Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.01.20 , 19:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Придніпров'я

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38
Print
Author Topic: Покращення сполучення Придніпров'я  (Read 19012 times)
VB
Active user

Posts: 4154


View Profile
« Reply #330 on: 01.01.20 , 19:01 »
Share

До речі. Перевірив дещо. Про
Тільки на Покровськ придніпровські електропоїзди не їздять, окрім Орієнт експресу.
. Маєте цілковиту рацію. ЕПЛ2Т-02Ч 6 вагонів 2 кл (8 фак.) прип. РПЧ-1 Дніпровське, по середам ТО РПЧ-1, по 1,2,Ч,5,6,7 лок. та п. бригади РПЧ-1, явка хх.хх 8.50 КП видача, 9.05/9.51 Дніпро-Головний, 2 кол, під 826 Дніпро-Покровськ відпр. 9.51 , по Покровську по обігу 13.08/13.50 під 825 Покровськ - Дніпро, по Дніпро-Головний без змін лок. та п. бригад 8 кол. 16.Ч5/17.15 під 7825 Дніпро - Діївка відпр.17.15, приб. 17.26, з Діївки диспетчерським до Дніпро-Головний РПЧ-1 відпр. до 19.15, прийом КП по факту, здача хх.хх.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8782


View Profile
« Reply #331 on: 12.01.20 , 14:01 »
Share

Також з приводу того, якщо видовжувати 203/204 на постійній основі до Запору, то 9 вагонів склад якось фігня, треба якось додати його до повного складу. Хоча б вагонів 15. Цікаво, як це відіб"ється на нитці 3/4, яка розрахована під короткий склад.

Я вважаю, що двогрупний 73/74 Львів - Хмельницький - Мозгва недоцільний. Я би формував увесь повний склад у Львові, без Хмельницького.
Це би дало кілька суттєвих переваг.

1. Економія на маневрах, що можна зразу підносити Мокроштану як головну перевагу -:)))
2. Формування повноскладового 203/204, що при курсуванні до Запору є дуже бажаним для збільшення пропозиції місць.
3. Економія приблизно 1 год. 20 хв. обороту рейсу 73/74 за відсутності потреби довгої стоянки в Хмельницькому в обидві сторони (достатньо буде 5-7 хвилин).
4. За рахунок економії часу обороту 73/74 можна буде прокласти більш повільну нитку, ніж 3/4, якщо склад з 15-18 вагонів не потягне графік 3/4.
5. Найголовніше - значне збільшення пропозиції місць на 203/204 з можливістю продовження до Запору.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3492


View Profile
« Reply #332 on: 12.01.20 , 14:01 »
Share

Також з приводу того, якщо видовжувати 203/204 на постійній основі до Запору, то 9 вагонів склад якось фігня, треба якось додати його до повного складу. Хоча б вагонів 15. Цікаво, як це відіб"ється на нитці 3/4, яка розрахована під короткий склад.

Длинный состав у 42 - сейчас не меньше 19 вагонов.

С уважением, Ульф
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8782


View Profile
« Reply #333 on: 12.01.20 , 14:01 »
Share

Також, можливо є сенс, зробити по Генічеську оборот 81 на 86 взимку через день харківськими складами (повними по 16-18 вагонів) та влітку аналогічний оборот ще й 81 на 87 також через день повним складом. Тут можна паритетом ковельским складом з розміном по Харкову ще й на 127/128.
Без будь яких групувань 85/86 з 87/88.
Тоді яказ Львівськими вагонами від 85/86 можна буде якраз доповнити 73/74-203/204 до повного складу.

При такій розстановці 85 з Генічеська буде відправлятися десь о 10 ранку, обертатися по Львову за 1,5 години та прибувати до Генічеська десь о 14-15 годині. Можливі варіанти плюс-мінус, бо там часу на оборот вдосталь.

Правда, тоді 87/88 буде мати два варіант - літній та зимовий. Але це не така велика проблема.

