Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.19 , 00:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 46071 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« on: 18.07.19 , 23:07 »
Share

Результати сьогоднішньої робочої групи по наших пропозиціях на новий графік:

1. Пасдеп поки що утримуватиметься від призначення нових "поїздів єднання", мотивуючи це тим, що при збільшенні тривалості рейсу туди-назад до 3-х діб значно падає якість обслуговування вагонів та їх санітарний стан, що викликає шквал скарг. Як приклад, приводили 45/46 Ужгород - Лисичанськ. Про збільшення обороту до 4-х діб (як, наприклад, продовження 69/70 Маріуполь - Львів до Солотвино) зараз навіть мова йти не може.
2. Єдиний поїзд єднання, який взяли в роботу, це 133/134 Миколаїв - Рахів діючою ниткою 605/606 на ділянці Львів - Рахів. І то після того, як економічний відділ прорахує теоретичну рентабельність такого поїзда, взявши за основу поточні показники заселеності 133/134 та 605/606, і то лише у випадку, якщо ця цифра буде суттєво кращою, ніж у цих двох поїздів зараз.
3. Буде опрацьовано продовження 79/80 до Львова та 91/92 до Дніпра. Ппопозиція буде реалізована лише при умові, якщо графісти зможуть прокласти обидва поїзди зі збереженням категорії НЕ.
4. Буде опрацьовано графістами можливість зміни маршруту 53/54 Дніпро - Одеса через Кривий Ріг, щоб позбутися причіпок. Якщо час в дорозі не збільшиться, то пропозиція буде реалізована.
5. Буде розглянута можливість курсування 96/95 Маріуполь - Бахмут двогрупним з 84/83.
6. Після підвищення періодичності 9/10 до щоденної, 103/104 планують залишити через день. Але впевненості в цьому немає, оскільки на цьому напрямку все може змінитись в будь-який момент. Пропозиції щодо групи вагонів у складі 103/104 на Бердянськ або Новоолексіївку "можливо будуть розглянуті пізніше" (без конкретизації якогось певного терміну, можливо і ніколи).
7. 111/112 Пасдеп має плани похоронити, як нерентабельний. Можливо замість нього колись буде ще один НЕ, якщо будуть нові вагони.
8. Міняти графіки НЕ 15/16 та 17/18 з прибуттям до Харкова о 8 ранку, як було спочатку при їх призначенні, графісти не можуть (чи не хочуть).
9. Продовжувати 139/140 Київ - КП до Чернівців не хочуть через молдавський міжнародний транзит.
10. Ніяких суттєвих змін з 769/770 Київ - КП та 758/757 Київ - МП робити не хочуть. Причина озвучена не була.
11. 96/95 Львів – Черкаси до станції Харків продовжувати не хочуть. По крайній мірі зараз. Можливо повернуться до цієї пропозиції пізніше, після початку процесу оптимізації малодіяльних депо. Але коли це буде, поки що невідомо.
12. Призначення групи вагонів Покровськ – Львів у складі 41/42 Дніпро – Трускавець вбачають нераціональною, оскільки є варіант проїзду з пересадкою по Києву з 136 на 141, назад - по Дніпру з 42 на 826.
13. Змінювати маршрут 734/733 Київ – Покровськ на Київ – Запоріжжя не будуть (питання політичне).
14. Розглянуть можливість об’єднати поїзди:
   772 Хмельницький – Київ та 784 Київ – Шостка в прямий поїзд Хмельницький – Шостка
   777 Шостка – Київ та 771 Київ – Хмельницький в прямий поїзд Шостка – Хмельницький
15. Щось будуть робити з 17 годинним перестоєм  26/25 Одеса – Львів по Львову (думають що).
16. В міжнародному сполученні суттєво нічого не зміниться, окрім відміни 19/20 Харків - Москва. Але залишиться група вагонів Полтава - Москва, яка тепер буде курсувати у складі 74/73-105/106 Кривий Ріг/Дніпро - Москва. За оновленими даними, по Кривому Рогу час віправлення залишиться діючий (бо вагони обслуговують в депо з 6 ранку до обіду), а прибуття назад буде близько 18-19 години.
P.S. Пропозиції щодо оптимізації по Рахівщині та Прикарпаттю не чіпали, оскільки КШ знає, що на цій темі спеціалізується група активістів на чолі з Iwan.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3680


View Profile
« Reply #1 on: 18.07.19 , 23:07 »
Share

1. Пасдеп поки що утримуватиметься від призначення нових "поїздів єднання", мотивуючи це тим, що при збільшенні тривалості рейсу туди-назад до 3-х діб значно падає якість обслуговування вагонів та їх санітарний стан, що викликає шквал скарг. Як приклад, приводили 45/46 Ужгород - Лисичанськ. Про збільшення обороту до 4-х діб (як, наприклад, продовження 69/70 Маріуполь - Львів до Солотвино) зараз навіть мова йти не може.
А сколько дискуса было про эти случки. Сколько фломастрирования, эмоций… И в итоге такой облом.

