Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Пілотний проект з оновлення приміських поїздів

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Пілотний проект з оновлення приміських поїздів  (Read 1290 times)
MVM
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #10 on: 10.07.19 , 07:07 »
Share Reply with quote

Ще б не завадили розробки двосистемних електричок для ліній Харків - Куп'янськ та Харків - Полтава. Можливо для Знам'янка - Дніпро та Знам'янка - Кривий Ріг.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2974


View Profile
« Reply #11 on: 10.07.19 , 09:07 »
Share Reply with quote

Еще можно Купянск - Славянск/Краматорск, вместо Знаменка - Кривой Рог было бы интереснее Кременчуг - Кривой Рог.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #12 on: 13.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

От цікаво, в якому це буде форматі. Нові елі пустять в загальний оборот, по загальгим тарифам , і графіком під рижанки, чи це буде якийсь окремий клас приміський поїздів.
Якщо друге, то вони будуть кататися в приміській зоні того  Дніпра, Кривого Рогу та Запоріжжя(максимум 70 км) чи будуть курсувати між між Дніпром Запоріжжям та Кривим Рогом(аля регіоналки ) з меншим набором зупинок, ніж у звичайних ельок

Питання дійсно цікаве.  Може створять якусь "приміську залізничну компанію",  акції якої розподілять між обласною владою та УЗ.  І в неї будуть свої маршрути та свої тарифи.  Щось по типу польського варіанту -  Колєї Мазовецькі,  Колєї Малопольські і т.п.
Logged
Гость10
Guest
« Reply #13 on: 13.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Вы шутите? Областям своя доля в ЖД компании как собаке пятая нога. Вон, с автобусными перевозками не могут справиться. Зачем дополнительная головная боль с ЖД? Откуда деньги у облостей. И не надо на Польшу пальцем показывать. В Польше реформу проводили не в годы упадка, а в годы экономического роста, бурного роста, но без ликвидации части ЖД перевозок не обошлось... Украине светит российскицй вариант - региональные власти просто забьют на ЖД перевозки и отдадут деньги своим т.е. автобусной мафии, а не ЖД.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #14 on: 13.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Вы шутите? Областям своя доля в ЖД компании как собаке пятая нога. Вон, с автобусными перевозками не могут справиться. Зачем дополнительная головная боль с ЖД? Откуда деньги у облостей. И не надо на Польшу пальцем показывать. В Польше реформу проводили не в годы упадка, а в годы экономического роста, бурного роста, но без ликвидации части ЖД перевозок не обошлось... Украине светит российскицй вариант - региональные власти просто забьют на ЖД перевозки и отдадут деньги своим т.е. автобусной мафии, а не ЖД.
Вас як почитаєш,  то виходить,  що не треба нічого робити,  хай далі все саме розвалюється)) 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4782


View Profile
« Reply #15 on: 13.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Женечка сегодня пафосно бзданул, что проект постараются запустить до конца года, надеюсь следующего, иначе это полный похуизм по отношению к работе. Вопрос, конечно же, какой производитель изготовит за год восемь электричек, если еще даже тендер не проводился.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 339


View Profile
« Reply #16 on: 13.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Ще б не завадили розробки двосистемних електричок для ліній Харків - Куп'янськ та Харків - Полтава. Можливо для Знам'янка - Дніпро та Знам'янка - Кривий Ріг.
Треба взагалі купувати в першу чергу двосистемні електропоїзди - за схемою вони практично не відрізняються від поїздів змінного струму
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1900


View Profile
« Reply #17 on: 13.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Дилетантский вопрос: есть ли нормальные б/у электрички в Прибалтике ну или Финляндии? Говорили про б/у из Германии, что не так логично.
Logged
VSK
Active user

Posts: 542


View Profile
« Reply #18 on: 13.10.19 , 21:10 »
Share Reply with quote

Женечка сегодня пафосно бзданул, что проект постараются запустить до конца года, надеюсь следующего, иначе это полный похуизм по отношению к работе. Вопрос, конечно же, какой производитель изготовит за год восемь электричек, если еще даже тендер не проводился.
КЕВРЗ :)    8 Ерок 70хх років випуску обладнуються комфортним сидіннями з високими спинками, шліфуються до блиску і все - готово. І люди щасливі, і Женя при бабках. Це звісно жарти, але це УЗ, країна чудес і можливостей.

А якщо серйозно, то цілком можливо, під запуском проекту, Женя мав на увазі завершення тендерних процедур по електропоїздам, бо по іншому логічно це пояснити не можливо.

Logged
sergius
Active user

Posts: 3662


View Profile
« Reply #19 on: 13.10.19 , 23:10 »
Share Reply with quote

В нас вже таке було. На початку 2000-хх, при Кирпі. У перших класах окрім диванів та телевізорів міг бути ще й бар з кондиціонером. Існувало таке доти, доки була зацікавленість у керівництва.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!