Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.08.20 , 20:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 86
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 82071 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9444


View Profile
« Reply #310 on: 06.08.19 , 22:08 »
Share

В зв"язку з планами Пасдепартаменту по відміні потяга 111 Харків - Львів, який курсує лише в осінньо-зимовий період та погано заповнюється, та звільненням його конфліктного начальника пана Абросімова, відомого своєю ненавистю до пасажирів та громадських активістів, ми пропонуємо вирішити наступні три проблеми:

1. З приходом вагонів після КВР формуємо НЕ Харків - Чернівці графіком через день Харків 18:44 - ІФ 10:19(діючим)-10:25 - Чернівці 12:45; Чернівці 14:05 - ІФ 16:25-16:34 - Львів 18:44-19:04 (діючим) - Харків 08:39. Реалізується в діючому графіку з мінімумом роботи графістів (всього лише прокласти нитки ІФ-Чернівці та Чернівці-Львів).

2. Відміняється потяг 111 "Говножанщина" та її начальник Абросімов. Останньому згідно КЗпП пропонують іншу посаду, наприклад, ассенізатора-відкачувача біотуалетів в депо, той гордо відмовляється й зі сльозами на очах прощається з желєзкою.

3. Після скасування пана Абросімова склад 111 передається у Львів, де з нього формують потяг 96 Львів - Харків через Христинівку на заміну уродцю Львів - Черкаси. Щоденно курсує два склади по 9 вагонів, які на ділянці Вапнярка - ім. Т. Шевченка є двогрупні з новим потягом Одеса - Дніпро через Христинівку. Можна з нового графіка.

Переваги:

1. Запуск ще одного прибуткового НЕ по вільним ниткам.

2. Послаблення інфраструктурної блокади Буковини, повернення Чернівцям НЕ на Харків, який раніше в них цинічно забрала попередня влада, а саме віце-прем"єр з євроінтеграції забрала його на свою малу батьківщину в Рахів.

3. Вирішення багаторічної проблеми транспортного геноциду "Золотого кільця Черкащини", в якого було забрано потяги в Дніпро, Одесу та Харків.

З Богом!
За скасування пана Абросі великий респект.
Але трохи не розумію, навіщо так ускладнювати.

1. Скасовуємо "Слобожанщину" разом з паном Абросимовим у вересні.

2. З нового розкладу (грудня) призначаємо Харків - Львів через Христинівку склалом "Слобожанщини".
Хай три місяці постоять ці вагони. Бо, я не впевнений, що Львів впорається з новим навантаженням (кадри).

3. Я не вірю в успіх поїзда Одеса - Дніпро через Христинівку. Все дуже сумнівно й дуже багато приводів для зради. Потім нам будуть тикати цим потягом та сміятися, що з Одеси до Дніпра місць немає на прямий поїзд та люди вимушені їхати через півкраїни практично добу. Якщо закрити прямий продаж - будуть тикати цим. Ну й так далі.

Що я пропоную.

Ідея Харків - Львів через Христинівку добра. Також ти колись кидав варіант 95/96 двогрупний з Львів - Дніпро. Це набагато краще. Буде Львів - Дніпро/Харків через Христинівку. Навіть можна спочатку погодитися на окремі поїзди спільною ниткою через день, якщо проблема в непродуктивних витратах. Якщо це буде більш-менш бюджетний варіант - попит буде, бо окрім вивозу Черкащини він буде придатний для прямих поїздок зі Львова як до Харкова, так й до Дніпра, хоча б через меншу кількість кілометрів.

Стосовно Одеси - хай юзають Вапнярку, як хаб, де є купа різних поїздів до Одеси, від приміських, до ІС+.
Як варіант, можна там щось придумати на Одесу транзитне суто літнє.
Logged
Ingvard
Active user

Posts: 284


View Profile
« Reply #311 on: 06.08.19 , 23:08 »
Share


 Так вот это оно и есть, что графики то идеально подходят для продления в плане малого простоя (Как сейчас 79 Киев 23:18 Днепр 6:40-7:00 Костантиновка 11:40,т.е. за 12:22, аналогично почти и в обратную сторону, только отправление надо тогда не в 18:50, о чем я писал, а на 2-2.5 часа раньше (в 16:20-16:50,чтобы на Львове был простой хоть 2 часа, чтобы вписаться на отправление с Киева в те же 23:18,т.е. отправление со Львова в 15:30.)
 Костантиновка 16:50
 Днепр 21:30-21:45
 Киев  5:07 - 5:20
 Львов 12:50
[/quote]
В это время дикое количество народу стоит перед входом в метро. Вы хотите это количество увеличить?
Logged
Владимир
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #312 on: 07.08.19 , 00:08 »
Share