Только вот не могу доподлинно вспомнить, кто подал идею таких объединений? Вроде сам пасдеп.

Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 374


View Profile
« Reply #2 on: 18.07.19 , 23:07 »
Share

Все поезда находящиеся в дороге в одну сторону более 24 часов не так интересны проводникам без дополнительных заработков
так-как эти поезда должны обслуживаться 2 проводника на один вагон
Logged
sergius
Active user

Posts: 3680


View Profile
« Reply #3 on: 19.07.19 , 00:07 »
Share

7. 111/112 Пасдеп має плани похоронити, як нерентабельний. Можливо замість нього колись буде ще один НЕ, якщо будуть нові вагони.
Тернопіль втрачає бюджетний проїзд до Слобожанщини. Усе інше перекриває 137/138.
8. Міняти графіки НЕ 15/16 та 17/18 з прибуттям до Харкова о 8 ранку, як було спочатку при їх призначенні, графісти не можуть (чи не хочуть).
Все ж мабуть 1/2 замість 17/18.
14. Розглянуть можливість об’єднати поїзди:
   772 Хмельницький – Київ та 784 Київ – Шостка в прямий поїзд Хмельницький – Шостка
   777 Шостка – Київ та 771 Київ – Хмельницький в прямий поїзд Шостка – Хмельницький
Там же є ВБС.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 265


View Profile
« Reply #4 on: 19.07.19 , 00:07 »
Share

А на конференции рассматривался вопрос продления 70 до ИФ?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« Reply #5 on: 19.07.19 , 07:07 »
Share

В результате продления 70 до ИФ не вырастет ни один показатель, кроме эксплуатационных затрат.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 265


View Profile
« Reply #6 on: 19.07.19 , 08:07 »
Share

В результате продления 70 до ИФ не вырастет ни один показатель, кроме эксплуатационных затрат.
С одной стороны да, но с другой стороны как уже писалось в других темах это дешевое дополнительное дневное сообщение Прикарпатья с Киевской областью а также ночное сообщение ИФ Хмель . Вдобавок к этому Восток будет скупать билеты под ноль, тем более накануне зимних пиковых перевозок . В нашем случае это уже не первый раз, когда присутствует минимальный простой по конечной (142 Одесса - Мариуполь - Одесса )   Так что ничего же не случилось с поездом, не отменили?)) Вот и здесь можна так же. (2 часа на простой в отличии от одесского варианта: Прибытие в 20:15 , отправление в 22:27)
 Замечание немножко по поводу п. 3( поезда 79/80 и 91/92) . Судя по графику 91/92, и если его не пересмотреть ( как там присутствуют всего лишь остановки по Киеву и Львову), то при продлении вы увеличите всего лишь на определенный процент, (и то не факт,так как ехать в НЭ сейчас не всем по карману) который едет именно с Львова/  Киева в Днепр . В отличии от такого позорища даже у 79/80 есть промежуточные Каменское, Пятихатки,Александрия, Знаменка,Шевченко,  на которых сейчас и держится поезд. Следующими после Киева я бы сделал Казатин , Винницу, Хмельницкий, Тернополь,  Львов. В случае обхода через Шепетовку я бы сделал остановку только там, а в данном случае я обошёл бы ещё и Казатин, ровно как Здолбунов  и Жмеринку.  С 91/92 желаю после Киева сделать тоже, что сейчас имеется в 79/80, ато долго не протянет.
« Last Edit: 19.07.19 , 08:07 by Владимир » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4808


View Profile
« Reply #7 on: 19.07.19 , 10:07 »
Share

Тут надо как с Андерсеном в свое время: отдельная личная тема. Ну либо прекращать демократию.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 364


View Profile
« Reply #8 on: 19.07.19 , 10:07 »
Share

11. 96/95 Львів – Черкаси до станції Харків продовжувати не хочуть. По крайній мірі зараз. Можливо повернуться до цієї пропозиції пізніше, після початку процесу оптимізації малодіяльних депо. Але коли це буде, поки що невідомо.
А ідея щоб не "оптимізувати" ім.Т.Шевченка, а, навпаки, продовжити якийсь із поїздів Київ--ЗахіднаУкраїна (передавши на обслуговування в депо ст.ім.Т.Шевченка) -- вона що, геть зовсім вмерла? Наче ж красиво малювали, що у Києві нема кому працювати, на ім.Т.Шевченка нема роботи, пускаємо ім.Т.Шевченка--Київ--ЗахіднаУкраїна і отримуємо профіт.
Logged
VSK
Active user

Posts: 543


View Profile
« Reply #9 on: 19.07.19 , 10:07 »
Share

Каменское, Пятихатки,Александрия, Знаменка,Шевченко,  на которых сейчас и держится поезд.
Ні. 79/80 тримається якраз на прямому паспотоці Київ-Дніпро.
91/92 потрібно лише додати зупинку в Бродах . Ніяких Здолбуновів та Клзятинів. Ці зупинки тільки збільшать час в дорозі причому якогось суттєвого притоку пасажирів це не дасть.
« Last Edit: 19.07.19 , 11:07 by VSK » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!