06:35-08:08), Днепр-Главный 08:08-10:40 ,Днепр-Пятихатки 10:40-12:05, Пятихатки-Днепр 13:10-15:34.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 444


View Profile
« Reply #325 on: 31.12.19 , 17:12 »
Share

Может вы тогда ответите на очень простой вопрос: почему по графику Днепр-Синельниково-1-Запорожье-1 по 3 электрички на каждом отрезке, а обратно 5 и 6 соответственно? Или вы сейчас будете ссылатся на чаплинские эльки по первому отрезку (Чаплино-Синельниково-1), а тогда что с Запорожья интересно, связка с чем?)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10375


View Profile
« Reply #326 on: 31.12.19 , 22:12 »
Share

Вечерняя 6132 Запорожье-1 - Синельниково-1 это оборот по Запорожью-1 от 6124 Днепр - Запорожье и состав РПЧ-1 Днепр. Далее состав ночует в Синельниково и утром едет на Днепр.
Logged
VB
Active user

Posts: 4372


View Profile
« Reply #327 on: 01.01.20 , 10:01 »
Share

НО ведь по Вашему, тогда можна сделать вывод, что Знаменка-Цветково две пары в день зачем продлевать туда, если можно обрезать все по Шевченко?) Даже в расписании такая  на самом деле есть где стоянка по им.Шевченко 2 или 2.5 часа, а сообщение Знаменка-Цветково .)
Бо саме в Цвітковому є місце, де можна відпочити бригадам. В Шевченка такого нічого саме для електропотягів не передбачене. А також у Цвітковому є місце для відстою та ТО, якби таке знадобилося. По Шевченка потяг стоїть на коліях. Стоянка зумовлена саме наявним пасажиропотоком. Цвіткове ще з часів МПС було стиковим для Знам'янки та Фастова. Це вже при УЗ Знам'янка стала їздити до Миронівки. Але інша залізниця та бюрократія поставила все через сраку. Знам'янка там приїхала і зразу назад повинна забиратися. Якби все було б толком впроваджене,- то не до Шевченка, як кажете скоротили б, а до Миронівки всі рейси були б. І остання там би ночувала б. Я б паритетом зробив би дві фастівські до Шевченка чи й Знам'янки, а знам'янські дві до Києва. Ви не в той бік дивитесь.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 444


View Profile
« Reply #328 on: 01.01.20 , 12:01 »
Share

НО ведь по Вашему, тогда можна сделать вывод, что Знаменка-Цветково две пары в день зачем продлевать туда, если можно обрезать все по Шевченко?) Даже в расписании такая  на самом деле есть где стоянка по им.Шевченко 2 или 2.5 часа, а сообщение Знаменка-Цветково .)
Бо саме в Цвітковому є місце, де можна відпочити бригадам. В Шевченка такого нічого саме для електропотягів не передбачене. А також у Цвітковому є місце для відстою та ТО, якби таке знадобилося. По Шевченка потяг стоїть на коліях. Стоянка зумовлена саме наявним пасажиропотоком. Цвіткове ще з часів МПС було стиковим для Знам'янки та Фастова. Це вже при УЗ Знам'янка стала їздити до Миронівки. Але інша залізниця та бюрократія поставила все через сраку. Знам'янка там приїхала і зразу назад повинна забиратися. Якби все було б толком впроваджене,- то не до Шевченка, як кажете скоротили б, а до Миронівки всі рейси були б. І остання там би ночувала б. Я б паритетом зробив би дві фастівські до Шевченка чи й Знам'янки, а знам'янські дві до Києва. Ви не в той бік дивитесь.
По поводу Мироновки Фастова и Киева со Знаменки, Шевченка я   согласен, так как ваш аргумент ещё можно перекрыть тем, что на разных филиалах разный максимальный километраж (на той же Одесской жд 320 км, что реально сделать элю Знаменка-Мироновка по наведенному выше примеру Днепр-Пятихатки-Синельниково-Днепр, только в этом случае будет таких 1 максимум 2 рейса в сутки туда -обратно Знаменка-Мироновка-Знаменка(в случае позднего прибытия такой обьединенной эльки в Мироновку,  ночует и возвращается на следующий день в Знаменку, если время отправления-прибытия не позволит доехать до Цветково.)
 (по поводу Киева это уже было бы типа 8хх или как сейчас Знаменка Одесса в одностороннем порядке, в обратную сторону её нет, остановки только на станциях, и два билета, так как даже со Знаменки до Одессы больше 320 км, а в Киев 2 билета отталкиваясь от 2 филиалов жд))).
« Last Edit: 01.01.20 , 12:01 by Владимир » Logged
VB
Active user

Posts: 4372


View Profile
« Reply #329 on: 01.01.20 , 16:01 »
Share

До чого всі ці розрахунки, якщо все це могло бути у минулому. І якщо буде у майбутньому, то й нормативну базу змінять. Займаєтесь безглуздими речами.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!