Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Відень - Мукачево (147 Hortobágy EC)

Pages: 1 [2]
Print
Author Topic: Відень - Мукачево (147 Hortobágy EC)  (Read 1344 times)
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #10 on: 07.09.19 , 08:09 »
Share

Заполняется даже Киев - Вена, хотя у него нет скидки и есть остановки в Мукачево и других городах. Потому что ночной.
Ага і білетів тоже ніколи немає не кажучи вже про незручності типу перестановки колісних пар. Тому що він адекватний на відміну від 33/34 "латориця". Він швидкий і надає можливість зробити свої справи вдень в Будапешті чи Відні і спокійно чухнути назад ввечері. Не потрібно платити аж за 2 ночі в готелях Угорської чи Віденської столиці. Якщо УЗ хоче помацати настоящий пасажиропоток в напрямку Угорщини та Австрії то нехай краще займається роботою а не казна чим.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3421


View Profile
« Reply #11 on: 07.09.19 , 11:09 »
Share

Так вы сравнили дневной (до Польши) и дорогой "Каштан" (или тем более хз кому нужные транскиевские ВБС). […]


Сам катался, когда были шпарпрейсы. В сезон места ловить было непросто.

Заполняется даже Киев - Вена, хотя у него нет скидки


Не понял.

С уважением, Ульф
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #12 on: 04.12.19 , 09:12 »
Share




Доречі знайшов непогані підвязки, буду тестувати взимку відпишуся.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1301


View Profile
« Reply #13 on: 05.12.19 , 04:12 »
Share

До речі, а що, 442 "Словакія" з нового графіку тю-тю?:(
https://czech-transport.com/index.php?id=11699
Logged
Владимир
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #14 on: 05.12.19 , 17:12 »
Share

УЗ невигідно повертати зупинку поїзду 67/68 в Ковелі, так як зараз користуються цим поїздом пасажири, які їдуть з Києва прямо в Польшу (найближча станція Хелм, вартість близько 1000 гривень), а якщо повернуть зупинку,  то буде як мінімум третина пасажирів їздити по маршруту Київ-Ковель як наслідок ця третина чи більше місць буде недоступною з Києва на Польшу . По-друге, тоді буде поставлене питання про виключення деяких вагонів РІЦ з поїзда і замінити іх купейними з відчепленням у Ковелі або встановлення внутрішньоукраїнської  ціни на РІЦ на відрізку Київ - Ковель. А по третє, УЗ це невигідно, бо втратить прибутки, буде знову компенсація за пільговиків і т.д.  

Якусь дурню Ви понаписували.
Зупинки по Україні п.67/68 були відмінені типу для боротьби з контрабандою.
Навіть коли зупинка в Ковелі була, то в міжнародних вагонах з Києва в Ковель їздили одиниці людей.
І про яких пільговиків може йти мова в цьому поїзді?
Я думаю Ви просто забули про період з жовтня про травень, і що такі люди теж мають право на пільговий проїзд(.
« Last Edit: 05.12.19 , 17:12 by Владимир » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22781


View Profile
« Reply #15 on: 06.12.19 , 01:12 »
Share

До речі, а що, 442 "Словакія" з нового графіку тю-тю?:(
https://czech-transport.com/index.php?id=11699
Ви знущаєтесь?

Ви наводите посилання на результати пошуку Кошице - Братислава.

Ви усвідомлюєте, що поїзд "Slovakia" прямує до Праги - тобто його основний маршрут не пролягає через Братиславу? Однак цього року (і в більшість попередніх років) в його складі був (і поки-що є) відсипний ВБС до Братислави, котрий у складі "Slovakia" їде до Жиліни, там його відчіпляють і він собі пів-ночі там стоїть. За цей час наступний поїзд з Кошиць встигає до Жиліни приїхати і далі до Братислави вирушити, а цей ВБС собі стоїть і стоїть, і лише аж під ранок якийсь з ранкових поїздів з Жиліни до Братислави його з собою забирає. І саме цей відсипний ВБС і складі "Slovakia" відображається при пошуку Кошице - Братислава. І саме тому, що це вагони основного маршрута поїзда так не їздять -  в результатах пошуку пишеться EN 442 Slovakia /704. У Чехії і Словаччині коли бачите ось так другий номер поїзда - через косу риску - значить йдеться по ВБС, а не про основний маршрут поїзда.

Те що в результатах пошуку Кошице - Братислава на новий сезон "Slovakia" не показують - свідчить лише про те, що цей відсипний ВБС до Братислави скасують (або може просто ще недозавели, хоча я б все-таки припустив що це скасування, дивно що він досі живий). А якщо пошукаєте не до Братислави, а до Праги - побачите що "Slovakia" на новий сезон відображається, тобто побоюватись її по основному маршруту - немає потреби.
« Last Edit: 06.12.19 , 01:12 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3421


View Profile
« Reply #16 on: 06.12.19 , 12:12 »
Share

До речі, а що, 442 "Словакія" з нового графіку тю-тю?:(


Будут даже вагоны РЖД-ФПК.
https://twitter.com/Operator_CD/status/1192773905280159744

С уважением Ульф
Logged
Tags: Відень будапешт Львів Мукачево Ужгород. 
Pages: 1 [2]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!