Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.04.21 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 34488 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #200 on: 26.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

Вважають, що основний потік 133/134 це Миколаїв, Херсон - Львів, тому, мабуть призначать, лише коли заповняться 109/110 та 5/6 (якщо таки останній буде призначений).
Logged
Entony
Active user

Posts: 5303


View Profile
« Reply #201 on: 26.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

Ну вважати вони багато чого можуть.
А 5/6 буде потрібен саме взимку? Із такою малою кількістю зупинок на Закарпатті?
Мені здається, що просто не дуже хочуть відновлювати 119/120 і 133/134.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 297


View Profile
« Reply #202 on: 26.11.20 , 18:11 »
Share Reply with quote

А зачем билетов нету и так, оставили пару поездов и то хорошо.  Мне просто не понятно зачем делать 109\110 через день, если на него заполняемость что по Херсону что по Николаеву что по Долинской большая, а вот с Кривом Рогом в сторону Львова совсем печально, такой город с большой посадкой оставить без сообщения с Львом это же абсурт полный,  в Кривом Роге каждый деньв кассах спрашивают за львовские поезда а их нету.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 618


View Profile
« Reply #203 on: 26.11.20 , 18:11 »
Share Reply with quote

А зачем билетов нету и так, оставили пару поездов и то хорошо.  Мне просто не понятно зачем делать 109\110 через день, если на него заполняемость что по Херсону что по Николаеву что по Долинской большая, а вот с Кривом Рогом в сторону Львова совсем печально, такой город с большой посадкой оставить без сообщения с Львом это же абсурт полный,  в Кривом Роге каждый деньв кассах спрашивают за львовские поезда а их нету.
Для того, щоб заповнився нормально хоч 110, треба для початку якщо немає 119/120, то завернути на КРГ , але тоді Казанка і Новий Буг без сполучення :)
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 297


View Profile
« Reply #204 on: 26.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Как же может 109\110 забрать пассажиров с Кривого Рога?
Logged
Kbk
Active user

Posts: 189


View Profile
« Reply #205 on: 26.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Кривий Ріг взагалі якась клоака, скільки там живу і там завжди проблема з залізничним сполученням. Вже давненько немає сполучення з Вінницею, на Генічеськ та Бердянськ причепи влітку не справляються, з Одесою то є то немає сполучення, до Львова 120 довго їде, лише 133 був хуткий на захід, навіть Інтерсіті+ немає, лише Лохокрюк зі стоянкою по Тимково! Зараз взагалі лише до Києва поїзди є, і 251 нещастя до Харкова
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2253


View Profile
« Reply #206 on: 26.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Створіть петицію на сайті президента або просіть когось із народних депутатів.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5814


View Profile
« Reply #207 on: 26.11.20 , 20:11 »
Share Reply with quote

Надійшли відповіді від УЗ щодо поданих пропозицій на зимові перевезення 2020-2021рр. :
1) 5/6 Херсон – Ужгород призначення поїзда -> опрацьовується призначення поїзда з 19.12.2020 через день
Чи піднімалось питання, щодо раціональності маршруту слідування?
4) 134/133 Миколаїв – Рахів відновлення курсування поїзда -> можливе лише у разі збільшення населеності вже призначених поїздів
Раптово. Няз, "розміняли" чергу з 357/358.
9) 7/8 Київ – Івано-Франківськ призначення групи вагонів Київ – Ворохта -> відмова
А куди дівати Чернівці. Чи це передбачалось додатково, за рахунок поточного незначного попиту, чіпляти ще й Ворохту.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 618


View Profile
« Reply #208 on: 26.11.20 , 20:11 »
Share Reply with quote

Как же может 109\110 забрать пассажиров с Кривого Рога?
Всмислі як ? Змінивши повністю маршрут через Апостолове , або так і сидіти в дупі :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #209 on: 26.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

Ну вважати вони багато чого можуть.
А 5/6 буде потрібен саме взимку? Із такою малою кількістю зупинок на Закарпатті?
Мені здається, що просто не дуже хочуть відновлювати 119/120 і 133/134.
Згоден, 5/6 без лижно-курортних зупинок немає сенсу. Тільки задля Кривого Рогу? Так краще для Кривого Рогу 119/120 бо прихватить ще й Нікополь та Апостолове. Він, на мою думку, зараз більше потрібний, ніж 5/6 та 133/134 разом узяті.
А зачем билетов нету и так, оставили пару поездов и то хорошо.  Мне просто не понятно зачем делать 109\110 через день, если на него заполняемость что по Херсону что по Николаеву что по Долинской большая, а вот с Кривом Рогом в сторону Львова совсем печально, такой город с большой посадкой оставить без сообщения с Львом это же абсурт полный,  в Кривом Роге каждый деньв кассах спрашивают за львовские поезда а их нету.
Ерунда полная. 109/110 с курсированием через день ходит сейчас составом из 7-8 вагонов всего (хотя в схеме их 18) и места есть и перед отправлением. Я не пойму, о какой заполняемости Вы говорите?
Как же может 109\110 забрать пассажиров с Кривого Рога?
Всмислі як ? Змінивши повністю маршрут через Апостолове , або так і сидіти в дупі :)
Воване, ось цільки цього ще не вистачало.... Їхати добу з Миколаєва до Львова...
« Last Edit: 26.11.20 , 22:11 by Крымчанин UA » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!