Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Відень - Мукачево (147 Hortobágy EC)

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: Відень - Мукачево (147 Hortobágy EC)  (Read 788 times)
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« on: 10.06.19 , 23:06 »
Share

В зв'язку з поганими графіками руху поїздів з Мукачева, пропоную розглянути та підтримати видовження потяга 147 євроколією до Мукачева, або розглянути можливість відправлення нічного підкидиша до Захоні, щоб надати альтернативу тій дебільній ціні яка існує зараз без перестою по Захоні та Чопу, думаю підкидиш пропонуватиме більш конкурентну ціну.
« Last Edit: 10.06.19 , 23:06 by adul » Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #1 on: 13.07.19 , 16:07 »
Share

Я розумію тема мало цікава в умовах українських реалій з врахуванням зношеності рухомого складу, але все ж дозволить в майбутньому розвантажити рух РІЦ вагонів за кордон. І хотів би спитати що значить на Вашу думку карта ця руху, це прямі маршрути в планах чи це просто куди можна дібратися з пересадками?
« Last Edit: 13.07.19 , 16:07 by adul » Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #2 on: 05.09.19 , 17:09 »
Share

УЗ возьмется за развитие железнодорожных хабов

«Укрзализныця» намерена развивать железнодорожные хабы на стыковках европейской и украинской колеи. Это поможет уменьшить время в пути на международных маршрутах и привлечь новых международных перевозчиков. Об этом в интервью DATA.UA рассказал директор по развитию бизнеса УЗ Андрей Рязанцев. 

«У нас есть заезд на территорию по узкой колеи в Закарпатской области и еще несколько точек в западной части страны. У нас уже приходят иностранные поезда и нам нужно развивать хабы, которые позволят пересаживаться из одного поезда на другой. Деньги под такие проекты мы будем рассматривать в финансовом плане на 2020 год. Эта инициатива интересна не только украинской стороне, но и иностранным компаниям», - говорит он.

За оптимизацию  международных сообщений выступает и заместитель главы транспортного комитета Верховной Рады  Владимир Крайденко.       

«Мы хотим протянуть колею хотя бы к туристическим маршрутам, чтобы поезда в конечной станции уже стояли на узких рельсах. Сейчас, когда мы приезжаем на польскую границу, приходится ждать по 3 часа, чтобы вагоны переставили из одной колеи на другую», - говорит он.

Ранее сообщалось, что УЗ планирует построить недостающий отрезок путей европейского стандарта колеи 1435 мм протяженностью примерно 500 м и дотянуть его до железнодорожного вокзала в Мукачево.

https://data.ua/news/society/48663-uz-vozmetsya-za-razvitie-zheleznodorozhnih-habov-

Від слова до діла, а то триндіти не мішки тянути, могли б для початку домовитися про дотяжку потяга Відень - Загонь до Мукачева з раннішнім прибуттям в Будапешт, наголошую це буде набагато прийнятніший маршрут ніж тей що існує сьогодні, на додачу складна ситуація на переходах Закарпаття додасть успіху цій моделі. Можливо написати якогось колективного громадського листа на підтримку цієї ідеї??? Тим більше що угорці говорячи про стратегії розвитку залізниць 2030, вже приступили до розгляду графіку руху на 2019-2020 рік:

Говорячи про розвиток міжнародних залізничних зв’язків, було сказано, що між груднем 2019 року та груднем 2020 року час подорожі між Будапештом та Віднем може скоротитися на чверть години. Вони співпрацюють зі Словаччиною для запуску поїздів між Дьйором та Братиславою, а в грудні - прямим сполученням між Україною та Будапештом-Мункачем. Румунія обговорює запуск прямих поїздів між Будапештом та Сату-Маре.

http://mosz.co.hu/page/72/artID/2976/html/kormany-ele-kerul-a-.html
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1223


View Profile
« Reply #3 on: 06.09.19 , 11:09 »
Share

1) Київ - В.Сірет - Чернівці - В.Сірет - Київ (1-2 вагони від "Буковини").
2) Здолбунів - Хелм - Здолбунів
3) Повернути в Ковелі зупинку 67/68
4) 35/36 у сидячому режимі
5) 89/90 щоденно з прицілом на Перемишль - Берлін, Мостиська - Прага
6) Повернути 45/46 зупинку в Чопі
Це те, що можна зробити наявним РС вже зараз. Можливо, ще щось (частину від 49/50?) видовжити до Перемишля зранку, відразу до Львова. Ввечері зі Львова і відразу назад.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #4 on: 06.09.19 , 11:09 »
Share

УЗ невигідно повертати зупинку поїзду 67/68 в Ковелі, так як зараз користуються цим поїздом пасажири, які їдуть з Києва прямо в Польшу (найближча станція Хелм, вартість близько 1000 гривень), а якщо повернуть зупинку,  то буде як мінімум третина пасажирів їздити по маршруту Київ-Ковель як наслідок ця третина чи більше місць буде недоступною з Києва на Польшу . По-друге, тоді буде поставлене питання про виключення деяких вагонів РІЦ з поїзда і замінити іх купейними з відчепленням у Ковелі або встановлення внутрішньоукраїнської  ціни на РІЦ на відрізку Київ - Ковель. А по третє, УЗ це невигідно, бо втратить прибутки, буде знову компенсація за пільговиків і т.д.
  
