Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.20 , 22:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 19343 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #110 on: 11.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote


Я періодично слідкував за квитками зі Львова до Ужгорода на 76/75 та 72/71 місць було валом.
Ну ну. І подивіться на завтра чи наприклад на сьогодні, яка заселеність була в напрямку Києва . Перш ніж писати нісенітниці, рекомендую трохи вдуматься і зрозуміти, що є напрямки '' за паспотоком'' і є '' проти паспотоку''
З Мукачево на Львів на поїзд 72/71 вільні місця: купе 138, плацик 259 (я саме про це писав)!! А зі Львова ясно, що все зайнято і не факт, що все до Києва...
Але в вас було пропозиція ці два поїзда обрізати по Києву. Яку ж альтернативу ви пропонуєте Закарпаттю?
У Закарпаття є 235 і 239, ще 225, 217, лише до Львова курсують от їх нехай витягують, а треті склади від 71 і 75 додатковими до Львова пускати...
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #111 on: 11.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote


У Закарпаття є 235 і 239, ще 225, 217, лише до Львова курсують от їх нехай витягують, а треті склади від 71 і 75 додатковими до Львова пускати...
Їх всіх вигрібають. А 71 з 75 забезпечують певну пропозицію місць. Якщоб ще 71 до Ужгорода подовжити вільних місць буде набагато менше.
Якщо дивитися на ситуацію адекватно, то найкраще що можна зробити, так це 182 та 225 зробити у сполученні Львів - Запоріжжя,  а для Львова нічний ху тоді треба буде призначати частіше.
« Last Edit: 11.01.20 , 18:01 by VSK » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #112 on: 11.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote


У Закарпаття є 235 і 239, ще 225, 217, лише до Львова курсують от їх нехай витягують, а треті склади від 71 і 75 додатковими до Львова пускати...
Їх всіх вигрібають. А 71 з 75 забезпечують певну пропозицію місць. Якщоб ще 71 до Ужгорода подовжити вільних місць буде набагато менше.
Якщо дивитися на ситуацію адекватно, то найкраще що можна зробити, так це 182 та 225 зробити у сполученні Львів-Запоріжжя, можливо через Київ, а для Львова нічний ху тоді треба буде призначати частіше.

Ну то нехай так і зроблять (бажано через БЦ, а не Київ, та хоча б вже якось), тоді б і суперечок не було між нами!
Понаробили тих 291, 179 і думають, що невивіз покрили (головне гучно відзвітувати)!!
Я особисто бачив "Зайців" у деяких поїздах із Запоріжжя, Дніпра до Львова, бо у людей просто не було виходу, їхати треба, а нічим!!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #113 on: 11.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote




У Закарпаття є 235 і 239, ще 225, 217, лише до Львова курсують от їх нехай витягують, а треті склади від 71 і 75 додатковими до Львова пускати...
Їх всіх вигрібають. А 71 з 75 забезпечують певну пропозицію місць. Якщоб ще 71 до Ужгорода подовжити вільних місць буде набагато менше.
Якщо дивитися на ситуацію адекватно, то найкраще що можна зробити, так це 182 та 225 зробити у сполученні Львів-Запоріжжя, можливо через Київ, а для Львова нічний ху тоді треба буде призначати частіше.

Понаробили тих 291, 179 і думають, що невивіз покрили (головне гучно відзвітувати)!!

Продовження 79/80 до Львова та 91/92 до Дніпра -  ідея,  насправді,  хороша.  Але їх треба прокладати максимально швидкими графіками. 
Бо платити 900-1000 грн за поїзд,  який повзе 17-18 годин -  це маразм.  Інша справа  якби він з Дніпра до Львова  їхав 13 годин,  як той же п. 3/4, то тоді б був сенс і розкошелитись. 
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #114 on: 11.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote




Бо платити 900-1000 грн за поїзд,  який повзе 17-18 годин -  це маразм.  Інша справа  якби він з Дніпра до Львова  їхав 13 годин,  як той же п. 3/4, то тоді б був сенс і розкошелитись.  

