Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.20 , 22:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 58984 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5199


View Profile
« Reply #320 on: 07.08.19 , 09:08 »
Share

Я згоден з Крымчанин UA - не треба пхати новий швидкий на лінію між Вапняркою та Т. Шевченка - ні Дніпро - Одеса, ні Львів - Харків. Як на мене, треба НЕ або НШ за звичайним маршрутом на додаток до існуючих поїздів.
Для лінії ж між Вапняркою та Черкасами треба пару регіоналів з узгодженою пересадкою на вузлових стаціях + дізель Христинівка - Умань + реклама та інформація для пасажирів.

Це ви щось собі дофантазували до сказаного Кримчанином.

У нас завжди було багато теоретиків, які мріють про узгоджені пари регіоналів, як у Європі, і всім розповідають як має бути. Біда теоретиків на кшталт таких як ви - вони не дають конкретного солюшна, як поставити в Христинівку з десяток нових Обріїв і пуситити їх тактовим рухом хоча б кожні дві години. Вони навіть не прораховують ціну питання і хто за цей банкет платитиме. А от запуск швидкого потяга через Христинівку можна помацати руками, алгоритм запуску - кого дрюкати, кому виносити мозг, - більш-менш відлагоджений.

Quote
Навіть більше, я згодний з Красноштаном, що не треба робити розчепки - перечепки без кінця. Це приведе до одного потягу в день (або в два, чотири дні), і зменшить вибір пасажирів: замість трьох потягів з 5 вагонів раптом катається один з 15-ти, та ще й о третій вночі. (Це не про Х - Т.Ш., але про сферичну лінію в вакуумі.)

Охренєть який прекрасний наброс. Не треба "призводити" до одного потягу в день на лінії, яка бачить потяг раз на чотири дні й табличку "сосать" можна на кожній станції прибивати.
« Last Edit: 07.08.19 , 10:08 by Віктор Гарвона » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8780


View Profile
« Reply #321 on: 07.08.19 , 12:08 »
Share

Вікторе, але треба визнати, що на практиці (не в теорії) саме перегруппування це досить складна процедура, щоб там не казали, що призводить до зайвих витрат як коштів та робочого часу залізничників, так й часу пасажирів, не тільки на стоянку, але й через синхронізацію розкладу між групами.

Десь це зроблено більш вдало, десь "оторві та вибрось".

Тому сама ідея черезденних поїздів Львів - Харків та Львів - Дніпро через Христинівку буде непоганим компромісом (хоча, цілком можливо, що це буде навіть краще за щоденний двохгрупний).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5199


View Profile
« Reply #322 on: 07.08.19 , 13:08 »
Share

Через день краще точно не буде.

В Європі, яка звісно ніхрена не розуміється на перевезеннях, наші ж бухі груники на заробітках розчіпляють шестигрупні пасажирські поїзди і не бачать у цьому проблем.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #323 on: 07.08.19 , 13:08 »
Share

Смотрю я на это всё, на НЭ Днепр - Констаха, на предложение дальше страдать непонятно чем с харьковско-мариупольским полупоездом (назвать эти 6 вагонов поездом не получается), и вот что думаю.

Для всех перемещений между Северным Донбассом с одной стороны и Приазовьем и Днепром с другой, можно использовать мега-хаб Лозовая.

Для утренней связи КонДруКраСлав с Днепром:
140 Лис - Харьков - Днепр держим в Харькове хотя бы до 6.20, (частично используем время летнего 729, дожидаемся хоть каких-то паксов с метро)
В Лозовой это чудо будет в 8.20 - 8.30.
7032 В Лозовой 8.11, на него по Славянску есть пересадка с эл-па Константиновка - Лиман.
В Днепр приезжаем 11.10

Обратно:
6280 Днепр - Лозовая (после отмены 730) будет приезжать в Лозовую около 20.10
7037 Харьков - Лиман задерживаем на полчаса, отпр. из Лозовой 20.30 (а можем ещё летний 74 подождать 10 минут), Славянск 22.10, далее перенаправить на Констаху вместо Лимана, Констаха 23.00
Ночёвка в Констахе (либо резервом в Славянск, ДОЛБа там вроде нет)
Утром старт из Славянска вместо Лимана, режим работы не нарушен.

Для поездок в Мариуполь:
95 обещали подумать возить с 83 вместо 69, в таком случае 95 из ХА будет стартовать около 18.00, по Лозовой около 20.00, пересадка с 6292 (18.57)