Харківські вагони можна брати від 375/376, а Миколаїв - Харків через Дніпро, замість 375/376 обслуговувати миколаївськими складами в обороті з 121/122 та 133/134. При цьому через день можна лишити також 375/376, але без загогулини через Кривий Ріг харківським складом, у якого буде вдосталь часу по Харкову також для обороту на ту ж Слобожанщину, як приклад.  
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1160


View Profile
« Reply #334 on: 12.01.20 , 14:01 »
Share

Також з приводу того, якщо видовжувати 203/204 на постійній основі до Запору, то 9 вагонів склад якось фігня, треба якось додати його до повного складу. Хоча б вагонів 15. Цікаво, як це відіб"ється на нитці 3/4, яка розрахована під короткий склад.

Я вважаю, що двогрупний 73/74 Львів - Хмельницький - Мозгва недоцільний. Я би формував увесь повний склад у Львові, без Хмельницького.
Це би дало кілька суттєвих переваг.

1. Економія на маневрах, що можна зразу підносити Мокроштану як головну перевагу -:)))
2. Формування повноскладового 203/204, що при курсуванні до Запору є дуже бажаним для збільшення пропозиції місць.
3. Економія приблизно 1 год. 20 хв. обороту рейсу 73/74 за відсутності потреби довгої стоянки в Хмельницькому в обидві сторони (достатньо буде 5-7 хвилин).
4. За рахунок економії часу обороту 73/74 можна буде прокласти більш повільну нитку, ніж 3/4, якщо склад з 15-18 вагонів не потягне графік 3/4.
5. Найголовніше - значне збільшення пропозиції місць на 203/204 з можливістю продовження до Запору.
Якщо не брати до уваги зимових свят і можливо 3-денних святкових вихідних весною, то 9-10 вагонів поїзду 204/203 буде достатньо. Без станцій Одеської залізниці (ім.Т.Г. Шевченка та Знам'янки) Дніпро сам його не заповнює, тому інколи останні вагони навіть у склад не включають.... А от швидкісну нитку 204/203 однозначно треба берегти, особливо зі Львова. Неодноразово помічав, що поїзд їде із 30-40 хв спізненням, але потім до Дніпра його ліквідовує і прибуає майже вчасно, з 15-18 вагонами про швидкісний графік годі говорити!!
Вцілому я згоден, що 204/203 можна (і треба) до Запоріжжя витягувати (у нас більшість поїздів біля 1 год обороту мають в кінцевих станціях)...

Ще вище писалося, що для Запоріжжя по датах і "Тясмин" підійде за ниткою 232/231 (коли на Черкаси не їде), час обороту також 1 година. Виграють і ОДЕС (згідно з розкладів 232 прибуває в 06.00 ранку на ім. Т.Г. Шевченка, а в 06.15 відправляється приміський поїзд 6064 Шевченко - Черкаси - Гребінка)    
« Last Edit: 12.01.20 , 15:01 by Дніпровець » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8782


View Profile
« Reply #335 on: 12.01.20 , 15:01 »
Share

Ну, 203/204 на правах експресу тимчасово. Це треба розуміти. Тобто до того часу, коли 3/4 стане щоденним. Це вже анонсували, що він буде щоденним, як тільки буде другий склад під нього.
З іншого боку, розтягувати графік 203/204 не будуть, бо там нема куди його тягнути. Там же досить суворий оборот на 73/74 по Львову. Ну, півгодини, хвилин 40 йому накинуть, більше нікуди.
Ну й ще. Якщо Ви його бачите регулярним, а не піковим, то рано, чи пізно, з нього доведеться знімати двохсотий номер та коефіцієнт 1.3.
А виходячи з цього, я сумніваюся, що його будуть ганяти у 6-9 вагонному складі через усю Україну швидким графіком.
Я, особисто, в майбутньому бачу його таким собі зимовим аналогом 231/232, але більш швидким, саме в дні відсутності 85/86.

А от цікаво, 6 вагонів це він через те, що 73/74 теж зі Львова 6 вагонів, чи його навмисно вкорочують?

Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1160


View Profile
« Reply #336 on: 12.01.20 , 16:01 »
Share

А от цікаво, 6 вагонів це він через те, що 73/74 теж зі Львова 6 вагонів, чи його навмисно вкорочують?
Я думаю, що навмисно скорочують, бо інколи 2-3 вагони аж до останньої доби продають...