Чтобы не перезагружать северный ход надо тогда один  продленный НЭ пустить ч/з Винницу, Хмельницький,  Тернополь. Как вариант , идеально для этого подходит 92:
 23:20-22:37 -Киев -Пас
01:31-01:35 -Винница
04:37-04:40 -Хмельницкий
06:15-06:20 -Тернополь
08:10 -Львов
 
 Обратно:
21:15 Львов
23:05-23:10 -Тернополь
00:45-00:48 Хмельницький
02:50-02:55 -Винница
 6:40-07:00 -Киев-Пас.
 14:22-Днепр
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5643


View Profile
« Reply #313 on: 07.08.19 , 00:08 »
Share

Approved.

Міжна і Львів - Дніпро. Там точно не даш їбака, догребуть під ноль за сутки незалежно від того скільки заповнить цільова авдиторія.
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #314 on: 07.08.19 , 01:08 »
Share

Смотрю я на это всё, на НЭ Днепр - Констаха, на предложение дальше страдать непонятно чем с харьковско-мариупольским полупоездом (назвать эти 6 вагонов поездом не получается), и вот что думаю.

Для всех перемещений между Северным Донбассом с одной стороны и Приазовьем и Днепром с другой, можно использовать мега-хаб Лозовая.

Для утренней связи КонДруКраСлав с Днепром:
140 Лис - Харьков - Днепр держим в Харькове хотя бы до 6.20, (частично используем время летнего 729, дожидаемся хоть каких-то паксов с метро)
В Лозовой это чудо будет в 8.20 - 8.30.
7032 В Лозовой 8.11, на него по Славянску есть пересадка с эл-па Константиновка - Лиман.
В Днепр приезжаем 11.10

Обратно:
6280 Днепр - Лозовая (после отмены 730) будет приезжать в Лозовую около 20.10
7037 Харьков - Лиман задерживаем на полчаса, отпр. из Лозовой 20.30 (а можем ещё летний 74 подождать 10 минут), Славянск 22.10, далее перенаправить на Констаху вместо Лимана, Констаха 23.00
Ночёвка в Констахе (либо резервом в Славянск, ДОЛБа там вроде нет)
Утром старт из Славянска вместо Лимана, режим работы не нарушен.

Для поездок в Мариуполь:
95 обещали подумать возить с 83 вместо 69, в таком случае 95 из ХА будет стартовать около 18.00, по Лозовой около 20.00, пересадка с 6292 (18.57)

Да, ездить с пересадками (особенно с 2, и электричками) неудобно, но это реальнее, чем вот это всё
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 293


View Profile
« Reply #315 on: 07.08.19 , 01:08 »
Share

Смотрю я на это всё, на НЭ Днепр - Констаха, на предложение дальше страдать непонятно чем с харьковско-мариупольским полупоездом (назвать эти 6 вагонов поездом не получается), и вот что думаю.

Для всех перемещений между Северным Донбассом с одной стороны и Приазовьем и Днепром с другой, можно использовать мега-хаб Лозовая.

Для утренней связи КонДруКраСлав с Днепром:
140 Лис - Харьков - Днепр держим в Харькове хотя бы до 6.20, (частично используем время летнего 729, дожидаемся хоть каких-то паксов с метро)
В Лозовой это чудо будет в 8.20 - 8.30.
7032 В Лозовой 8.11, на него по Славянску есть пересадка с эл-па Константиновка - Лиман.
В Днепр приезжаем 11.10

Обратно:
6280 Днепр - Лозовая (после отмены 730) будет приезжать в Лозовую около 20.10
7037 Харьков - Лиман задерживаем на полчаса, отпр. из Лозовой 20.30 (а можем ещё летний 74 подождать 10 минут), Славянск 22.10, далее перенаправить на Констаху вместо Лимана, Констаха 23.00
Ночёвка в Констахе (либо резервом в Славянск, ДОЛБа там вроде нет)
Утром старт из Славянска вместо Лимана, режим работы не нарушен.

