Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.20 , 09:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 86
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 91271 times)
Volodymyr
Active user

Posts: 196


View Profile
« Reply #10 on: 19.07.19 , 11:07 »
Share

.. Судя по графику 91/92, и если его не пересмотреть ( как там присутствуют всего лишь остановки по Киеву и Львову), то при продлении вы увеличите всего лишь на определенный процент, (и то не факт,так как ехать в НЭ сейчас не всем по карману) который едет именно с Львова/  Киева в Днепр . В отличии от такого позорища ...
Кількість людей які їздять саме Львів-Київ доволі велика, відповідно вповні логічно мати хоча б один експрес без проміжних зупинок. Те що посерд ночі в твій вагон ніхто не сідає / не виходить доволі сильно збільшує комфорт поїздки і дає пасажирам погоджуватися на дещо вищий цінник. Крім того це ще й солідна економія часу в дорозі, що в світлі видовження до Дніпра стає доволі важливим. Крім того сама зупинка-розгін потяга теж не надто дешеве задоволення й тягне збільшення так любимих бюрократам "експлуатаційних витрат"

Я взагалі вважаю що потяги Київ-Захід потрібно по можливості переводити на коротший Коростенський хід та прибирати їм нічні зупинки між Києвом та Львовом. Це дозволить возити пасажирів швидше дешевше та ефективніше. Ті потяги ніколи не страждають від низької заповнюваності.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5672


View Profile
« Reply #11 on: 19.07.19 , 11:07 »
Share

Ми рішуче налаштовані убити кременчуцьке депо тут і зараз. Але у Пасдепу список депо на ліквідацію має трохи інший порядок: Шевченко, Жмеринка, Кременчук.

Ми будемо їх коригувати, тому що депо Шевченка має всі підстави для існування. Обслуговувати два состави 149 Шевченко - Ворохта та одну сидячку Черкаси - Шостка - чим вам не робота? Згодом, коли з закупкою нових вагонів постане питання у відновленні 99 на Ужгород, його теж можна буде обслуговувати в Шеві: близько до Києва, невелика дизельна частка маршруту, менші проблеми з наявністю робочої сили. А 149 в Шевченко необхідний з двох причин: хтось же мусить формувати 149 після кікання Кременчука, і мусять же Черкаси бути зв"язані зі Львовом після того, як 96 стане Львів - Харків без заїзду в Черкаси.

По Жмеринці однозначної позиції немає. Знаю, що туди досі приписані 10 сидячок. Враховуючи те, що кам"янецько-могилівська сплотка в подальшому обов"язково тим чи іншим чином буде реформуватись, можливо вдасться повернути ці два состави на фактичне обслуговування в Жмеринку й виконання рейсів типу Жмеринка 5:10 - Київ 08:30, Київ 09:00 - Жмеринка 12:20, Жмеринка 13:50 - Київ 17:10, Київ 17:40 - Херсон 00:50, Херсон 05:49 - Київ 12:59, Київ 13:30 - Жмеринка 16:50, Жмеринка 18:10 - Київ 21:30, Київ 22:00 - Жмеринка 01:20.

І тільки кременчуцьке вольвачьйо настільки кончене, що не вписується за жодних розкладів у жодні транспортні потоки.

Кількість людей які їздять саме Львів-Київ доволі велика, відповідно вповні логічно мати хоча б один експрес без проміжних зупинок.

Ні. 79/80 тримається якраз на прямому паспотоці Київ-Дніпро.

Не вступайте в суперечки. Опозиція хотіла демократичного експерименту, отримали, ми потім все це пофіксимо. Не звертайте уваги, будь-ласка.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #12 on: 19.07.19 , 11:07 »
Share

.. Судя по графику 91/92, и если его не пересмотреть ( как там присутствуют всего лишь остановки по Киеву и Львову), то при продлении вы увеличите всего лишь на определенный процент, (и то не факт,так как ехать в НЭ сейчас не всем по карману) который едет именно с Львова/  Киева в Днепр . В отличии от такого позорища ...
Кількість людей які їздять саме Львів-Київ доволі велика, відповідно вповні логічно мати хоча б один експрес без проміжних зупинок. Те що посерд ночі в твій вагон ніхто не сідає / не виходить доволі сильно збільшує комфорт поїздки і дає пасажирам погоджуватися на дещо вищий цінник. Крім того це ще й солідна економія часу в дорозі, що в світлі видовження до Дніпра стає доволі важливим. Крім того сама зупинка-розгін потяга теж не надто дешеве задоволення й тягне збільшення так любимих бюрократам "експлуатаційних витрат"

