Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.19 , 15:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 17909 times)
Андрей Харьковчанин
User

Posts: 71


View Profile
« Reply #370 on: 09.08.19 , 20:08 »
Share

Пасдеп планує 139/140 Лисичанськ - Дніпро витягувати до Миколаєва через Херсон в загальному обігу із 133/134.
А ще якісь новини є, що ще пасдеп планує окрім 139/140 та зміни розкладу 1/2?
Logged
Сергій_П
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #371 on: 10.08.19 , 01:08 »
Share

Я згоден з Крымчанин UA - не треба пхати новий швидкий на лінію між Вапняркою та Т. Шевченка - ні Дніпро - Одеса, ні Львів - Харків. Як на мене, треба НЕ або НШ за звичайним маршрутом на додаток до існуючих поїздів.
Для лінії ж між Вапняркою та Черкасами треба пару регіоналів з узгодженою пересадкою на вузлових стаціях + дізель Христинівка - Умань + реклама та інформація для пасажирів.
Це ви щось собі дофантазували до сказаного Кримчанином.
Нічого я не дофантазував: він сказав, що ніхера не треба Дніпро - Одеса через Христинівку, а я доповнив - не треба ані Львів - Харків.
У нас завжди було багато теоретиків, які мріють про узгоджені пари регіоналів, як у Європі, і всім розповідають як має бути. Біда теоретиків на кшталт таких як ви - вони не дають конкретного солюшна, як поставити в Христинівку з десяток нових Обріїв і пуситити їх тактовим рухом хоча б кожні дві години. Вони навіть не прораховують ціну питання і хто за цей банкет платитиме. А от запуск швидкого потяга через Христинівку можна помацати руками, алгоритм запуску - кого дрюкати, кому виносити мозг, - більш-менш відлагоджений.

Ви ж розумієте, що озвучуєте глупощі - якщо в Украіїні не можуть запустити "тактовий солюшн" [ваші слова], "узгоджені" [мої], то за якої ціни вони мають запустити крос-перепричепки трьох поїздів: покласти розклад усіх к хуям через запізнення? І чекати 100500 хвилин на перепричепку?
Для регіонала не мусить бути Оберіг, старий негорілий експресний дизель був би в порядку. А для лінії Шевченка - Вапнярка має "здохнути або ішак, або падішах", аби там був інтервал в дві години.
В цілому, не проймайтеся, бережіть себе. На Тверській скажіть, що Черкаси - Вапнярка - швидкий і все буде в порядку.
Навіть більше, я згодний з Красноштаном, що не треба робити розчепки - перечепки без кінця. Це приведе до одного потягу в день (або в два, чотири дні), і зменшить вибір пасажирів: замість трьох потягів з 5 вагонів раптом катається один з 15-ти, та ще й о третій вночі. (Це не про Х - Т.Ш., але про сферичну лінію в вакуумі.)
Охренєть який прекрасний наброс. Не треба "призводити" до одного потягу в день на лінії, яка бачить потяг раз на чотири дні й табличку "сосать" можна на кожній станції прибивати.

А лінія до Харкова з цих єбенів - також один за 4 дні?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4622


View Profile
« Reply #372 on: 10.08.19 , 01:08 »
Share

Один з хуй днів, в сумі періодичність нуль. І якщо ми будемо сратися на елементарних речах, періодичність still continue huj.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #373 on: 10.08.19 , 01:08 »
Share

То приблизно повинно бути так
Івано-Франківськ 14:40 - Львів 16:50/17:10 - Київ 23:40/23:59 - Харків 06:30/07:00 - Костянтинівка 11:20
Костянтинівка 12:40 - Харків 17:00/17:20 - Київ 23:40/23:59 - Львів 06:30/06:50 - Івано-Франківськ 09:00
Костянтинівка на схід та Київ на захід майже разом з 712. Нормально...
Logged
Сергій_П
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #374 on: 10.08.19 , 01:08 »
Share

