Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
02.07.20 , 09:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 15949 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #30 on: 05.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Добрый день!
Кто может объяснить логику поездов 239 и 235, оба Киев - Ужгород?
Почему два разных доп. поезда почти в одно время?
Какой из них самый важный?
Какой из них, как ожидается, будет назначаться чаще всего в предстоящую зиму?
Поїзд 235/236 Київ - Ужгород прямує через Новоград-Волинський в обидві сторони, а поїзд 239/207 (який вже заведений) під номером 239 курсує через Новоград-Волинський (чогось??), а у зворотню сторону під номером 207 через Хмельницький!
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #31 on: 14.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

І що ми маємо з ПРИДН: на пікові дні (та і не тільки) з Дніпра/Запоріжжя до Львова нічого нема.


27 - 29 декабря, 1 - 5 января из Запора до Львова мест нет.

С уважением, Ульф
Logged
Vert
Active user

Posts: 5682


View Profile
« Reply #32 on: 14.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

Не бачу в тому сенсу, передбачу їх "розумну" відповідь: взаємне видовження 179 до Львова і 292, 243 до Дніпра (а з якою ціною і графіком не має значення).
Найгірше те, що для 275/276, та 231/232 (або 286/285) Дніпро - Львів, ІФ склади ПРИДН були, а їх на Київ позабирали, а графіки їх набагато кращі, ніж 179, 292...

И они будут правы. Места из Днепра в Львов есть на все новогодние даты, кроме 28 декабря.

А то, что цена кого-то там не устраивает - ну извините, УЗ - не благотворительная организация возить туристов в горы или на автобусы в Европу в нефирменных купе.

И да, я считаю, что именно с этого контингента УЗ и должна драть три шкуры. Потому что нет никакой жизненной необходимости отмечать Новый Год в Карпатах по ценам Куршевеля. Или ехать в Европу на Новый Год (можно поехать/полететь на две недели раньше/позже за копейки). Раз на такой отдых денежки есть, значит найдутся на купешечку за 1100 грн. И будет меньше желающих выкупать четвертое место, а ехать втроем, как многие любят делать в трускавецком. Больше мест останется другим.

Я б их щимил за то, что не продлили 79/80 и 91/92 с 20 декабря. Толпа заробитчан не знает чем уехать.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9262


View Profile
« Reply #33 on: 14.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

В новом графике от Днепра
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #34 on: 14.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

Не бачу в тому сенсу, передбачу їх "розумну" відповідь: взаємне видовження 179 до Львова і 292, 243 до Дніпра (а з якою ціною і графіком не має значення).
Найгірше те, що для 275/276, та 231/232 (або 286/285) Дніпро - Львів, ІФ склади ПРИДН були, а їх на Київ позабирали, а графіки їх набагато кращі, ніж 179, 292...

И они будут правы. Места из Днепра в Львов есть на все новогодние даты, кроме 28 декабря.

А то, что цена кого-то там не устраивает - ну извините, УЗ - не благотворительная организация возить туристов в горы или на автобусы в Европу в нефирменных купе.

И да, я считаю, что именно с этого контингента УЗ и должна драть три шкуры. Потому что нет никакой жизненной необходимости отмечать Новый Год в Карпатах по ценам Куршевеля. Или ехать в Европу на Новый Год (можно поехать/полететь на две недели раньше/позже за копейки). Раз на такой отдых денежки есть, значит найдутся на купешечку за 1100 грн. И будет меньше желающих выкупать четвертое место, а ехать втроем, как многие любят делать в трускавецком. Больше мест останется другим.

Я б их щимил за то, что не продлили 79/80 и 91/92 с 20 декабря. Толпа заробитчан не знает чем уехать.

Охрєнєть пояснення. Ну та ладно, у кожного своя думка. Хотів би я на тих людей-заробітчан і внутрішніх туристів подивитися, які без проблем віддали більше 2000 проїхатися лише зі Львова до Дніпра і назад (не кажучи про Європу)!!

