Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.20 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 19328 times)
Entony
Active user

Posts: 4413


View Profile
« Reply #40 on: 14.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Охрєнєть пояснення. Ну та ладно, у кожного своя думка. Хотів би я на тих людей-заробітчан і внутрішніх туристів подивитися, які без проблем віддали більше 2000 проїхатися лише зі Львова до Дніпра і назад (не кажучи про Європу)!!

Да полно таких туристов. Поинтересуйтесь стоимостью отдыха в Карпатах на Новый Год. Поезд в общей стоимости поездки туда - это только маленькая часть затрат от всего путешествия. Просто для многих 1000 гривен это шок, особенно для тех, кто ездит раз в год, ну ничего, покряхтят и заплатят. УЗ зарабатывает, места есть в наличии, никто не жалуется на невывоз, всем хорошо. Этого и добивались.

Кстати, поезд 3/4 на Закарпатье разбирается очень хорошо, и там много именно прямого потока в Славское/Воловец/Сваляву, а не в Стрый. И та же 1000 гривен. Так там почему-то платят и никто возмущается.

Quote
Для Дніпра нехай промовчу. А Запоріжжя що?? Туди нема ні 204/203, ні 243/244 навіть.
Для Запоріжжя мав бути 286/231, який віддали на Київ (3 склади лише з ПРИДН, а також з інших РФ), щоб люди до аеропортів добралися і полетіли в різні країни/острови (їм якраз треба бюджетні поїзди), а заробітчани і внутрішні туристи - звісно "мажори"!!

На Запорожье забили - это да.
Тут ще така ситуація, що просто декому хочеться проїхатись за пару сотень гривень і саме на 231/232. Ось тому така "бурная деятельность" на форумі. :)
Але дехто забув, що в минулі роки не було видовжених 079/080 і 091/092. Відповідно, в цьому році їх призначення до Львова та Дніпра якби мало б наштовхнути на думку, що додаткових Придніпров'я - Львів в цьому зимовому сезоні не буде багато. Або й взагалі не буде.
« Last Edit: 14.12.19 , 18:12 by Entony » Logged
lozan
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #41 on: 14.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

А що 235 та 239 перед Новим Роком так і не буде??????
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #42 on: 14.12.19 , 20:12 »
Share Reply with quote

А що 235 та 239 перед Новим Роком так і не буде??????
Із сайту УЗ:
235/236 Київ - Ужгород з 10/12/2019 по вівторках, четвергах, неділях, крім 31/12/2019; додатково 13, 20, 23, 25, 28, 30/12/2019, 3, 6, 8, 11/01/2020;
239/207 Київ - Ужгород 26/12/2019-11/01/2020 щоденно, крім 31/12/2019
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #43 on: 14.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Тут ще така ситуація, що просто декому хочеться проїхатись за пару сотень гривень і саме на 231/232. Ось тому така "бурная деятельность" на форумі. :)
Але дехто забув, що в минулі роки не було видовжених 079/080 і 091/092. Відповідно, в цьому році їх призначення до Львова та Дніпра якби мало б наштовхнути на думку, що додаткових Придніпров'я - Львів в цьому зимовому сезоні не буде багато. Або й взагалі не буде.

Ситуація така, що минулі роки поїзди 79/80 "Дніпро", 92 "Львів" до Києва ходили і вранці назад їхали. І при тому були 285/276, і 231/232. А тепер що змінилося?? Так само, тільки просто 92 вдень до Дніпра поїхав, 79 до Львова (кількість не змінилася, а лише прямий маршрут став). Про те 275, 286, 231/232 вже навряд буде, бо все, що можна вже повигрібали з ПРИДН на Київ.

Quote
Тут ще така ситуація, що просто декому хочеться проїхатись за пару сотень гривень і саме на 231/232. Ось тому така "бурная деятельность" на форумі. :)

Так, я цього і не приховував.  Я би готов платити понад 1000 грн на 291, або 179, якби вони їхали 13-14 годин, а не тим розкладом, що зараз наробили (179 прибуває до Львова лише на 1 год раніше від 69).
Розклад 231/232 є дійсно гарним, я його чекав і готов був платити, але я ще тоді зрозумів, що його не буде (як перші склади з ПРИДН на Київ позабирали)!!!

P.S. Я один бачу в цьому несправедливість. Інших, мабуть, все влаштовує, або не бачать в цьому проблеми!
Logged
lozan
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #44 on: 14.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

А що 235 та 239 перед Новим Роком так і не буде??????
Із сайту УЗ:
235/236 Київ - Ужгород з 10/12/2019 по вівторках, четвергах, неділях, крім 31/12/2019; додатково 13, 20, 23, 25, 28, 30/12/2019, 3, 6, 8, 11/01/2020;
239/207 Київ - Ужгород 26/12/2019-11/01/2020 щоденно, крім 31/12/2019


А білети не продають!!!
Logged
Entony
Active user

Posts: 4413


View Profile
« Reply #45 on: 14.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Можливо ще не відкривали продажу на самі пікові дні. Або ж вже все вигребли.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4413


View Profile
« Reply #46 on: 14.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Тут ще така ситуація, що просто декому хочеться проїхатись за пару сотень гривень і саме на 231/232. Ось тому така "бурная деятельность" на форумі. :)
Але дехто забув, що в минулі роки не було видовжених 079/080 і 091/092. Відповідно, в цьому році їх призначення до Львова та Дніпра якби мало б наштовхнути на думку, що додаткових Придніпров'я - Львів в цьому зимовому сезоні не буде багато. Або й взагалі не буде.

