Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.08.20 , 12:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 17518 times)
Kbk
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #120 on: 12.01.20 , 06:01 »
Share Reply with quote

76 продовжили подовження до Ужгорода, кажуть що аж до 15 березня
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1686


View Profile
« Reply #121 on: 12.01.20 , 07:01 »
Share Reply with quote

Дивно, вже завтра (13 січня) поїзд 76/75 останній рейс до Ужгорода буде робити. Якщо інфа правильна, то ні на офіційному сайті УЗ, ні на сайті БЧ ніде нема інформації про продовження курсування до Ужгорода.
Дійсно, довгий час не заводили поїзд 139/140 на Кам'янець-Подільський з 15 січня, але потім завели ніби без змін (щоправда не видно яким складом)!!
« Last Edit: 12.01.20 , 07:01 by Дніпровець » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9465


View Profile
« Reply #122 on: 12.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Дорого - это не невывоз. Маршруткой до Днепра - тоже вполне рабочий вариант.
Трохи не згоден. Якщо за такою логікою думати, то і до Києва маршруткою можна підїхати, чого там. Об'єктивно, 243/244 потрібно було до Запоріжжя подовжити, і іще якийсь доп в сполученні Запоріжжя-Львів запустити(можна навіть через Київ)
Я теж не згоден з Валерою. Автобусом до Дніпра це не варіант.
Зрозуміло, що через дніпровську приписку 179/180 та 291/292 не видовжити. Також, цілком можливо, 243/244 ніде відстоювати в Запоріжжі.
Але 203/204 якраз чудово лягає до Запору в обидва боки. Там якраз десь година на оборот, вільна колія повинна бути за рахунок вільної нитки 3/4. Заправка водою по Запору теж наче можлива. Прибрати вагон  хвилин за 40-45 також можливо.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9465


View Profile
« Reply #123 on: 12.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

Прорисовується 15-15.5 годин. Для кат. НЕ необхідно не більше 15:46.
Якщо він буде додатково до категорії НЕ буде мати ще коефіцієнт допу 1.3, то це ще додатково +20% до теперішньої вартості.
Хоча, згоден, що коефіцієнт допу то просто засіб до маніпуляцій у теперішній час. Коли це був коефіцієнт 1,3 до літнього поїзда 227/228 Київ - Бердянськ, який потребував додаткових витрат при напівпорожній їзді проти потоку - ще куди не йшло, але коли його вішають на підмінний склад 245/246 Київ - Ворохта замість 143/144 - це вже гоніво.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4715


View Profile
« Reply #124 on: 12.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

Так первинним задумом було видовження зі збереженням категорій, і без накидки за "додатковість". Більша хуткість при меншій ціні.

Ще пропустили цікавий момент. В нас тарифоутворення регресивне. Чи збільшиться ціна проїзду Дніпро - Київ при подовженні кінцевої до Львова.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9465


View Profile
« Reply #125 on: 13.01.20 , 08:01 »
Share Reply with quote

Тобто?
Ну й що, якщо регресивне? Все одно тариф залежить від фактичної відстані поїздки, а не від довжини маршруту поїзда в цілому?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5091


View Profile
« Reply #126 on: 13.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

Так первинним задумом було видовження зі збереженням категорій, і без накидки за "додатковість". Більша хуткість при меншій ціні.

Ще пропустили цікавий момент. В нас тарифоутворення регресивне. Чи збільшиться ціна проїзду Дніпро - Київ при подовженні кінцевої до Львова.
Строго говоря, без уточняющих данных задача смысла не имеет, хотя интуитивно кажется, что да. Идейно напоминает парадокс звездолетов и струны Белла, бгг.
« Last Edit: 13.01.20 , 10:01 by Emblaze » Logged
sergius
Active user

Posts: 4715


View Profile
« Reply #127 on: 13.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

Тобто?
Ну й що, якщо регресивне? Все одно тариф залежить від фактичної відстані поїздки, а не від довжини маршруту поїзда в цілому?
Мені траплявся такий випадок. Тому і виник сумнів, щодо збереження поточної ціни.
Logged
sean
Active user

Posts: 4903


View Profile
« Reply #128 on: 13.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

але коли його вішають на підмінний склад 245/246 Київ - Ворохта замість 143/144 - це вже гоніво.
На 245 нічого не вішали, там дешевий товар на свою дешеву якість. Правда, не гірше гівняного 149.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9465


View Profile
« Reply #129 on: 13.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Так а який тоді сенс було міняти номер?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!