Да, ездить с пересадками (особенно с 2, и электричками) неудобно, но это реальнее, чем вот это всё
Можливо для вас і гарно, те що є 2 пересадки з поїзда на електрички, але їздейте так самі. Я їздив ж Дніпра до Краматорська електричками з 2 пересадками, і в дорозі був 9 годин. Вистачило! Обісраних електричок. Я просто пропоную варіант. І тим паче, 95/96 якщо брати Маріуполь-Бахмут-Костянтинівка то матиме 12 вагонів в середньому. І можна його розчеплювати взагалі по ст. Лиман, тоді більшість маршруту буде нормальний гарний поїзд. Не з 6 вагонів! А пасажиропотік він і так матиме, і з Запоріжжя, Дніпра, Харкова.
На кшталт відміни 111, то можна просто розробити нормальний графік Бахмут-Львів. І запустити, як раніше в кругову:
По парних з Бахмута: Бахмут-Харків-Полтава-Київ-Коростень-Сарни-Ковель-Львів
По непарних з Бахмута: Бахмут-Харків-Полтава-Київ-Вінниця-Тернопіль-Львів
По парних зі Львова: Львів-Ковель-Сарни-Коростень-Київ-Полтава-Харків-Бахмут
По непарних зі Львова: Львів-Тепнопіль-Вінниця-Київ-Полтава-Харків-Бахмут
Отримуємо в кругову 2 состави, по моїм підрахункам він повинен встигнути за 22, 22.5  години доїхати до Львова
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8780


View Profile
« Reply #324 on: 07.08.19 , 13:08 »
Share

Вікторе, ось до чого ця емоційність.

До чого тут це. Той же 617/317 (за який я тобі вдячний щиро та без іронії) задоволееня ще те.
Не тому, що Лозовий його поклав нам на зло, а тому, що усі ці групи треба синхронізовувати.
В результаті маємо те, що прямим поїздом з Дніпра до Херсону треба їхати більше 12 годин, виїзджати серед дня та прибувати в 4 ночі, проте є варіант проїхати півдороги приміським, півдорги швидким з пересадкою по ст. Апостолове та витратити на це лише 8 годин. От вам й зручність причепок.

Чим може бути краще що через день - поясню.
У тижні 7 днів (тобто непарна кількість) тому умовно однієї п'ятниці в Христинівку приїде повний склад з Дніпра, наступної - з Харкова. А купити квиток на поїзд, де склад 16 вагонів, а не 8 у п'ятницю набагато легше.
Logged
VB
Active user

Posts: 4153


View Profile
« Reply #325 on: 07.08.19 , 14:08 »
Share

Наразі те, що пропонує Гарвона, - звісно краще за те, що хоче Кримчанин. Єдина вада, що у одного, що й у другого, - наслідок злучки пікінеса та амстафа, і на виході, - дебілкуваті часи що прибуття, що відправлення по всім кінцевим, - що Львів, що Харків, що Одеса, що Запоріжжя, - не у вагін, не в красну армію куди не ткни. Дніпро теж, якщо ти не є фрілансером- дніпрянином, бо працюючий по стійким годинам чи на роботу не встигне, чи з роботи на потяг. І я розумію, що по іншому їх не злучити, ці пікінеси, хоч стільчик підставляй, хоч ямку викопуй, а все одно воно так буде.
 Якщо дійсно хочете допомогти щось, - підключайте Антона Яценка, й робіть те, що було придумане тридцять років тому і всі ті роки свого існування вірою і правдою себе оправдовувало. Ця людина одна з небагатьох, яка дійсно робить щось для своїх виборців.  В Умані давно були? Наберіть у гуглі Нова Софіївка чи Осташівський Став, чи просто уманські фонтани. А ще не забувайте про власне Софіївку, яка щороку оновлюється та стає все кращою і кращою. Віктор каже, що не заповнить Черкащина харківський та дніпрівський? І львівський і одеський заповнять. Якщо не черкащани, то їхні гості. За вихідні, - взагалі мовчу.
 В Умані зараз аншлаг, автобусами з машинами заставлене все, що лише можна заставити. Причому завдяки фонтанам тепер вони в чотири по обіді не їдуть геть, а перебираються у паби та чекають вечора. Давно таку Умань не бачив, яка не лише одноденними живе туристами. І на прикладі Вінниці можу сказати, що ті фонтани, - не веселощі одного дня. Ще коли їх там зробили, а туристи як їхали туди, так і їдуть.
У тижні 7 днів (тобто непарна кількість) тому умовно однієї п'ятниці в Христинівку приїде повний склад з Дніпра, наступної - з Харкова. А купити квиток на поїзд, де склад 16 вагонів, а не 8 у п'ятницю набагато легше.
Це Ви так глаголите з якої колокольні? Бо для тальнівчана краще щодня будь куди, чим сидіти з календариком.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5199


View Profile
« Reply #326 on: 07.08.19 , 15:08 »
Share

Але посеред тижня склад з 8 вагонів демонструватиме набагато кращу заселеність, що дозволить уникнути піздюлєй авторам проекту на початковій стадії імплементації. Не забувай, пацієнт на Черкащині вже швидше мертвий, стільки років без нормального пассполучення не проходять безслідно.