Ситуація така, що минулі роки поїзди 79/80 "Дніпро", 92 "Львів" до Києва ходили і вранці назад їхали. І при тому були 285/276, і 231/232. А тепер що змінилося?? Так само, тільки просто 92 вдень до Дніпра поїхав, 79 до Львова (кількість не змінилася, а лише прямий маршрут став). Про те 275, 286, 231/232 вже навряд буде, бо все, що можна вже повигрібали з ПРИДН на Київ.

Quote
Тут ще така ситуація, що просто декому хочеться проїхатись за пару сотень гривень і саме на 231/232. Ось тому така "бурная деятельность" на форумі. :)

Так, я цього і не приховував.  Я би готов платити понад 1000 грн на 291, або 179, якби вони їхали 13-14 годин, а не тим розкладом, що зараз наробили (179 прибуває до Львова лише на 1 год раніше від 69).
Розклад 231/232 є дійсно гарним, я його чекав і готов був платити, але я ще тоді зрозумів, що його не буде (як перші склади з ПРИДН на Київ позабирали)!!!

P.S. Я один бачу в цьому несправедливість. Інших, мабуть, все влаштовує, або не бачать в цьому проблеми!
Ага. Тому, що життя несправедливе, як правило. Про залізницю мовчу вже.
Ну так, якщо хочете "дешево та сердито", то є ще 203/204. Їдьте.
А чого ви не побиваєтесь тоді над тим, що з Одеси позабирали ще більше складів на формування додаткових Київ - Чернівці/Ужгород і т д.
Наприклад, додатковий 281/282 Київ - Новоолексіївка вроді якраз буде обслуговувати склад вагонів приписки до депо Одеси. А можна було зробити ще один Одеса - Дніпро не через Київ.
З депо Ковеля забрали склад теж на щось додаткове з Києва. Це ж теж несправделиво, бо можна сформувати було додаткові вагони до 087/088, або зробити його щоденним.
А ще більша несправедливість, що вже другий зимовий період немає ніяких додаткових в сторону Яремчі, Ворохти і Рахова. 217/218 вже другий рік лише до Львова.
Чи в гори напевне менше людей поїде взимку чим зі столиці до регіонів? Люди привикають до пересадок. Добре чи це погано не знаю. Але це факт. Пора змиритись і працювати на майбутнє. КШ вам особисто відповів вчора у ФБ в коментарі до допису Кравцова, де ви написали свій комент. Розкажіть, що він написав про його бачення сполучення Придніпров'я - Львів.
« Last Edit: 14.12.19 , 21:12 by Entony » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #47 on: 14.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Олександр Красноштан:
Quote
Андрій Дніпровець якщо відкласти в сторону емоції і подивитись на речі реально, то маємо таку картину: в пікові дні Дніпро зі Львовом сполучають 8 пар поїздів, 3 з них додаткові.
В період 20-30 грудня місця є на більшість дат. Так, є дати, на які всі поїзди продані, але на ці дати є можливість подорожі з пересадкою.
Парк рухомого складу УЗ обмежений, тому ми намагаємось збалансовано реагувати на попит і оптимально забезпечити його використання.

Антон:
Quote
Куча поїздів є з Дніпра до Львова, і дешевих, і дорогих. Якщо вам хочеться проїхатись "за 2 копійки" і ще щоб графік був такий як треба, то такого вже не буде. Привикайте платити як всі або їздити з пересадками як у Європі. З Києва до Західних міст України завжди більш потік в період свят. Пора б вже було привикнути до цього. І ще напевне не один додатковий призначать туди.
(Я зрозумів, хто автор :))

Ну що ж, нехай тоді так і буде!! Я навіть і не сумнівався, що мене не зрозуміють, але один в полі воїн інколи теж буває...

Стосовно інших регіонів: зрозуміло, що це проблема не лише ПРИДН, але я саме звідти, інші нехай також за свої регіони вболівають, якщо є проблеми!!
Logged
Entony
Active user

Posts: 4413


View Profile
« Reply #48 on: 14.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

Ну от і продовжуйте переконувати КШ в доцільності призначення 231/232 чи ще іншого якогось дешевого поїзда.
До речі, про КШ. Він сьогодні "в ударі". Такі фразочки понаписував в коментарях із М. Лубківським.
Типу:
"залізниця - це арматура в залізобетоні єдності країни". Жесть :)
або
"нові сполучення, які запроваджені впродовж останніх двох років: Ужгород-Запоріжжя, Івано-Франківськ-Костянтинівка, Ужгород-Лисичанськ, Миколаїв-Івано-Франківськ та інші дозволяють людям різних регіонів їздити одні до одних, пізнавати одні одних та бути ближчими. І у нас є бачення і плани продовжити цю роботу".
Аж страшно стало з його ідейками на майбутнє. :) Невже зміг домовитись із новою владою і його залишать?
« Last Edit: 14.12.19 , 22:12 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 4889


View Profile
« Reply #49 on: 15.12.19 , 00:12 »
Share Reply with quote

Тут спірна ситуація. Але Андрій має рацію в тому, що ці 79 та 91 на видовжених ділянка занадто довго їдуть. Занадто довго, як для проїзду по всьому маршруту за таку ціну.

Також пригадується, що первинним задумом ініціаторів було взаємне видовження цих 79 та 91 зі збереженням категорії НЕ. При відстані 1104 км час руху не мав би перевищувати 15:46. Але графісти не змогли так прокласти, тому у ПК викрутились присвоєнням номера додаткового на пікові перевезення. І от тут цікавий момент. Ці допи коштують помітно дорожче, за більш хуткий та привабливий по часу 3/4. Чи може бути таке при категорії НШ? Невже це все із-за незначного збільшення кілометражу маршрутом через Київ.
« Last Edit: 15.12.19 , 00:12 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!