Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Пілотний проект з оновлення приміських поїздів

Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Author Topic: Пілотний проект з оновлення приміських поїздів  (Read 1291 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 542


View Profile
« on: 08.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

АТ «Укрзалізниця» вже цього року планує запустити пілотний проект з оновлення приміського сектору. Наразі є попередні домовленості з місцевими владами Запорізької, Дніпропетровської областей та Європейським інвестиційним банком. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час робочої поїздки до Харкова.

«Щодо приміських поїздів, то для Укрзалізниці суттєвим є питання не так званого латання дір, чим ми займаємося, а пошук оптимального рішення, яке дозволить вирішити проблеми приміського сектору. Ні для кого не секрет, що ступінь зношеності приміського парку — найбільший порівняно з іншими нашими поїздами — далекого сполучення або вантажними. Саме тому плануємо цього року розпочати пілотний проект у Запорізькій та Дніпропетровській областях спільно з Європейським інвестиційним банком з придбання нових поїздів», — повідомив Євген Кравцов.

За його словами, близько 110 млн доларів США буде спрямовано на придбання приміських поїздів для цих областей. Схожа програма вже успішно реалізується для оновлення міського громадського транспорту, і в Укрзалізниці впевнені, що розширення практики на приміський сектор також принесе позитивні результати для розвитку пасажирської логістики в Україні.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/497910/
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 542


View Profile
« Reply #1 on: 08.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

Похоже, что скоро будут новые увлекательные тендеры.
Как думаете, какие электрички могут закупить?
Вполне возможно, что Европейский инвестиционный банк потребует закупать подвижной состав у европейских производителей типа: Newag, Pesa, Stadler
Logged
sean
Active user

Posts: 4040


View Profile
« Reply #2 on: 08.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Най би, то дрочаться з тим крюківським заводом як з дитиною.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #3 on: 08.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Най би, то дрочаться з тим крюківським заводом як з дитиною.
Плюсую. Аби тільки не було так як зі Шкодами,  що купили,  а про сервісне обслуговування не домовились (чи не захотіли домовлятись).
Logged
sergius
Active user

Posts: 3662


View Profile
« Reply #4 on: 08.07.19 , 19:07 »
Share Reply with quote

Призабули весняний дискус про цей проект? Тепер вже щось конкретніше говорять.
Sean, та КВБЗ від самого початку теми не забув нагадати про себе любимого

ПРОПОЗИЦІЇ ПАТ «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД», ЩОДО ОНОВЛЕННЯ ПРИМІСЬКОГО РУХОМОГО СКЛАДУ ДЛЯ АТ “УКРЗАЛІЗНИЦЯ” ТА РЕГІОНІВ УКРАЇНИ.   https://drive.google.com/file/d/1S173tt5sgdL25UPeiwEsd3mbWuZe_S3m/view




Перейшовши по посилання відкривається детальна презентація.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2633


View Profile
« Reply #5 on: 09.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Oj oj oj. I hope EIB will play a significant role in the tender process. And have a lot of criteria. Like 160 km/h to speed, low floor/entrance for quick and convenient pax exchange, acceleration >0.8 m/s2, seating comfort etc. etc.
The Kremenchuk factory should be disqualified due to obsolete design not meeting the criteria.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 237


View Profile
« Reply #6 on: 09.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

За європейські гроші треба купувати щось пристойне у закордонних виробників, а не крюківські "гіперлупи".
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 845


View Profile
« Reply #7 on: 09.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

Боюсь там денег будет на полторы пристойных электрички...
Logged
adul
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #8 on: 09.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

Боюсь там денег будет на полторы пристойных электрички...
Плюсую! точно будуть елекрюкотрички
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #9 on: 09.07.19 , 23:07 »
Share Reply with quote

Може бути й "компроміс", як з Песою: склад - європейський, а КР/КВР - УЗівський.
Quote
Что касается рельсобусов Pesa, работающих теперь на маршруте экспресса Киев- аэропорт Борисполь, то польский производитель не был вовлечен в процесс их капитального ремонта. "Pesa Bydgoszcz, в основном, после изготовления дает 24 месяца гарантийного обслуживания своей продукции, но не выполняет технического обслуживания. На техническое обслуживание у нас с "Укрзализныцей" никогда не было подписанного договора. Был подписан договор только по гарантийному обслуживанию. Это их собственность - они могут, что хотят, то и делать. Сейчас, когда была модернизация, мы давали свои предложения, но, к сожалению, нас никто не привлек. Поэтому за нынешние поломки мы ответственности не несем, хотя, конечно, для нас это неприятно", - говорит Мойсевич-Трегуб.
https://cfts.org.ua/articles/poezda_tramvai_i_ukrainskiy_sled_kak_rabotaet_pesa_bydgoszcz_1548/109623
Історія циклічна.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!