Але чим тоді людей з Києва до Львова та Дніпра вивозити? Особливо той контингент який їзде 91/92 і 79/80 на постійній основі?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #115 on: 11.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote

Минулого року (минулих новорічних свят) і 275/286 був, 231/232 був, 79/80 і 92/91 до Києва і назад їхали; з Києва на Захід були (і це все при тій же кількості складів!!), і 75/76, 72/71 нормальні графіки на Закарпаття були. Не розумію кому цього року сеча в голову вдарила, що таку свиню всім підсунув...
« Last Edit: 11.01.20 , 20:01 by Дніпровець » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #116 on: 11.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote






Бо платити 900-1000 грн за поїзд,  який повзе 17-18 годин -  це маразм.  Інша справа  якби він з Дніпра до Львова  їхав 13 годин,  як той же п. 3/4, то тоді б був сенс і розкошелитись.  

Але чим тоді людей з Києва до Львова та Дніпра вивозити? Особливо той контингент який їзде 91/92 і 79/80 на постійній основі?

А ніхто й не пропонує  забрати їх з Києва. 
Треба зробити максимально швидкі графіки/нитки з урахуванням Києва. І точно без Козятинів-Тернополів (як зараз 179/180 туди випхнули). Обидва північним ходом мають ходити. 
А проблеми Вінниці,  Хмельницького,  Тернополя закривати іншими допами. 
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #117 on: 11.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote






Бо платити 900-1000 грн за поїзд,  який повзе 17-18 годин -  це маразм.  Інша справа  якби він з Дніпра до Львова  їхав 13 годин,  як той же п. 3/4, то тоді б був сенс і розкошелитись.  

Але чим тоді людей з Києва до Львова та Дніпра вивозити? Особливо той контингент який їзде 91/92 і 79/80 на постійній основі?

А ніхто й не пропонує  забрати їх з Києва. 
Треба зробити максимально швидкі графіки/нитки з урахуванням Києва. І точно без Козятинів-Тернополів (як зараз 179/180 туди випхнули). Обидва північним ходом мають ходити. 
А проблеми Вінниці,  Хмельницького,  Тернополя закривати іншими допами. 

Дати час в 13 годин зі збереженням наявного овернайтного графіку 91/92 і 79/80 нереально.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #118 on: 11.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Ну хай і не 13, а трохи більше.  Основна моя ідея така -  з таким цінником поїзд має бути максимально швидким. 
Logged
sergius
Active user

Posts: 4898


View Profile
« Reply #119 on: 11.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

Є сумнів, що він і без овернайтного графіку встигатиме за 13 годин через Київ. Діючий 7/8 зі схемою до 17 вагонів долає ділянку Київ - Львів за 6:41/6:45, маючи по одній технічній зупиннціі на одноколійній ділянці Коростень - Шепетівка. Допустимо, що їх нема. Матимемо 6.5 год. Чи реально проїхати ще хуткіше для такого складу? Питання відкрите. Стоянка по Києву умовно півгодини (чи треба заправляти водою?). На початку 2010-хх, так званий Шалений Славутич зі складом 21-22 вагони добігав до Дніпра за ~6:40, роблячи кілька зупинок враховуючи П'ятихатки-Ст. Але зараз стан колії трохи погіршився, тому приймемо 7 годин ходу. В результаті прорисовується ~14.

Якщо розглянемо спираючись на розклади діючих 79/80 з 91/92 без оборотів та відсутності максимального пріоритету. Вони на своїх ділянках до Дніпра та Львова їдуть 7:22/7:13 та 7:19/7:27, відповідно. Стоянка по Києву 30 хвилин. З урахуванням кількох можливих схрещень подовження до Львова через Новоград та Дніпра повз Трипілля займе ~7 та ~7.5, відповідно. Прорисовується 15-15.5 годин. Для кат. НЕ необхідно не більше 15:46.
« Last Edit: 12.01.20 , 00:01 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!