Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.01.20 , 03:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    State borders and customs in train travels

      Залізничні питання по Литві

Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Author Topic: Залізничні питання по Литві  (Read 2177 times)
joinandgetaway
Guest
« on: 15.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

Здоровенькі були!
Я скоро поїду в Литву, і маю пару питань до вас.
Так, як я дізнався, біля аеропорту Вільнюс є станція Oro Uostas. До вокзалу з неї їхати 8 хвилин, що дуже добре. Залізничний сайт показує багато поїздів, всі вартістю 70 євроцентів. Так от, питання
1. Що за поїзди (типи, моделі) там ходять?
2. Як краще дістатися до станції з аеропорту?
3. Чи можна на станції придбати квиток, чи можна прямо в вагоні?
Також
4. Які ще є в Вільнюсі залізничні цікавинки? На яких маршрутах працюють?
5. Чи можна їздити залізницею, використовуючи при цьому міські квитки?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22848


View Profile
« Reply #1 on: 15.06.19 , 17:06 »
Share Reply with quote

1. Ходять там Песи 620-м, від наших відрізняються лише лівреєю, всередині такі самі

2. Ось вам ґуґл-стрі-в'ю, тут одразу все видно в одному кадрі - де термінал аеропорта, де прохід до платформи і де платформа:
тиць
гадаю додаткові пояснення не потрібні.

3. По-моєму можна лише у вагоні. Oro Uostas - це не станція, а платформа, я не бачив там каси, гадаю її там немає. Ще квиток можна купити на сайті, але є одна дурниця - за 15 хвилин до відходу продаж в Інтернеті припиняється, це страшенно незручно. При чому на жаль у Литві квитки навіть на приміські поїзди даються зі вказанням номера поїзда - що по-моєму досить безглуздо - бо це все-одно квиток без номера вагона і місця - від цього лише зайві незручності пасажирам і неможливість зробити зупинку в дорозі.

4. Дивлячись що Вас цікавить:

-EJ575 - дуже подібні на наші Шкоди EJ-675, але вони лише на 25 кВ змінного струму (а не двосистемні), на меншу максимальну швидкість (140 км/г замість 160) і лише 2-вагонні або 3-вагонні (а не 6-вагонні). Компоновка всередині по-моєму та сама, сидіння такі самі, лише інакший колір тканини оббивки сидінь.

-Др1Ам - майже такі самі, як наші Др1Ам-190 чи 197 з Тернополя, всі 3-вагонні.

-РА2 - мають бути, хоча мені на очі не трапились за 2,5 дні

-620М - майже нічим від наших не відрізняються, ходять на аеропорт, але не тільки

-630М - уже більше від наших відрізняються. Окрім того, що інший дизайн морди - вони і всередині інакші. Навідміну від наших - ЛГ замовила їх у компонуванні справжнього другого класу, тому там зручні крісла 2+2 (а не салон аналогічний 630м, як у наших).

-730ML - трохи відрізняються від БЧшних 730М (ДП3) зменшеною кількістю дверей і збільшеною кількістю сидячих місць. Виконують 7хх рейси на Клайпеду (ті, з рейсів Вільнюс - Клайпеда, що менше 4 годин у дорозі)

-ЕР9т - НЯР відставлені від роботи, але можуть видаватись на підміну

-БЧшні рейси Вільнюс - Мінськ, виконуються ЭПр  (штадлер) - їх можна побачити лише здалека. Прохід на ту платформу, з котрої вони ходять - лише з проходженням митно-прикордонного контролю у тунелі. Тому доведеться на них дивитись або з сусідніх платформ через паркан, або з містка над коліями. Всіляке РЖДшне транзитне також по тих коліях проходить, тому також зблизька на нього подивитись не вийде. ЛГшні рейси Вільнюс - Мінськ виконують EJ575.

-вагони, що у минулому житті були купейними аммендорфами, але їх на заводі Pesa Bydgoszcz переробили в сидячі. Виглядають дуже подібно на сидячі вагони КВСЗ зразка 2003-2011 років, це зумовлено що в обох випадках активно використовувались матеріали того самого постачальника (Pesa). Деякі досвідчені учасники форума їх навіть плутали, хоча звісно різниця очевидна - у них немає і не може бути характерного крюківського "горба" на даху і ці вагони коротші, тому там на 1 вікно менше. А от всі елементи інтер'єра - включно з кріслами - абсолютно такі ж як у наших, навіть тканина оббивки сидінь і відтінок пластика внутрішньої обшивки - такі самі. З таких вагонів складаються поїзди Вільнюс - Клайпеда, ті що повільніші (ті, що більше 4 годин у дорозі)

-тепловози ТЕП70БС - ну якщо Ви їх раніше не бачили (наприклад у Білорусі).

5. не можна. У Литві поки-що не доросли до інтеграції тарифів міського і залізничного транспорту.
« Last Edit: 15.06.19 , 19:06 by Maxy » Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #2 on: 15.06.19 , 20:06 »
Share Reply with quote

Дякую, повно і конструктивно.
В аеропорт тільки 620М чи 630М також є? І, до речі, у них маршрут починається з аеропорту, чи вони там транзитом?
EJ575 за якими маршрутами їздять? Куди можна ними поїхати так, щоб це було близько та недорого, і чи не виглядатиме це, як поїздка на ІС+ Святошин-Київ?
730М - дійсно цікава модель, єдина серед перерахованих, якою я не їздив. Але, згідно з розкладом, після Вільнюса ці рейси зупиняються лише на станції Шяуляй, а так далеко я не бачу сенсу їхати. Чи вони тільки на цих рейсах працюють, чи десь ще? І, якщо що, де зустріти 630М?
Logged
Гость10
Guest
« Reply #3 on: 15.06.19 , 22:06 »
Share Reply with quote

Насчет билетов - номерованные места только в поездах Вильнюс - Клайпеда и Вильнюс - Шяуляй. И в летний сезон билет лучше брать заранее. Иногда билетов нет за несколько дней до отправления. Лучше следить за ситуацией с билетом на сайте traukiniobilietas.