Я взагалі вважаю що потяги Київ-Захід потрібно по можливості переводити на коротший Коростенський хід та прибирати їм нічні зупинки між Києвом та Львовом. Це дозволить возити пасажирів швидше дешевше та ефективніше. Ті потяги ніколи не страждають від низької заповнюваності.
  Ну все же абсолютно нельзя так сделать, и что ты считаешь коростенским ходом? Киев -Коростень-Новоград- Шепетовка-Львов?  Так а зачем крюк через Коростень если можно через Шепетовку в обход Здолбунова и Казатина  ?
Logged
Владимир
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #13 on: 19.07.19 , 11:07 »
Share

Каменское, Пятихатки,Александрия, Знаменка,Шевченко,  на которых сейчас и держится поезд.
Ні. 79/80 тримається якраз на прямому паспотоці Київ-Дніпро.
91/92 потрібно лише додати зупинку в Бродах . Ніяких Здолбуновів та Клзятинів. Ці зупинки тільки збільшать час в дорозі причому якогось суттєвого притоку пасажирів це не дасть.
Я не говорил про  91/92 Здолбунов и Козятин, это все в ОБХОД!!!
 Если поезд едет через Н-В , Коростень в обход без остановки, то добавить Шепетовку,(если нет разворота) далее по Киеву, и Шевченка Знаменка, Пятихатки, Каменское.
 А 79/80 добавить только Шепетовку., если через юг то только областные центры.
« Last Edit: 19.07.19 , 11:07 by Владимир » Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #14 on: 19.07.19 , 15:07 »
Share


7. 111/112 Пасдеп має плани похоронити, як нерентабельний.
Це є наслідком дибільного розкладу.
Цей потяг потрібно робити щоденним(не забуваємо що вивільниться 20 вагонів з під 19/20) та заводити в Житомир а 141/142 Львів-Бахмут  між Коростенем та Києвом пускати напряму через Малин а між Києвом та Харковом перевести на Конотоп-Суми.

Ось приблизний розклад 112/112

А Житомиру на відкуп даємо напівдохлу напівповітровозну Слобожанщину і робимо її щоденною(вагони беремо з під 19/20 який відміняють з нового графіка)
Розклад проробив більш детально і прикинув схрещення з ІС між Києвом та Харковом.
      17.15   Львів  12.35
18.12-18.20 Злочів      11.37-11.39
19.08-19.12 Тернопіль 10.42-10.45
20.05-20.07 Волочиськ 09.49-09.51
20.55-20.59 Хмельницк.08.58-09.01
22.44-22.47 Вінниця     07.10-07.13
23.37-23.57 Козятин     06.00-06.20
00.27-00.29 Бердичів   05.28-05.30
01.24-01.44 Житомир   04.13-04.33
04.14-04.40 Київ          01.23-01.43
05.50-05.52 Яготин      00.18-00.20
06-36-06.38 Гребінка   23.37-23.39
07.15-07.17 Лубни       23.00-23.02
07.45-07.47 Ромодан    22.27-22.29
08.13-08.15 Миргород  21.50-21.52
08.35-08.50 Гоголево  ---------------
-----------Решетилівка   20.30-21.00
09.50-10.10 Полтава К 19.25-19.50
11.55-11.17  Коломак 18.18-18.20
11.58-12.00  Люботин 17.30-17.32
12.36            ХАРКІВ    16.55
     


« Last Edit: 19.07.19 , 15:07 by VSK » Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #15 on: 19.07.19 , 16:07 »
Share

Не мешало бы на новый график завести Мариуполь - Одесса ежедневным а не через день.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #16 on: 19.07.19 , 16:07 »
Share

Вот вам расписание в случае продления с Киева на НЭ 91/92 и 79/80( только с Киева на Днепр 92 и 79 с Киева на Львов):
  79 Киев 07:08 - 07:30
        Шепетовка 11:42-11:45
        Львов  15:39

92    Подзамче  23:29 -23:31
         Шепетовка 02:59 - 03:01 ( смены направления там нету)
         Киев 06:44 -07:00
         Знаменка-Пас. 10:46 -10:48
         Пятихатки-Пас. 12:33 - 12:35
         Каменское-Пас. 13:39 -13:41
         Днепр-Главный  14:22
 Обратно вы сами просчитаете так же. Скорее всего надо отправление с Днепра/Львова подвинуть немного назад либо же прибытие тогда сдвигается не на утро а на день у 79/80 так и у 91/92 во Львов и проход Киева будет таким образом ночью а смысл в этом крюке тогда?
« Last Edit: 19.07.19 , 16:07 by Владимир » Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1534


