Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
06.12.19 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 3736 times)
adul
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #10 on: 12.06.19 , 16:06 »
Share Reply with quote

Третій Тарпан з'явився? о_О
Ремонт у тарпана був же 3-ій
Та а що 3-й Тарпан тепер буде курсувати замість ІС+ з Костянтинівки до Києва 711/712?
Бляха муха ЕКр1-001 «Тарпан», пройшов 3 по рахунку ремонт в крюку . Проїхав 1.7 мільйона км. Посилання - https://kg.ua/news/tarpan-pristupil-k-rabote-posle-planovogo-remonta-na-kvsz
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 489


View Profile
« Reply #11 on: 13.06.19 , 16:06 »
Share Reply with quote

откуда состав 708?
гайки раньше времени дозакрутили поезду.
Там смотрю будет нитка 740 до Чернолесской, вопрос, неужели нельзя было и в обратном направлении насадить на кукан нитку 739?
Или оборот состава по Киеву не позволяет?
Вы прям капитан очевидность) Осознанно ночью отправлять поезд, собрать максимум 35% народу, не от хорошей жизни.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1829


View Profile
« Reply #12 on: 15.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

Маємо таку інформацію по зимових перевезеннях 2019/2020:
1) Через малий час обороту по Ужгороду поїзд 72/71 курсуватиме під час новорічних свят у сполученні Запоріжжя - Чоп.
2) При видовженні поїзда 43 до Дніпра його схема не буде скорочуватись до 13 вагонів, як було минулої зими.
3) Збільшити схему поїзда 13 неможливо через обмеження 14 вагонах на перевалі.
4) Буде опрацьовано можливість призначення поїзда 235/236 на щоденне курсування на всю зиму.
5) Буде опрацьовано можливість збільшення схеми поїзда 45/46 до 20 вагонів на ділянці Київ - Ужгород.
6) Буде опрацьовано можливість продовження поїзда 132/131 Одеса - Вінниця до Києва.
7) Продовжити маршрут 242/241 Одеса - Дніпро до Харкова немає технічної можливості.
« Last Edit: 15.11.19 , 17:11 by jbond989 » Logged
VSK
Active user

Posts: 647


View Profile
« Reply #13 on: 15.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote


2) При видовженні поїзда 43 до Дніпра його схема не буде скорочуватись до 13 вагонів, як було минулої зими.

А куди ж вони 3 склад 43/44 діло, тож літом ходив нормальною схемою
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8556


View Profile
« Reply #14 on: 15.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote


2) При видовженні поїзда 43 до Дніпра його схема не буде скорочуватись до 13 вагонів, як було минулої зими.

А куди ж вони 3 склад 43/44 діло, тож літом ходив нормальною схемою
Мабуть УЗ дбає про пасажирів, щоб вони не мерзли -:)
Logged
Entony
Active user

Posts: 3493


View Profile
« Reply #15 on: 21.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

Маємо таку інформацію по зимових перевезеннях 2019/2020:
1) Через малий час обороту по Ужгороду поїзд 72/71 курсуватиме під час новорічних свят у сполученні Запоріжжя - Чоп.
2) При видовженні поїзда 43 до Дніпра його схема не буде скорочуватись до 13 вагонів, як було минулої зими.
3) Збільшити схему поїзда 13 неможливо через обмеження 14 вагонах на перевалі.
4) Буде опрацьовано можливість призначення поїзда 235/236 на щоденне курсування на всю зиму.
5) Буде опрацьовано можливість збільшення схеми поїзда 45/46 до 20 вагонів на ділянці Київ - Ужгород.
6) Буде опрацьовано можливість продовження поїзда 132/131 Одеса - Вінниця до Києва.
7) Продовжити маршрут 242/241 Одеса - Дніпро до Харкова немає технічної можливості.
Ну от і відкрили продажу на 243/244. І як думаєте, яку ми маємо схему на цей раз?
Барабан... з 4 по 17 вагони схема на період курсування.
Ну так не буде 13 вагонів цього разу, а 14. Маємо прогрес. Кожен рік +1 вагон. :)
Состав поїзда 243/244 ПКВЧД-6 Івано-Франківськ з МТКД за схемою: нр 4,
5, 6, 7 куп 36 м (К01, К36), 8 кб 12/4 м (К05, К16 буфет), 9 кр
32/4 м (К01, К36), 10, 11 св 18 м (Л06, Л18 нижні), 12, 13, 14, 15,
16, 17 пл 52/2 м (П01, П54).

Ось і вірте КШ.
І знову ж таки, що буде 24/12 з Києва під 043, і 13/01 з ІФ під 044 - не відомо.
« Last Edit: 21.11.19 , 20:11 by Entony » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1047


View Profile
« Reply #16 on: 21.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

Значить ПРИДН, мабуть, призначить поїзд 231/232 Дніпро - ІФ (принаймні у пікові дати), як і минулого року!
Logged
lozan
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #17 on: 21.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

У пікові дні можна якось 81/82 збільшувати до 20 вагонів.
13/14 можна б і до 16-18 вагонів.
45/46 збільшити до 18.
29/30 збільшити до 10-11.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5019


View Profile
« Reply #18 on: 21.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

13/14 можна б і до 16-18 вагонів.

Так в одному з попередніх постів писали ж,  що кількість вагонів у 13/14 збільшити неможливо через обмеження для перевалу
Logged
sergius
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #19 on: 21.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

13/14 можна б і до 16-18 вагонів.

Так в одному з попередніх постів писали ж,  що кількість вагонів у 13/14 збільшити неможливо через обмеження для перевалу
Там до 20 вагонів може їздити. Але за умови чіпляння додаткового локомотива.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!