Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.20 , 15:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пікові перевезення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15
Reply | Print
Author Topic: Пікові перевезення  (Read 9849 times)
sean
Active user

Posts: 4272


View Profile
« Reply #130 on: 13.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Ну значить "номер не заходив" ROFL
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5721


View Profile
« Reply #131 on: 13.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

але коли його вішають на підмінний склад 245/246 Київ - Ворохта замість 143/144 - це вже гоніво.
На 245 нічого не вішали, там дешевий товар на свою дешеву якість. Правда, не гірше гівняного 149.
Ещё как вешали коэффициент допа 1,3, сам лично покупал поэтому знаю о чём говорю. Я ещё сравнивал с плацкартом 120/72 на аналогичное расстояние, чистый тариф без постели и комсбора отличался ровно на 30 процентов.
« Last Edit: 13.01.20 , 12:01 by Георгий Грановский » Logged
sean
Active user

Posts: 4272


View Profile
« Reply #132 on: 13.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

Ви щось плутаєте. Я їхав 245 жмеринського складу - П і К коштували як і в регулярному 143 запорізького складу.
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5721


View Profile
« Reply #133 on: 13.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

А как Вы сравнивали стоимость со 143? В те дни когда курсировал 245/246 был повышающий новогодний коэффиицент а в те дни когда ещё был 143 был кгр ниже на 17 процентов. Тем более что в 143 купе фирменное за исключением двух вагонов а плацкарт нефирменный а в 245/246 и купе и плацкарт нефирменные
« Last Edit: 13.01.20 , 14:01 by Георгий Грановский » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8780


View Profile
« Reply #134 on: 13.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

Подтверждаю слова Георгия. Да и сами Вы можете это проверить империческим путем, что на 245/246 есть коэффициент дополнительного поезда пройдя по следующему алгоритму.

1. Смотрим на сегодня от Львова до Тернополя.
Нефирменный аналог 246, но без коэффициента допа - 110 Львов -Херсон.
Итак, стоимость билета по букингу (без постели и чая) на сегодня по данному маршруту для 110:
Плацкарт - 62,60 грн., купе - 99,89 грн.

2. Отнимаем комсбор букинга, он с НДС 25,00 грн, получаем 37,60 и 74,89 грн соответственно.

3. Умножаем на коэффициент 1,3 и снова добавляем по 25 грн комсбор.

4. Получаем для плацкарта - 73,88 грн., для купе - 122,36 грн.

5. Сравниваем с букингом для 246 поезда.

6. Результат. Плацкарт выходит копейка в копейку. Купе разница аж в 1 копейку. Которая набежала за счёт того, что мы умножали уже итоговую стоимость проезда с НДС, страховым сбором и вместе плацкартную и билетную составляющую. А это все делается отдельно. Если все сделать как нужно, и этой разницы не будет.

Итого: на 245/246 есть коэффициент дополнительного поезда.
Logged
sean
Active user

Posts: 4272


View Profile
« Reply #135 on: 13.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

Гаразд, панове, визнаю свою неправоту. Мінімалістичнинй тариф 246 здався мені геть мінімалістичним у порівнянні зі 150. І десь в голові так само відклався тариф запорізького 144, хоча глибоко не копнув, так.
Upd: Порівняв в історії купівель 246 зі 144. Справді різниця є. Свинство в чистому вигляді. Правда, дуже лайт свинство у порівнянні з хардкором кременчужат.
« Last Edit: 13.01.20 , 14:01 by sean » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1150


View Profile
« Reply #136 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

У мене таке відчуття з'явилося, що під час Новорічних свят задіяли більше рухумого складу, ніж під час літніх перевезень 2019 (і мова не про подовжені маршрути, або обороти). Так з Ковеля додатковий склад був задіяний (повертався назад під №295), по 2 склади КРГ (216, 259) і Дніпра (258, 214, ну один нехай зі "Скіфії"), а ще з Одеси, Жмеринки, Хмельницька; Харків додатково "Слобожанщину" давав (тоді як літом навпаки 111 забирали на Бердянськ). Просто моя наближена арифметика показала, що зимою вагонів було задіяно більше, ніж літом (причому літом вагони навіть не опалюють). Чи це не так??

Особливо питання по Ковелю звідки склад був, ще й зимою (другий склад 668 був задіяний 219 або 249 Чернівці - Київ), тоді як літом 88/87 щоденним не змогли зробити (а так треба було)!!
« Last Edit: 15.01.20 , 11:01 by Дніпровець » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1217


View Profile
« Reply #137 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

Ковель обслуговував подовжений до Одеси 97/98 (чи який там літній номер був) +1 складом
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8780


View Profile
« Reply #138 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

Ну так влітку 57/58 ходив щоденно, тому минус один склад.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1150


View Profile
« Reply #139 on: 15.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Ковель обслуговував подовжений до Одеси 97/98 (чи який там літній номер був) +1 складом
А по Ковелю зрозуміло: то там у них був у резерві 2-й склад від Ковель-Одеса, який лише літом задіяний (і якраз разом з 98/97 були в обороті на подовжений  Ковель - Київ - Одеса)! Все одно це якось дивно виглядає 9 місяців (- 2 тижні зимою) склад стоїть в Депо без діла!!!
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!