Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.19 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Тижнева подорож - Київ-Чоп-Кошице-Прага-Кошице-Чоп-Мукачеве-Київ

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Тижнева подорож - Київ-Чоп-Кошице-Прага-Кошице-Чоп-Мукачеве-Київ  (Read 1086 times)
Evgenio
Active user

Posts: 227


View Profile
« on: 05.06.19 , 09:06 »
Share Reply with quote

Було заплановано та здійснено подорож по такому плану:


Основними завданнями було - максимально сдешевити українську жд ділянку,
трохи шиканути за кордоном(зацінити нічні потяги), гульнути трішечки у Кошице та
відвідати Прагу.

Київ-Чоп (Поїзд Київ-Солотвіно)
Якщо порівнювати стан вагонів із моїм улюбленім Хмільним Лисом (по 10ти бальній плациковій шкалі),
то Лису дам 7, а цьому мабуть 6 баллів.




У Чопі одразу купили квитки у Кошицький вагон (туди й зворотньо). Трохи потинялися на вокзалі,
подивились на відправлення захоньских пасажирів.




Таможений контроль стандартно, у таможеній залі.
Посадка в наш вагон складалася приблизно з 8ми людин. Майже порожній вагон.


На кордоні потяг зупиняється заходять прикордонники(дядько) та таможня(симпатична дівчина) словаків.
Як хтось тут розказував балакають чи то на словацький, чи то на угорський..

У Чиєрні до поїзда дочіпляють інші сидячі вагони.
По дорозі до Кошице кидаєтся у очі жахливий стан більшості вокзальних споруд! Немов війна разом із Швейком
тут пройшла зовсім недавно.

Вагон Чоп-Кошице



У Кошице у нас було майже півдня, до пізнього вечора.

Спальний вагон до Праги виявився доволі шикарним, майже як на картинках в інтернеті.
Для кожної людини підготовлено вже було завтрак (печіво, круасан, хлібці, паштет, пляшка води).


На вокзалі в Празі.


Схеми поїздів (правильне використання тв-панелей, а не те що у Київському вокзалі - понавішали та на кожному один текст - "Требується прибиральниця!")


З обратної дороги відзначу плацик у поїзді Ужгород-Одеса (слава богові, що у ньому нам їхати було тільки
одну годину). Такого раздовбайського вагона я в останні роки ще не бачив. Деревьяні рами такі, що
наче їх витягнули з якоїсь старої дачі, косі та криві. Та ще на додачу тверді полиці.


Можна було б зворотньо з Чопа їхати на Солотвінскьому(він цього разу, ще стояв, встигнути було реально). Але то ризикова пересадка, дуже мало часу, тому було обрано варіант до Мукачева.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #1 on: 05.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

Цікаво. Дякую за деталі. особливо по цінах. А кушетку 4-місну не фоткали? На що вона схожа і як оціните зручність/стан порівняно з купе того ж Лиса?
Logged
sean
Active user

Posts: 4123


View Profile
« Reply #2 on: 05.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

Дякую і від себе. Справді цікаво та корисно.

Мене здивувало ось це:
Якщо порівнювати стан вагонів із моїм улюбленім Хмільним Лисом (по 10ти бальній плациковій шкалі), то Лису дам 7, а цьому мабуть 6 баллів.
В солотвинському в принципі можуть бути гірші вагони, ніж в 138?

На кордоні потяг зупиняється заходять прикордонники(дядько) та таможня(симпатична дівчина) словаків.
Я їхав два тижні тому, то там теж страшенно симпатична чорнява дівчина була.

З обратної дороги відзначу плацик у поїзді Ужгород-Одеса (слава богові, що у ньому нам їхати було тільки одну годину). Такого раздовбайського вагона я в останні роки ще не бачив. Деревьяні рами такі, що наче їх витягнули з якоїсь старої дачі, косі та криві. Та ще на додачу тверді полиці.
Я їхав якось з Чопа 108-им, то аж здивувався П з КВР і ідеальною чистотою. За декілька днів їхав 108 за іншим маршрутом - отам вже було, як описали Ви.