Поезда Вильнюс- Клайпеда имеют остановки на ст. Кайшядорис. Не все, лишь некоторые. Сайт traukiniobilietas туповат, он не показывает ни номара поезда, ни промежуточных остановочных пунктов Но вот здесь расписания в формате таблиц:

на сайте traukiniobilietas(lt) (вмечто скобок перед lt точка) нажимаете Tvarkaraščiai, потом Visus tvarkaraščius galite rasti čia.


Так что опробовать 740ML вполне реально.

Вагоны с тепловозом иногда пускают по маршруту Вильнюс - Клайпеда. Чаще всего в конце недели. На сайте traukiniobilietas.  Сразу же можно определить по схеме компоновки: будет дизель-поезд или вагоны с тепловозом. Вагоны сидячие и купейные (по 6 сидячих мест в купе).

А на все остальные поезда билеты можно брать в кассе. Цену можно посмотреть на сайте traukiniobilietas. Цена одинаковая как в кассах, так и на сайте, так что нет никакой необходимости покупать билет через интернет.

Билеты на все поезда продаются на конкретный поезд с указанием номера.

В поезде без комсбора (2 евро) продаются билеты только от тех станций, где нет работающей перед отправлением данного поезда кассы.

EJ-575 ездят по маршруту (Новая Вильня) - Вильнюс - Каунас и (Новая Вильня) - Вильнюс - Тракай. Скобки обозначают рейс до (с) Н. Вильни. Таких рейсов осталость мало, лишь выезд/возвращение с/в электродлепо, которое в Н. Вильне.

ДР1А отдличаются - все прошли модернизацию с заменой двигателя и гидропередачи (кроме ДР1А-300) и салона. Осталость несколько вагонов с салоном модернизации 90-ых годов. Но лавок с дермантиновой обшивкой уже нет. Старых окон тоже не осталось ни в одном вагоне.

Все 4 шт. Ра-2 базируются в Радвилишкисе и в основном ездят по маршруту Радвилишкис - Клайпеда. Иногда можно встретить на маршруте Радвилишкис - Мажейкяй.

У литовских 620М сиденья другие - низкие спинки. А в 630М -  салон второго (регио по европейской классификации) класса. 630М работают на маршруте Вильнюс - Шяуляй, но их также спорадически пускают на Турмантас или Марцинконис (или Варену). Но иногда в Шяуляй также могут пусить и 620М иди дпжн ДР1А по той же самой цене, но с условиями 3-его класса. Как это заранее узнать - никак. Сайт  traukiniobilietast может помочь только с маршрутом Вильнюс - Шяуляй, та как места нумерованные.





Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #4 on: 16.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

Дякую. Переглянув traukiniobilietas. Згідно з розкладом у таблиці, рейси 780-783 на ділянці Вільнюс-Шяуляй прямують без зупинок. Мене б влаштовували рейси 20 або 25, але вони, судячи з розкладу, на локомотивній тязі. Тож, виходячи з цього, чи реально потрапити на 730М і не їхати аж в Шяуляй?
Logged
Гость10
Guest
« Reply #5 on: 16.06.19 , 14:06 »
Share Reply with quote

Нет, 20 и 25 тоже дизель-поезда 740ML. В таблице есть примечание * - по пт., сб. и вск. поезда не приспособлены для перевозки лиц с ограниченной возможностью передвижения. Т.е., именно тогда по указанному * графику пускают тепловоз с вагонами. Но конкретно всегда можно посмотреть на сайте traukiniobilietas по схеме вагона.

На 740ML билеты продаются по схеме с указанным направлением движения поезда. Есть некоторые неудобные места практически без окон рядом - стойки между окнами широкие.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #6 on: 16.06.19 , 14:06 »
Share Reply with quote

Тут момент якраз у тому, що саме у суботу я планую кататися на тамтешній залізниці.
Logged
Гость10
Guest
« Reply #7 on: 16.06.19 , 18:06 »
Share Reply with quote

А 17 утром? До Кайшядориса на 740М, обратно Вильнюс на EJ575.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #8 on: 16.06.19 , 18:06 »
Share Reply with quote

На жаль, не вийде, я приділити таким поїздкам час зможу тільки ввечері.
Я от на тому сайті, де купуються квитки, забив найближчу суботу. Там на рейс у 17:40 з Вільнюса показує позначку візка. Також на цей рейс показує 3 вагони, і у вагоні 1 місця лише у половині вагону, у вагоні 2 місця розділені на сегменти по 6 (але ці сегменти відділені чимось подібним на столики), а у вагоні 3 місця по всьому вагону. Це локтяга чи дизельний поїзд?
Logged
Гость10
Guest
« Reply #9 on: 16.06.19 , 20:06 »
Share Reply with quote

Да, дизель. Значит * не гарантия, что будут вагоны с тепловозом. Как и упоминал, направление движения поезда указано: направление в схеме вверх - вперед.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!