Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.19 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація складів поїздів

Pages: [1]
Print
Author Topic: Оптимізація складів поїздів  (Read 343 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1730


View Profile
« on: 03.06.19 , 21:06 »
Share

Після передачі вагонних депо у підпорядкування філії "Пасажирська компанія" з'явилася можливість передачі рухомого складу між ними.
Пропоную подумати над пропозиціями оптимізації складів поїздів.

Наприклад, вагони СВ у поїздах 20/19 Харків - Москва, 24/23 Одеса - Москва та 106/105 Дніпро - Москва через кордон по квитках возять 1-2 пасажирів.
В той же час відсутні вагони СВ у схемах поїздів:
3/4 Запоріжжя - Ужгород
86/85 Львів - Новоолексіївка
92/91 Одеса - Костянтинівка
110/109 Львів - Херсон
136/135 Чернівці - Одеса
150/149 Кременчук - Ворохта
Тому ефективніше було б їх передати до складів вказаних поїздів.

Ще один приклад:
Поїзд 45/46 Ужгород - Лисичанськ перебуває в дорозі 31 годину. У поїзді відсутній буфет.  2 вагони-буфети можна було б передати зі складів поїзда 110/109 Львів - Херсон. При чому без скарг з боку пасажирів. Оскільки 3-разове гаряче харчування на його маршруті забезпечується бабушко-перонним сервісом по станціях Жмеринка, Шевченка та Долинській.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8306


View Profile
« Reply #1 on: 03.06.19 , 22:06 »
Share

Бабушко-перронне харчування, це російська рулетка до інфекційного відділення. Це на повному серйозі, на своїй шкурі знаю це. До того ж, саме львівське депо наче непогано "харчує" пасажирів, наче й першими стравами також.

Стосовно СВ, то можна їх використати й не передаючи в інше депо. Другий люкс від "Придніпров'я" можна задіяти влітку якраз на 189/190-231/232 (два вагони), бо там практично весь склад, крім штабу, некондиція, що влітку жесть.
Взимку - другим люксом до 41 (до тієї групки вагонів, що не в загальному обороті зі "Скіфією"), попит буде шалений, нічого й передавати не треба.

Від 19/20 аналогічно. Там взагалі до будь-якого харківського поїзда, бо вони без люксів жодний (окрім НЕ). Найкраще до "Слобожанщини" взимку та до 375/376 (чи 271/272) влітку.

Одеський найкраще до 251/252 влітку + 91/92. Взимку окрім 91/92 додати до будь-якого регулярного поїзда.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 845


View Profile
« Reply #2 on: 04.06.19 , 12:06 »
Share

Ч вообще считаю что воивсех поездах идущих в светлое время суток болие 8 часов есть определенный смысл докомплектации буфетом. К стати а УЗ не планировало сдать в аренду эти вагоны по примеру ВОГ-кафе в поездах Интерсити?
Logged
Tags:
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!