А кушетку 4-місну не фоткали? На що вона схожа і як оціните зручність/стан порівняно з купе того ж Лиса?
А є резон порівнювати непорівнюване? :)
Logged
sean
Active user

Posts: 4123


View Profile
« Reply #3 on: 05.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

Було заплановано та здійснено подорож по такому плану:

Треба було Кошице - Чоп купувати в Кошицях, тоді би поїздка вартувала 6.90 еврів.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 227


View Profile
« Reply #4 on: 05.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

Цікаво. Дякую за деталі. особливо по цінах. А кушетку 4-місну не фоткали? На що вона схожа і як оціните зручність/стан порівняно з купе того ж Лиса?
не фоткав, але оце воно -
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/WSBA_Bvcmbz.php

До стану вагону нарікань нема. Туалети, автоматичні двері, крани, освітлення, все шикарно.

Але...

Хоча був 4-місний режим, але полиці були відкинуті усі. у нас було дві середні, ще на двох нижніх був дядько чех, та ще якісь хлопець не встановленної національності
Порівнянно з купе дуже тісно! Напрашується порівняння - стара Волга та Хюндай Гетц.  Ніде розвернутися, якщо хтось стілить постіль, то іншім треба сидіти у коридорі.
Сидіти на нижніх нереально, голова не поміститься. Навіть у наших плацкартах комфортніше себе почуваю.
Страх подумати, що буде у 6-ти місному режимі.

Кушет однозначно сгодиться тільки для спання. Застрибнув за полицю, поспав, та вискочив вранці, та й усе.
Якщо б там були у цьому потягу наші купейні, то однозначно б обрали би купейник. (у будь-якому класичному стані)
« Last Edit: 05.06.19 , 11:06 by Evgenio » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22792


View Profile
« Reply #5 on: 05.06.19 , 14:06 »
Share Reply with quote

Quote
Хоча був 4-місний режим, але полиці були відкинуті усі
треба було попросити перевести купе в 4-місний режим.
Quote
Якщо б там були у цьому потягу наші купейні, то однозначно б обрали би купейник. (у будь-якому класичному стані)
ви намагаєтесь порівнювати непорівнюване. Там інший габарит, тому вагон вужчий і нагорі місця менше, бо дах округліший. Але надодачу можливість трансформації з 4-місного у 6-місний режим краде ще трохи місця по ширині в купе. Без цього було б зручніше, кушеткові вагони що призначені суто для 4-місного режиму (без можливості трансформації в 6-місний режим і в крісла в денний час) - мені здається були б зручнішими.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #6 on: 05.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Хоча був 4-місний режим, але полиці були відкинуті усі. у нас було дві середні, ще на двох нижніх був дядько чех, та ще якісь хлопець не встановленної національності
Власне це й цікавило, дякую. Чув колись (може й на цьому форумі), що 4-місний режим кушетки дехто розуміє як використання середніх полиць замість верхніх, з усіма наслідками для сидіння на нижніх.
Якось за таких умов більше схиляюся до відкритих салонів із сидячками — головне тільки щоб попереду спинка була, а не ноги сусіда:)
Logged
snookerok
Active user

Posts: 925


View Profile
« Reply #7 on: 05.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Хоча був 4-місний режим, але полиці були відкинуті усі. у нас було дві середні
Хіба в 4-місному режимі продаються середні полиці? Можливо по квитках у вас були верхні, а те, що їхали ви на середніх - просто наслідок того, що купе не трансформували у 4-місне і ваші сусіди знизу були не проти?
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 227


View Profile
« Reply #8 on: 05.06.19 , 22:06 »
Share Reply with quote

Хіба в 4-місному режимі продаються середні полиці? Можливо по квитках у вас були верхні, а те, що їхали ви на середніх - просто наслідок того, що купе не трансформували у 4-місне і ваші сусіди знизу були не проти?
Мiсця були 73,74, у вагонах цього типу це двi середнi
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #9 on: 05.06.19 , 23:06 »
Share Reply with quote

Спасибо! Интересная поездка!
Почему не использовали хотя бы в одну сторону RegioJet? Там же тоже есть кушетки
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!