Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 54861 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #420 on: 11.08.19 , 10:08 »
Share

Ну тогда не вы*бываться, а просто натянуть гондон на голову его на нынешний график от Днепра в Харьков, а в обратную сторону сделать +1,5 часа к нынешнему и всего делов. Это будет лучше всякого сухого онанизма с подсылкой лока в Кривбасс.
+забрати круглі через Святогірськ і пускати напряму через Чугуїв
Ну так я про это и написал.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #421 on: 11.08.19 , 10:08 »
Share

На форумі Харків транспортний пишуть що зараз потяг 251 Харків-Одеса харківські бригади та локомотиви ТЧ-2 ЧС2(7) водять від Харкова і до самого Апостолово(зі зміною напрямку по Кривому Розі).
"Харківські бісквіти" так само водили 65/66 Москва - Миколаїв з Харкова в Апостолово десь з 2005 року та й до відміни.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #422 on: 11.08.19 , 10:08 »
Share

Так разве не там закладывали 25 минут на смену.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #423 on: 11.08.19 , 10:08 »
Share

Так разве не там закладывали 25 минут на смену.
Посмотрите старые расписания 65/66 год эдак за 2007-2011. Там стоянка по Кривбассу тоже более 35  минут.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #424 on: 11.08.19 , 11:08 »
Share

Года 3 назад давали пример из прошлых лет, где закладывали меньшее время с задействованием двух электровозов. Вот только не припомню, по какому рейсу.
« Last Edit: 11.08.19 , 11:08 by sergius » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1834


View Profile
« Reply #425 on: 11.08.19 , 12:08 »
Share

Краще робити щоб він обертався сам на себе двома складами. Для цього по Миколаєву має бути не менше 6,5 годин.
Згоден. Тоді 133/134 хай обертається на 121/122.
Тоді третій склад 133/134 віддаємо на 139/140, а з Дніпра передаємо лише один склад.
Обіг 140/139 сам на себе по Миколаєву не виходить, бо при відправленні з Харкова о 6:30 прибуття до Миколаєва буде після 20:00.
Проблему вивозу СеРуЛів на ранок до Харкова треба вирішувати якось по-іншому. Є ідея призначення курсування групи вагонів Дніпро - Лисичанськ у складі 106/105 Дніпро - Москва на ділянці Дніпро - Харків, який у новому графіку буде прибувати до Харкова орієнтовно 22:00 та відправлятись з Харкова о 9:00 (це по зимовому часу, по літньому +1 год в кожен бік). Тоді 140/139 Дніпро - Лисичанськ на ділянці Харків - Лисичанськ буде нічним в обидва боки.
А для зв'язку Миколаєва-Херсона з Дніпром-Харковом залишати 251/252 на цілорічне курсування.

Або ще один варіант збереження сполучення Дніпро - Лисичанськ:
96/95 Маріуполь - Бахмут, який зараз курсує через день до Харкова, витягувати через день до Лисичанська. Але щоб він встигав до Лисичанська і назад, треба щоб 96/95 курсував двогрупним з 84/83, а не з 70/69. Тоді і графік на ділянці Дніпро - Харків буде ідентичний відміненому "Проміню" в обидва боки.
« Last Edit: 11.08.19 , 12:08 by jbond989 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #426 on: 11.08.19 , 13:08 »
Share

Валеро, ну а оборот 133/134-139/140-45/46 з розміном по Микоолаєву та Лисичанську не варіант?
Тоді по Ужгороду буде більше часу на обслуговування, можна повернути заїзд до Здолбунова та зберегти нічний вивіз Серунів Серулів на Харків наявним парком.

Бо причепна група повина бути вагонів 10.

А для зв'язку Миколаєва-Херсона з Дніпром-Харковом залишати 251/252 на цілорічне курсування.
Але тоді треба змінити графік з Миколаєва на Харків, щоб на ділянці Дніпро - Харків його покласти на нитку 140, бо відправлення о п"ятій ранку (чи ночі) з Дніпра на Харків це ніяк не заміна "Променю".
 
Logged
VSK
Active user

Posts: 649


View Profile
« Reply #427 on: 11.08.19 , 13:08 »
Share

. Є ідея призначення курсування групи вагонів Дніпро - Лисичанськ у складі 106/105 Дніпро - Москва на ділянці Дніпро - Харків, який у новому графіку буде прибувати до Харкова орієнтовно 22:00 та відправлятись з Харкова о 9:00 (це по зимовому часу, по літньому +1 год в кожен бік). Тоді 140/139 Дніпро - Лисичанськ на ділянці Харків - Лисичанськ буде нічним в обидва боки.

Тоді Серулі втратять обідній виїзд з Харкова, який є не менш важливим ніж ранкове прибуття до Харкова. У сполученні Харків-Сеулі утвориться дирка майже у 14 годин. І між Харковом та Лисичанськом буде повністю дублювати 45 Ужгород-Лисичанськ.

Там як не крути, але поки варіант подовжити до Миколаєва з оборотом на 133/134,розкладом наближеним до наявного найбільш оптимальний варіант. Ще була здорова ідея обертати на 45/46 по Лисичанську, але тут вже писалося що тоді провідники збунтуються
« Last Edit: 11.08.19 , 13:08 by VSK » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #428 on: 11.08.19 , 13:08 »
Share

Ще була здорова ідея обертати на 45/46 по Лисичанську, але тут вже писалося що тоді провідники збунтуються
А чого їм бунтувати?
В них там вахта щось близько 6 діб та байдуже дальність маршруту. Якщо це більш короткі маршрути - вони робили підряд 2 чи навіть 3 рейси. Взимку вони все одно не мали права лишати вагон, бо треба постійно його опалювати пічкою.

До того ж раніше були складні обороти типу 71/146/145/40/39/72 Запоріжжя - Київ - Сімферополь - Київ - Севастополь - Київ - Запоріжжя. Зараз ще складніше 71/143/144/72/120/119. Запоріжжя - Київ - Ворохта - Київ - Запоріжжя - Львів - Запоріжжя.
 
Там наче були нарікання, що Ужгород не встигає за цей час обслугувати склад. Тепер буде більше часу десь годин на п"ять мінімум, навіть якщо повернути заїзд до Здолбунова й це повинно навпаки полегшити обслуговування по Ужгороду.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1834


View Profile
« Reply #429 on: 11.08.19 , 13:08 »
Share

Валеро, ну а оборот 133/134-139/140-45/46 з розміном по Микоолаєву та Лисичанську не варіант?

Пасдеп ще до таких комбінацій не доріс. Навіть не уявляю собі, як їм можна це пояснити.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!