View Profile
« Reply #17 on: 19.07.19 , 16:07 »
Share

З перестойних вагонів 25/26, які стоять 17 годин у Львові можна було б сформувати додатковий піковий вивізний 2хх Львів-Вінниця. 1 година на оборот у Львові, 1 година на оборот у Вінниці, перед зворотнім рейсом на Одесу ще 1 година на оборот у Львові. Без заїзду в Жмеринку можна встигнути за 6,5 годин із зупиками в Деражні, Волочиську, Золочеві тощо а без них із зупинками тільки в Красному, Тернополі та Хмельницькому за 6 годин в один кінець. Якщо з Вінниці вигребуть квитки на всі транзитні потяги до Львова, проблему невивоза таким чином можна вирішити. Можна також спробувати на Житомир через НВ або Бердичів. Якщо навіть НЕ доїжджає зі Львова до Києва через короткий коростенсько-шепетівський хід за 8 годин в один кінець, то до Києва вийде дуже впритик.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1362


View Profile
« Reply #18 on: 20.07.19 , 03:07 »
Share

Я взагалі вважаю що потяги Київ-Захід потрібно по можливості переводити на коротший Коростенський хід та прибирати їм нічні зупинки між Києвом та Львовом. Це дозволить возити пасажирів швидше дешевше та ефективніше. Ті потяги ніколи не страждають від низької заповнюваності.
Які саме? НЕ так і ходять, решта призначена в т. ч. для сполучення проміжних ходів зі Львовом і далі. Як виняток 29/30 зберіг зупинку в Бердичеві для зв'язку з Мукачевом (таки да:)).
Пропонуєте зовсім позбавити проміжні пункти сполучення з Галичиною та Закарпаттям?
Якщо буде відновлено 99/100, він теж піде як трамвай, імовірно через Житомир і Здолбунів.
Якщо буде запущено якийсь додатковий цільовий НЕ (на Перемишль/Чернівці/Ворохту тощо) — він теж проходитиме Київ - Львів без зупинок.
Видовження ж "Дніпра" до Львова вдень без зупинок не має сенсу, бо для швидкого сполучення там і так є 705/706, а от денного потяга з зупинками на північному ходу немає і сполучення з Дніпром у проміжних пунктів теж (частково — за винятком напівдохлого 87/88). Але це ще залежатиме від цінової політики "Дніпра": за 600 грн до Львова 8 годин вночі поїдуть, а вдень — навряд чи. Там найкраще буде продавати "трамвайну" частину купе в 6-місному режимі з відповідною знижкою. "Львову" ж уночі зупинки додавати не слід, а вдень — стандартний набір включно з ТШ.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1362


View Profile
« Reply #19 on: 20.07.19 , 04:07 »
Share

З перестойних вагонів 25/26, які стоять 17 годин у Львові можна було б сформувати додатковий піковий вивізний 2хх Львів-Вінниця. 1 година на оборот у Львові, 1 година на оборот у Вінниці, перед зворотнім рейсом на Одесу ще 1 година на оборот у Львові. Без заїзду в Жмеринку можна встигнути за 6,5 годин із зупиками в Деражні, Волочиську, Золочеві тощо а без них із зупинками тільки в Красному, Тернополі та Хмельницькому за 6 годин в один кінець. Якщо з Вінниці вигребуть квитки на всі транзитні потяги до Львова, проблему невивоза таким чином можна вирішити. Можна також спробувати на Житомир через НВ або Бердичів. Якщо навіть НЕ доїжджає зі Львова до Києва через короткий коростенсько-шепетівський хід за 8 годин в один кінець, то до Києва вийде дуже впритик.
Там не піковий, а регулярний квазіІС зробити варто, бо в той час поїздів зі Львова на схід зовсім немає і ввечері на захід теж. Можна ще розділяти по Гречанах і зробити Львів - КП, якщо вистачить часу. Купе як варіант продавати в режимі С2.
Львів 07:35 - Тернопіль 09:хх - Хмельницький 11:хх - Вінниця 14:05 (екс-74 в одній з екстремальних версій, здається десь 2011 року)
Вінниця 15:05 - Хмельницький 17:хх - Тернопіль 19:хх - Львів 21:35 (чи на годину пізніше) (екс-15 Мск - дальнє закарпаття, 255 Сімф - Львів і ще якісь історичні).
Для початку можна пустити в пт-сб-нд і поступово набирати пасажиропотік, але якщо хтось там віщував про тактові графіки, то ось реальна можливість закрити діру.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 86
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!