Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.19 , 13:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Літні перевезення 2019

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 36
Reply | Print
Author Topic: Літні перевезення 2019  (Read 28904 times)
sergius
Active user

Posts: 3680


View Profile
« Reply #40 on: 22.05.19 , 00:05 »
Share Reply with quote

Як раз таки встигає з запасом.

Також сьогодні було оголошено
Людина, коли пише свою пропозицію, повинна розуміти ситуацію з вагонним парком УЗ. Також, коли пропонується щось нове (чи так званий "поїзд єднання") потрібно розуміти скільки і чого можна зекономити на видовженні того чи іншого поїзда.
І таку ситуацію передбачав ще декількома роками раніше. Тоді це сприймалось як віддалена перспектива, яка невідомо коли настане. А вона таки настала. Відповідно, відтепер на літо або матимемо додаткові маршрути оптимізовані з виключним пріоритетом цього фактору (в тому числі за рахунок прискорення), або взагалі нічого не матимемо.

« Last Edit: 22.05.19 , 00:05 by sergius » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1245


View Profile
« Reply #41 on: 22.05.19 , 05:05 »
Share Reply with quote

А от цікаво, коли ситуація з вагонним парком УЗ змусить відмовитися від тупорилих злучок на зразок житомиризації та бахмутації "Бандери"?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3680


View Profile
« Reply #42 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Вангую, десь через рік. Коли знову почнуть відміняти на літо існуючі цілорічні рейси по типу 111/112.

Зараз вагони потроху купляються та трохи більше КВРяться. Але значно швидше списуються на металобрухт.
Прикинемо перспективу. Зниження їх кількості не буде мати постійну швидкість. Буде декілька моментів.
1. Найстаріші і непридатні до КВР(П) вагони закінчуються. Залишається умовно стала кількість крюків та КВР з подовженим терміном експлуатації.
2. В продовж 2025-2035 років списуються і вагони з КВР. Тоді дійсно залишиться лишень обмежена кількість переважно дорогих нічних фірмачів та склади крюківських сидячок. Якщо таки не почнуть закуповувати  партії не менше 100 од./рік чи альтернативний регіональний/міжміський МВРС

До настання пункту №1 УЗ слід оптимізувати усі рейси таким чином, щоб їхній перестій під час пікових перевезень був мінімальний (але адекватний). І вона це почала робити на прикладі трикутників Харків - Київ - Одеса. Чи додаткових денних рейсів з-під тих же нічних на ділянці Одеса - Львів.
Те саме очікує і рейси на ділянці Харків - Дніпро - Херсон/Миколаїв. Склад має їхати 8-10 годин максимально швидким маршрутом, щоб з нетривалим перестоєм по кінцевій одразу повернутися назад до Харкова і пройти обслуговування.
« Last Edit: 22.05.19 , 11:05 by sergius » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« Reply #43 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Призначили 227/228 Київ - Бердянськ   (31/05, 2/06-22/09/2019 по парних)
Схему ще не завели.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 542


View Profile
« Reply #44 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Призначили 227/228 Київ - Бердянськ   (31/05, 2/06-22/09/2019 по парних)
Схему ще не завели.
Интересно где вагоны нашлись. Прошлые годы вроде там жмеринское депо формировало этот поезд
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« Reply #45 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Якраз цей поїзд і буде формувати ПКВЧ-2 Жмеринка.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3304


View Profile
« Reply #46 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Через те, що вибори призначені на кінець липня, мені здається цьогорічні літні перевезення будуть не такими як завжди.
До речі, поки також нічого з дешевого (якогось 200 веселого) додаткового не призначено Львів - Одеса. Я розумію, що хочуть розпродати в першу чергу дорогі 167/168 та 169/170.
Ну і поки Львівська так і не вирішили, що робити з довгим перестоєм 073/074 по Львові.
А часом третій склад для 085/086 Львів - Новоолексіївка - це не є якраз оборот з 073/074? Чи замало часу між прибуттям до Львова в 12:49 і відправленням на Москву в 14:40?
« Last Edit: 22.05.19 , 11:05 by Entony » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« Reply #47 on: 22.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

Оновлено таблицю пропозиції місць станом на 22.05.2019р.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8308


View Profile
« Reply #48 on: 22.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Якраз цей поїзд і буде формувати ПКВЧ-2 Жмеринка.
Його вже років 15 формує виключно Жмеринка.
Зробили би його вже в сполученні Жмеринка - Бердянськ.
Logged
vito
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #49 on: 30.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Виходить, №251/252 Одеса-Харків - не перестійним складом 24/23 Одеса-Москва (а чимось iншим)?
« Last Edit: 30.05.19 , 18:05 by jbond989 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!