За Умань багато чув та читав, і мабуть відправимось з інспекцією в цьому місяці туди, але. Сьогодні проектувати потяги з кінцевій в Умані і довгими перестоями там навряд чи хтось дозволить. Я більш ніж певен, що тендерному королю України, феодалу, хазяїну цілого округу Кабану Яценку для цього наша допомога не потрібна. Якщо не вийшло в нього - то й нам там робити нічого.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8780


View Profile
« Reply #327 on: 07.08.19 , 15:08 »
Share

Вітя, соосовно Одеси, а чого не хочеш зробити Одеса - Черкаси через Христинівку перестійним складом 23/24 після закінчення літнього сезону? Він добре ляже там, склад вже є.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4099


View Profile
« Reply #328 on: 07.08.19 , 16:08 »
Share


Бешенная лисица официально НШ, поэтому для НШ он норматив выполняет с лихвой.
А как это проверяется? И раньше этот вопрос поднимался, но какой-то причастный отписывал тут, что 19 таки дали эту категорию.
Проверить два способа.
1. Вы ей ездили, поищите билет в своём архиве (бумажном или электронном) там категория поезда указывается.
2. Сравнить стоимость на аналогичное расстояние с другими НЭ. Бешеная лисица будет на 20% дешевле, хотя коэффициент фирменности там одинаковый.
НШ
Logged
VB
Active user

Posts: 4153


View Profile
« Reply #329 on: 07.08.19 , 17:08 »
Share

Ніяких перестоїв там не треба. Єдина проблема, - наразі 272 метри платформи, інша, - під дизель. Хоча є можливість і на 40 вагонів зробити. До цього, - пасажирські вагони блокують всю роботу станції за ТРА. Тому, - прибув, постояв, відправився.
 Львів - Черкаси щоденно, - адекватне прибуття/відправлення зі Львову й те саме по Черкасам, - аж просяться зараз, думаю ця нова влада, яку ти піарив всю весняно-літню дорогу і рекламою якої засирав друзям фейсбуки, - дасть трохи по руках УЗ, і 3.50 та 4.10 зникнуть з арени цирку. З Одеси, - це потяг до Черкас, можна разом з кременчуцькими вагінами. Це можна крутити по Вапнярці в злучку з Одеси та Львова. В спільному обізі з Одеса - Львів.  По розумному, - через Умань. Але наразі не вийде, тому, - підтасовка під його черкаського дизеля христинівського депо. Можна не крутити в злучку й робити 10-ти вагонні потяги окремо вже через Умань і дизеля не трогати....
 Харків та Дніпро, - вони все одно до Христинівки витягувались, як витягуються і ті разові зараз, вище написано причини.  Графік наближений до того старого. Але щоб він там не стирчав по Христинівці, - можна його крутнути до Хмеля з мінімальним обертом чи реальніше до Вінниці. Тобто фактично та формально, - Умань не буде кінцевою, а подібне щось до луцького варіанту. Можна їх і по черзі на Поділля катати, придумавши теж якийсь обіг. А може це якраз подільські вагони і були б... В будь-якому разі, - заселеності це додало б. Компромісно, - черезденно по варіанту Кримчанина. Компромісно, - не весь склад до Умані, а лише ті 10 вагонів, які нормально вписуються до платформи, інша, - одразу далі прямує. Коротше кажучи, - там є де думати і про що і як.
 Стосовно Яценка. В Україні 450 депутатів. Лише одного я знаю, який не перед черговими виборами вибиває в держави те, що вона повинна робити сама й без нагадувань, а всю свою каденцію. Ремонт доріг по глухим селам і все таке. Неоплан новенький на міському маршруті в Христинівці чи вікна в під'їздах. Він ніде й не каже, що він за свої гроші щось робить. Проекти за рахунок місцевих бюджетів, робота, - за державні гроші. Він не даремно взув всіх з найкращим серед мажоритарщиків результатом. Бо люди бачать реальні дії. Далі. По поїздам. За його допомогою були в свій час реанімовані відмінені до Ясинуватої та Харкова, так само призначений той вапнярський дизельок нічний, якому зараз радо після численних звернень пасажирів, а саме знаєте кого, спаплюжили графік "наче під відміну". Наразі я підозрюю, що Яценко і не здогадується, що потягів немає, бо до його ніхто не звертався. І цікавитись таким, - не його рівень. Тому
Якщо не вийшло в нього - то й нам там робити нічого.
, - треба перевірити. В допомогу ще Нагорняка можете взяти з 199-го, хто там з гайсинських та гайворонських зе, які там стали депутатами, й показати що всі з різних політичних сил, різних вірувань і конфесій щось хочете зробити для держави та зокрема для заходу Черкащини, Кропивниччини та сходу Вінничини, а насправді, - історичної Уманщини. Від групи треба буде лише чіткий текст з грамотними буквами, а вони там самі зроблять те, що треба. В іншому разі, - всі слова, мають наперед написаний текст. І добре, Вікторе, знаєш який.
Вітя, соосовно Одеси, а чого не хочеш зробити Одеса - Черкаси через Христинівку перестійним складом 23/24 після закінчення літнього сезону? Він добре ляже там, склад вже є.
Ідея супер. Головне, - щоб не було "для галочки". Потрібен нормальний графік.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!