Для Дніпра нехай промовчу. А Запоріжжя що?? Туди нема ні 204/203, ні 243/244 навіть.
Для Запоріжжя мав бути 286/231, який віддали на Київ (3 склади лише з ПРИДН, а також з інших РФ), щоб люди до аеропортів добралися і полетіли в різні країни/острови (їм якраз треба бюджетні поїзди), а заробітчани і внутрішні туристи - звісно "мажори"!!
« Last Edit: 14.12.19 , 14:12 by Дніпровець » Logged
GAMER
Active user

Posts: 2752


View Profile
« Reply #35 on: 14.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

А є вже реакції на ранній приїзд до столиці 79/80 Дніпро - Київ?
Для тих, хто прямує у ідрядження, звісно "пхе, що я там так рано буду робити?", тому сунуть на 12 Новоолексіївський (хоча відправлення в 0.03 не дає отримати лишні добові). А що кажуть ті, що прямують на літаки? Як із заселенністю стало?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #36 on: 14.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

З ФБ КШ: "Поїзд 3/4 Запоріжжя-Ужгород курсує вже рік. Мегапопулярний поїзд, який зробив набагато ближчими всі туристичні принади Закарпаття для мешканців Запоріжжя, Дніпра, Білої Церкви. За рік ми отримали безліч позитивних відгуків від пасажирів". Також розказує про те, що буде Ужгород - Миколаїв.
Про Дніпро та Запоріжжя, то існують пересадки.

Я і йому вже відповідний коментар написав, як Запоріжжя чекає на поїзд 231/286 до Львова, хоча це і так нічого не змінить (цього року точно)!!

З приводу пересадок: ще до Києва з ПРИДН доїхати треба (тобто взяти квиток)!! Всі ж додаткові із Києва на Захід поїхали...
« Last Edit: 14.12.19 , 14:12 by Дніпровець » Logged
Entony
Active user

Posts: 4138


View Profile
« Reply #37 on: 14.12.19 , 15:12 »
Share Reply with quote

Крім Києва також існують пересадки. Куди більший пасажиропотік (на думку УЗ), туди і йдуть додаткові.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5682


View Profile
« Reply #38 on: 14.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

А є вже реакції на ранній приїзд до столиці 79/80 Дніпро - Київ?
Для тих, хто прямує у ідрядження, звісно "пхе, що я там так рано буду робити?", тому сунуть на 12 Новоолексіївський (хоча відправлення в 0.03 не дає отримати лишні добові). А що кажуть ті, що прямують на літаки? Як із заселенністю стало?

Я пока никаких возмущений ни от кого не слышал.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5682


View Profile
« Reply #39 on: 14.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

Охрєнєть пояснення. Ну та ладно, у кожного своя думка. Хотів би я на тих людей-заробітчан і внутрішніх туристів подивитися, які без проблем віддали більше 2000 проїхатися лише зі Львова до Дніпра і назад (не кажучи про Європу)!!

Да полно таких туристов. Поинтересуйтесь стоимостью отдыха в Карпатах на Новый Год. Поезд в общей стоимости поездки туда - это только маленькая часть затрат от всего путешествия. Просто для многих 1000 гривен это шок, особенно для тех, кто ездит раз в год, ну ничего, покряхтят и заплатят. УЗ зарабатывает, места есть в наличии, никто не жалуется на невывоз, всем хорошо. Этого и добивались.

Кстати, поезд 3/4 на Закарпатье разбирается очень хорошо, и там много именно прямого потока в Славское/Воловец/Сваляву, а не в Стрый. И та же 1000 гривен. Так там почему-то платят и никто возмущается.

Quote
Для Дніпра нехай промовчу. А Запоріжжя що?? Туди нема ні 204/203, ні 243/244 навіть.
Для Запоріжжя мав бути 286/231, який віддали на Київ (3 склади лише з ПРИДН, а також з інших РФ), щоб люди до аеропортів добралися і полетіли в різні країни/острови (їм якраз треба бюджетні поїзди), а заробітчани і внутрішні туристи - звісно "мажори"!!

На Запорожье забили - это да.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!