Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.20 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 19362 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9680


View Profile
« Reply #50 on: 15.12.19 , 00:12 »
Share Reply with quote

Тут спірна ситуація. Але Андрій має рацію в тому, що ці 79 та 91 на видовжених ділянка занадто довго їдуть. Занадто довго, як для проїзду по всьому маршруту за таку ціну.

Також пригадується, що первинним задумом ініціаторів було взаємне видовження цих 79 та 91 зі збереженням категорії НЕ. При відстані 1104 км час руху не мав би перевищувати 15:46. Але графісти не змогли так прокласти, тому у ПК викрутились присвоєнням номера додаткового на пікові перевезення. І от тут цікавий момент. Ці допи коштують помітно дорожче, за більш хуткий та привабливий по часу 3/4. Чи може бути таке при категорії НШ? Невже це все із-за незначного збільшення кілометражу маршрутом через Київ.
Так, бо кілометраж там більший десь на 140 км, тобто в наступний пояс.
До того ж там коефіцієнт допу 1,3. Але категорія там 100% що НШ, а не Не, бо тоді взагалі ціна би була космічною (чи коксохімічною).
До речі, не така там вже суттєва різниця в ціні з3/4.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4898


View Profile
« Reply #51 on: 15.12.19 , 01:12 »
Share Reply with quote

Подививсь на 31.12.19.
Купе на Львів - Дніпро
3/4 826,47 грн
179/180 946,33 грн
Майже на 15%
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #52 on: 15.12.19 , 08:12 »
Share Reply with quote

Час в дорозі:
4    - 13:01
179 - 17:46  на 36,5% більше!!!
Для тих, хто готовий платити більше "Час - це гроші" є в пріоритеті! (При розробленні графіків 179 і 192 цю істину певно забули/не схотіли врахувати).
« Last Edit: 15.12.19 , 08:12 by Дніпровець » Logged
Entony
Active user

Posts: 4420


View Profile
« Reply #53 on: 15.12.19 , 10:12 »
Share Reply with quote

Але в той же час в інший день замість 003/004 курсує 203/204 з адекватним тарифом і за 13 годин також, з ціною від 340 гривень.
Коли зроблять 003/004 щоденним, то про 203/204 за 13 годин можна буде забути напевне.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #54 on: 15.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

Дивлюся, що поїзд 140/139 Лисичанськ - Дніпро поки до Миколаєва не витягують у пікові, і до Києва 237 не призначають... Невже в такі то дні майже добу простоювати буде?? До 20 грудня вже ніби тиждень лишився, могли б цим щось вирішити. .
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2033


View Profile
« Reply #55 on: 15.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

З перестійним складом 140/139 все досить прозаїчно:
Графісти, [censored], не змогли, [censored], прокласти 237/238 Дніпро - Київ, [censored], у новому [censored] графіку [censored]!
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #56 on: 15.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

З перестійним складом 140/139 все досить прозаїчно:
Графісти, [censored], не змогли, [censored], прокласти 237/238 Дніпро - Київ, [censored], у новому [censored] графіку [censored]!
От  [censored]  [censored]  [censored]  [censored]
Пропоную організувати скарги на урядову гарячу лінію
Якщо б хоча б 10 чоловік з форуму подзвонять, це вже буде хоч щось. Причому +- одночасно. Пропоную завтра по максимуму.
« Last Edit: 15.12.19 , 22:12 by VSK » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9680


View Profile
« Reply #57 on: 15.12.19 , 23:12 »
Share Reply with quote

Не дивно, що не змогли, бо того року він обертався по Києву за 22 хвилини. А з того часу ще й швидкості зменшилися.

Але можна було вирішити проблему іншим та найрозумнішим шляхом. Забрати заїзд до Святогірська та відправляти з Дніпра на годину-півтори пізніше. Тоді все би вклалося.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #58 on: 15.12.19 , 23:12 »
Share Reply with quote

З перестійним складом 140/139 все досить прозаїчно:
Графісти, [censored], не змогли, [censored], прокласти 237/238 Дніпро - Київ, [censored], у новому [censored] графіку [censored]!
От  [censored]  [censored]  [censored]  [censored]
Пропоную організувати скарги на урядову гарячу лінію
Якщо б хоча б 10 чоловік з форуму подзвонять, це вже буде хоч щось. Причому +- одночасно. Пропоную завтра по максимуму.
Я тільки ЗА!! Буду вдячний, якщо нагадаєте цю гарячу лінію...
P. S. Я не даремно на ФБ Красноштану почав скарги писати зі слів: цього року з додатковими поїздами ПРИДН в одне місце засунули :))
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #59 on: 16.12.19 , 00:12 »
Share Reply with quote

З перестійним складом 140/139 все досить прозаїчно:
Графісти, [censored], не змогли, [censored], прокласти 237/238 Дніпро - Київ, [censored], у новому [censored] графіку [censored]!
От  [censored]  [censored]  [censored]  [censored]
Пропоную організувати скарги на урядову гарячу лінію
Якщо б хоча б 10 чоловік з форуму подзвонять, це вже буде хоч щось. Причому +- одночасно. Пропоную завтра по максимуму.
Я тільки ЗА!! Буду вдячний, якщо нагадаєте цю гарячу лінію...
P. S. Я не даремно на ФБ Красноштану почав скарги писати зі слів: цього року з додатковими поїздами ПРИДН в одне місце засунули :))
1545
По максимуму завтра дзвонимо.
Текст приблизно такий:  є дифіцит місць-є рухомий склад-є криворукі графісти. І цього року виходило назначати, а (в найбільший пік) не назначили.
« Last Edit: 16.12.19 , 00:12 by VSK » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!