« Last Edit: 06.09.19 , 11:09 by Владимир » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3294


View Profile
« Reply #5 on: 06.09.19 , 12:09 »
Share

УЗ невигідно повертати зупинку поїзду 67/68 в Ковелі, так як зараз користуються цим поїздом пасажири, які їдуть з Києва прямо в Польшу (найближча станція Хелм, вартість близько 1000 гривень), а якщо повернуть зупинку,  то буде як мінімум третина пасажирів їздити по маршруту Київ-Ковель як наслідок ця третина чи більше місць буде недоступною з Києва на Польшу .  […]


Если неважно, как уедут из Ковеля в Польшу...

С уважением, Ульф
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4823


View Profile
« Reply #6 on: 06.09.19 , 13:09 »
Share

УЗ невигідно повертати зупинку поїзду 67/68 в Ковелі, так як зараз користуються цим поїздом пасажири, які їдуть з Києва прямо в Польшу (найближча станція Хелм, вартість близько 1000 гривень), а якщо повернуть зупинку,  то буде як мінімум третина пасажирів їздити по маршруту Київ-Ковель як наслідок ця третина чи більше місць буде недоступною з Києва на Польшу . По-друге, тоді буде поставлене питання про виключення деяких вагонів РІЦ з поїзда і замінити іх купейними з відчепленням у Ковелі або встановлення внутрішньоукраїнської  ціни на РІЦ на відрізку Київ - Ковель. А по третє, УЗ це невигідно, бо втратить прибутки, буде знову компенсація за пільговиків і т.д.  

Якусь дурню Ви понаписували.
Зупинки по Україні п.67/68 були відмінені типу для боротьби з контрабандою.
Навіть коли зупинка в Ковелі була, то в міжнародних вагонах з Києва в Ковель їздили одиниці людей.
І про яких пільговиків може йти мова в цьому поїзді?
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3294


View Profile
« Reply #7 on: 06.09.19 , 14:09 »
Share

Зупинки по Україні п.67/68 були відмінені типу для боротьби з контрабандою.
Навіть коли зупинка в Ковелі була, то в міжнародних вагонах з Києва в Ковель їздили одиниці людей.


Билеты на берлинский Каштан брали до Ковеля и до прожутучных станций,
хотя это було сложно. При поездке в международном ВБС с перецекой
по Киеву видел даже пассариров с пересадкой в Киеве, которые не знали про ВБС.

Один раз видел приценой вагон
из Ковеля в Киев, может даже П.

С уважением, Ульф
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 220


View Profile
« Reply #8 on: 06.09.19 , 17:09 »
Share

Зупинки по Україні п.67/68 були відмінені типу для боротьби з контрабандою.
Навіть коли зупинка в Ковелі була, то в міжнародних вагонах з Києва в Ковель їздили одиниці людей.


Билеты на берлинский Каштан брали до Ковеля и до прожутучных станций,
хотя это було сложно. При поездке в международном ВБС с перецекой
по Киеву видел даже пассариров с пересадкой в Киеве, которые не знали про ВБС.

Один раз видел приценой вагон
из Ковеля в Киев, может даже П.

С уважением, Ульф

Ще ж було таке, що вагони Київ-Варшава-Київ ходили як причіпні до якогось з внутрішніх поїздів.
Тому всі й їхали в плацкартах та купе, до міжнародних вагонів нікому не було діла
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1223


View Profile
« Reply #9 on: 07.09.19 , 08:09 »
Share

Так вы сравнили дневной (до Польши) и дорогой "Каштан" (или тем более хз кому нужные транскиевские ВБС) с ночным 67/68 по скидке.
Мало кто из Киева будет подниматься в 2-3 ч ночи и бегать по вагонам, чтобы сэкономить сотню-другую грн, но паксов из Ковеля и окрестностей это немного добавит.
Фишка 67/68 как раз в том, что это ночной "отель на колесах", который дешевле любой плацки в сообщении Киев - Москва, так что основная его ЦА вряд ли разбежится, если снова не повысить цену в два раза. Заполняется даже Киев - Вена, хотя у него нет скидки и есть остановки в Мукачево и других городах. Потому что ночной.
Logged
Tags: Відень будапешт Львів Мукачево Ужгород. 
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!