Один з хуй днів, в сумі періодичність нуль. І якщо ми будемо сратися на елементарних речах, періодичність still continue huj.
Ну так давайте не сратися, тільки поясніть, будь ласка, навіщо потяг "злучки" на нелектрифікованій, нешвидкій лінї замість ще одного постійного швидкого потягу на лінії з розкатаним пасажиропотоком?
« Last Edit: 10.08.19 , 01:08 by Сергій_П » Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 355


View Profile
« Reply #375 on: 10.08.19 , 03:08 »
Share

Капітан Очевидність вважає,  що тому,  що там теж живуть люди. Щоб вони могли їздити різними напрямками одного поїзда в різні міста. А прямий пасажиропотік -- побічний наслідок.  Ніхто ж не пропонує пускати через Христинівка купу потягів,  лише замінити один Черкаси-Львів на що-небудь трохи частіше.

До речі, Харків-Львів через Христинівка пропонується через Гребінку чи через Кременчук?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8146


View Profile
« Reply #376 on: 10.08.19 , 09:08 »
Share

Якщо 133/134 не зроблять як Миколаїв - Рахів. Тоді навряд чи вдасться зробити якийсь оборот.
Взагалі, якщо так зроблять, то буде ОК. Це єдине прийнятне, що можно зробити зі 139/140 для його "окультурення".
Чому? Якщо графік залишии як є то вони по Миколаєву чудово в'яжуться в загальний оборот.
Але для цього треба аж п'ять складів. Тобто з Дніпра треба передавати до Миколаєва обидва склади + 3 склади якими зараз обертається 133/134.
Теоретично можна зробити ще оборот з 61/62, таким чином зекономити один склад.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8146


View Profile
« Reply #377 on: 10.08.19 , 09:08 »
Share

Пасдеп планує 139/140 Лисичанськ - Дніпро витягувати до Миколаєва через Херсон в загальному обігу із 133/134.
Я так розумію, що розклад руху 139/140 на дільниці Дніпро - Лисичанськ без змін?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1660


View Profile
« Reply #378 on: 10.08.19 , 10:08 »
Share

Пасдеп планує 139/140 Лисичанськ - Дніпро витягувати до Миколаєва через Херсон в загальному обігу із 133/134.
Я так розумію, що розклад руху 139/140 на дільниці Дніпро - Лисичанськ без змін?
Так. Вони не бачать, що з таким розкладом після Харкова до Дніпра він возить 50 пасажирів.
Давайте подумаємо над оптимізацією розкладу (можливо і маршруту).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8146


View Profile
« Reply #379 on: 10.08.19 , 10:08 »
Share

Валера, в принципе маршрут здравый, за исключением кругов от Харькова до Купянска через Святогорск.
График из Николаева будет супер вообще без вопросов.
Обратно - дебильное прохождение Харькова в 5 утра. Нужно +2 часа и тогда будет отлично - это будет график по сути отменённого в 2011 году "Южного Буга" Москва - Николаев, который всегда пользовался популярностью, а теперь будет ещё популярнее, так как закроет массу дыр. А именно, Харьков - Днепр в адекватное утреннее время, и сообщение Днепр - Херсон, Николаев + всякие Белые Криницы для Вадима Залесского, + вечерний выезд с Кривбасса в те же Белые Криницы (они как раз тяготеют больше к Кривому Рогу, нежели Херсону) ну и Херсон/Николаев. Ранее это вывозили два поезда 65+627, поэтому 139 в этом диапазоне будет не лишним. Прибытие в Николаев тогда будет около 21.00, что вполне приемлемо и на оборот на 133/134 (и даже на 61/62) не повлияет никак.
Да, в идеале, это нитка 251 от Харькова до Николаева, но тогда он не ляжет в оборот на 133/134. Да и Серули начнут вопить "нужно утром быть в Харькове".
« Last Edit: 10.08.19 , 10:08 by Крымчанин UA » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!