Те, що 204/203 тимчасовий я це також розумію і залишаюсь при своїй думці, що 3/4 щоденним не треба поспішати робити, а прокласти спочатку на Прикарпаття (щоб вибір був)!

З приводу літніх перевезень: склад 204/203 (він же 74/73) поїде на Одесу, я так розумію. Так от на літо є нитка 204/203 до моря (наприклад на Бердянськ) з оборотом на того ж 472/471, лишилося лише склад знайти ну і звичайно нитку з Бердянська прокласти... Або використовувати нитку 232/231 з Федорівки (по парних з Бердянська) і з оборотом на 472/471, замість дебільного графіку 243/244 посеред ночі прибуттям/відправленням. (Але передбачаю, що саме 243/244 поїде, бо за Київ хвилюватимуться)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8782


View Profile
« Reply #337 on: 12.01.20 , 17:01 »
Share

Ідея в принципі супер. Але є кілька мінусів.
Нитка 203/204 для цього не годиться.
Стосовно складів.
Другий склад для 471/472 якраз набереться з двох коротишів по 10 вагонів від 139/140 як це було минулого року.
Буде два склади 471/472 на 243/244 (ниткою 231/232 від Федорівки до Запоріжжя) по 19 вагонів одногрупні.
Попит Дніпро - Бердянськ більший за Дніпро - Генічеськ на 189/190. А Кривий Ріг - Генічеськ навпаки більший за Кривий Ріг - Бердянськ.Тому криворізькі вагони (їх усього 18, по 6 у двох складах 241/242 та у складі 551/552) я би поділив на 2 частини та зробив би двогрупний 189/190-241/242 як був раніше по схемі 9+9, замість 12+6, а ось 471/472 я би зробив одногрупним повноскладовим дніпровським.
Але 243/244 Бердянськ - Івано-Франківськ я би проклав через Кривий Ріг, Нікополь, щоб компенсувати 551/552.
А для вивозу Києва зробив би 227/228 Жмеринка - Бердянськ щоденно двома складами. Один з них той, що їздив минулого літа 243/244 (там один з трьох складів був саме жмеринським)
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1160


View Profile
« Reply #338 on: 12.01.20 , 17:01 »
Share

Я думаю те, що ми тут пишемо ПасДепу до одного місця: він зробить в своєму стилі , минулого літа (нічне прибуття/відправлення) та цьогоріч зима показали, що головне кількість, а не якість. ПасДеп візьметься за своє, що завдяки 3-ім складам із Заходу через Київ на Бердянськ (243/244), на Генічеськ (118/117) ходитимуть щоденно поїзди (та і графіки написані).
У 2017 році було нормальне рішення призначати 188/187 (замість щоденного 86/85). Можна було б цю ідею відновити. По парних зробити 86/85 (як є зараз), по непарних 188/187 на Бердянськ і 232/231 на Генічеськ, (так ні то ж для 188/187 нитки треба робити з Бердянська, а ПасДеп 1000 причин знайде, щоб цього не робити)!!
*) До того ж у 187 була хороша швидкісна нитка з Дніпра до Львова (через Вінницю-Тернопіль!!!), яку успішно профукали, а вона цьогоріч зимою для 179/180 ой як знадобилася б!!
« Last Edit: 12.01.20 , 17:01 by Дніпровець » Logged
Kbk
User

Posts: 41


View Profile
« Reply #339 on: 13.01.20 , 06:01 »
Share

Влітку знову залишать Кривий Ріг в клоаці зі сполученням з Азовськими курортами, по шість вагонів через день явно не справляються з навантаженням. Зато є багато місць до Дніпра, я пропоную основну групу (12 вагонів) робити з Кривого Рогу, а причіпні (6 вагонів) з Дніпра. В Дніпра крім 190 та 472 є багато інших транзитних поїздів в котрих є багато вільних місць, а до Генічеська ще є електри, так що Дніпро не залишиться з не виїздом
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!