Для поездок в Мариуполь:
95 обещали подумать возить с 83 вместо 69, в таком случае 95 из ХА будет стартовать около 18.00, по Лозовой около 20.00, пересадка с 6292 (18.57)

Да, ездить с пересадками (особенно с 2, и электричками) неудобно, но это реальнее, чем вот это всё
Вот 95/96 хотят сделать с 83/84, сцепка и расцепка где будет происходить тогда, то есть по какой станции?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 300


View Profile
« Reply #316 on: 07.08.19 , 01:08 »
Share

Має бути запропоновано графік орієнтовно:

Львів 14:00 - Вапнярка 21:00-21:45(зчіпка) - Христинівка 00:10-00:18 - Т.Шевченка 03:45-04:30(розчіпка) - Харків 12:15
Одеса 16:35 - Вапнярка 21:05-21:45(зчіпка) - Христинівка 00:10-00:18 - Т.Шевченка 03:45-04:40(розчіпка) - Дніпро 09:40-09:55 - Запоріжжя 11:40

Харків 15:00 - Т.Шевченка 22:40-23:20(зчіпка) - Христинівка 02:45-02:53 - Вапнярка 05:20-05:55(розчіпка) - Львів 12:55
Запоріжжя 15:30 - Дніпро 17:30 - Т.Шевченка 22:30-23:20(зчіпка) - Христинівка 02:45-02:53 - Вапнярка 05:20-05:55(розчіпка) - Одеса 10:20.

В ідеалі, якби українські залізничники вміли працювати як польські чи словацькі, по ст. Т.Шевченка можна було рекомбінувати цей двогрупний потяг з іншим двогрупним: Ковель - Харків(Запоріжжя) з вагонами 667 Чернівці - Запоріжжя. До ст. Т.Шевченка:

Ковель 14:40 - Т.Шевченка 03:30, - далі розчіпка на состави на Харків та Запоріжжя, в хвости яким дочіплятимуть половинки составів з Львова та Одеси. Аналогічно зворотньо.

Враховуючи малу ймовірність рекомбінацій, що пропонується робити з 127/128? Через день з цим новим Харків-Львів, під ніж, перевести на Київ, чи ще щось?
Logged
Сергій_П
User

Posts: 123


View Profile
« Reply #317 on: 07.08.19 , 01:08 »
Share

Сама по собі черкаська лінія вже не заповнить цілий состав на Харків та Запоріжжя. Волинська та Рівненська області також не заповнюють цілі состави на Харків та Новоолексіївку. Групування й рекомбінація - це найоптимальніший шлях зберегти й економічну доцільність, і сполучення регіонів. Але Красноштан боїться, що десь алкашня зчепить щось не туди, й відхиляє будь-які пропозиції щодо оптимального розподілу составів, навіть цілий термін придумав - "непродуктивні маневри". Термін настільки позбавлений здорового глузду, як і його відірваність від реальних потреб пасажирів. Сподіваюсь, після звільнення Красноштана вдасться ширше проводити маневри й вивільняти більше рухомого складу для потреб пасажирів.

Я згоден з Крымчанин UA - не треба пхати новий швидкий на лінію між Вапняркою та Т. Шевченка - ні Дніпро - Одеса, ні Львів - Харків. Як на мене, треба НЕ або НШ за звичайним маршрутом на додаток до існуючих поїздів.
Для лінії ж між Вапняркою та Черкасами треба пару регіоналів з узгодженою пересадкою на вузлових стаціях + дізель Христинівка - Умань + реклама та інформація для пасажирів.

Навіть більше, я згодний з Красноштаном, що не треба робити розчепки - перечепки без кінця. Це приведе до одного потягу в день (або в два, чотири дні), і зменшить вибір пасажирів: замість трьох потягів з 5 вагонів раптом катається один з 15-ти, та ще й о третій вночі. (Це не про Х - Т.Ш., але про сферичну лінію в вакуумі.)
« Last Edit: 07.08.19 , 01:08 by Сергій_П » Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #318 on: 07.08.19 , 01:08 »
Share

Вот 95/96 хотят сделать с 83/84, сцепка и расцепка где будет происходить тогда, то есть по какой станции?

Это настолько писями виляно, что об этом рано пока говорить.
Раньше этой станцией был Днепр-Главный
Сейчас (в одну сторону) тоже.

Лично мне бы хотелось бы видеть возвращение "Проминя" в купейно-плацкартном виде и/или времяизменённый 251/252 по предложению Крымчанина
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5077


View Profile
« Reply #319 on: 07.08.19 , 02:08 »
Share



Денний поїзд зі Львова до Констахи ще й з цінником НЕ - це жесть. Прямий пасажир таким поїде тільки від повної безвиході.
Там будет неплохая сменяемость по Киеву, и это единственное, что в данном случае имеет значение.

2. Послаблення інфраструктурної блокади Буковини, повернення Чернівцям НЕ на Харків, який раніше в них цинічно забрала попередня влада, а саме віце-прем"єр з євроінтеграції забрала його на свою малу батьківщину в Рахів.
Трамвайный раховозный поток в НЭ какой-никакой накатали уже. Если замахиваться на нечто великое, то черновицкую блокаду со стороны Компота пробивать надо. ;)
« Last Edit: 07.08.19 , 02:08 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 86
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!