Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Придніпров'я

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Покращення сполучення Придніпров'я  (Read 4524 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #50 on: 30.11.19 , 13:11 »
Share

В новому графіку не закладено нитки для 237/238 Дніпро - Київ перестійним складом 139/140, тому що останній планують видовжувати до Миколаєва (щоправда, невідомо коли).
Пропозиція:
Призначити 237/238 Київ - Дніпро орієнтовним графіком:
23:00     Київ      18:00
08:00   Дніпро   09:00
Із зупинками по стаціях Олександрія, Фундукліївка, Цвіткове, Корсунь, Городище та інших малих стаціях.
Цей поїзд закриє ранкову дірку по відправленню з Дніпра в бік Шеви та дірку по вечірньому прибуттю до Києва з боку малих станцій.
Для призначення можна задіяти один із жмеринських/хмельницьких складів, якими призначаються допи.

А можна відправлення з Києва пізніше зробити, зокрема, щоб була можливість для пересадки по Києву із Західних областей (особливо, якщо в ті дні 204/203 не буде)!!

І ще, шкода, що такий порівняно бюджетний поїзд 237/282 не їздитиме по маршруту Київ - Дніпро
« Last Edit: 30.11.19 , 13:11 by Дніпровець » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #51 on: 30.11.19 , 13:11 »
Share

Так, з Києва можна його зробити в 23:25 зразу після 80. Тоді буде пересадка з 715 прибуттям в 23:08. Більше не бачу з чим його ще можна узгоджувати.
« Last Edit: 30.11.19 , 13:11 by jbond989 » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #52 on: 30.11.19 , 13:11 »
Share

Дякую за розуміння!!
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #53 on: 30.11.19 , 14:11 »
Share

Поки що нема за що. Ми тут поки що лише пропозицію обговорюємо. І ще невідомо, чи Пасдеп взагалі захоче її брати в роботу, бо це може створювати загрозу для зменшення заселеності 737/738.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #54 on: 30.11.19 , 14:11 »
Share

Так, з Києва можна його зробити в 23:25 зразу після 80. Тоді буде пересадка з 715 прибуттям в 23:08. Більше не бачу з чим його ще можна узгоджувати.

Я подякував вцілому за розуміння проблеми. АЛЕ (я 715 і 705 переплутав) узгоджувати його з 715 нема потреби, бо не задовго перед ним 42 їде по тому маршруту (без Києва). В ідеалі можна було б відправляти аж після півночі, бо жодного нема вночі (тоді на корню втрачається сама суть пропозиції відправлення з Дніпра вранці).

*) Саме краще узгодження (з використанням Інтерсіті+), як для мене 144, або 150 на 732. По непарних зі Львова є прямий 4/3.
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #55 on: 01.12.19 , 01:12 »
Share

а може причина просто банальна спекуляція, аналогічно як генічеськ зробили звичайний приміський, бо приміські тарифи на придніпровці немилосердні?

Зато на ЮЖД (в харьковской дирекции) такой коммунизм, что за 17 гривен спокойно выдадут билет до Синельниково :D

Кстати, о пригороде
Интересно глянуть новый график, 6513 Харьков - Лозовая теперь будет под 2 обгона попадать (95 и 797), время в пути явно увеличится, а зазор по Лозовой на пересадку на 6285 Лозовая - Днепр сейчас всего 15 минут. Было бы неплохо не угробить пересадку
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8568


View Profile
« Reply #56 on: 03.12.19 , 20:12 »
Share

Перевод в пригородные не выглядит правдоподобно, ибо 821 аттестован с коэффициентом 5,0 ЕМНИП. Для сравнения тариф Синельникове - Лозова что-то около 102 грн во вторник в декабре. По пригородным тарифам Приднепровки это порядка 35-40 грн, и порядка 10грн по тарифам Южной. При этом 821/822 воздуховоз ещё тот. Ехал две недели назад в вагоне по Синельниково было в вагоне 6 человек всего + я один сел в Синельниково + 2 человека в Павлограде + человек шесть в Лозовой село.
Для тех кто считает, что летом там людей было больше - ни фига, ехал в июне, людей было столько же.
Кстати по Синельниково с 826 на 822 кроме меня пересаживался лишь один мужчина. Возможно железнодорожник.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8568


View Profile
« Reply #57 on: 03.12.19 , 20:12 »
Share

Зная по работе путевое развитие станции Павлоград-1, сомневаюсь, что там возможны маневры с прицепкой вагонов. Уж очень непростая там станция.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5033


View Profile
« Reply #58 on: 03.12.19 , 23:12 »
Share

При этом 821/822 воздуховоз ещё тот. Ехал две недели назад в вагоне по Синельниково было в вагоне 6 человек всего + я один сел в Синельниково + 2 человека в Павлограде + человек шесть в Лозовой село.
Для тех кто считает, что летом там людей было больше - ни фига, ехал в июне, людей было столько же.

Я за рік ним їздив десь разів 5, але з Харкова.  Навіть в будні людей було багато у вагоні,  принаймні на ділянці Харків-Павлоград. 
Звісно, що після Павлограду  людей у вагоні  залишалось менше. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8568


View Profile
« Reply #59 on: 03.12.19 , 23:12 »
Share

В обратную сторону даже букинг видит более высокую загрузку. Да и до такого тотального повышения, которое было полтора года назад, он был действительно востребованным.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!