Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 55044 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #430 on: 11.08.19 , 14:08 »
Share

Ну так 71/72 вони зв'язали в потрійний оборот з 119/120 та 143/144.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #431 on: 11.08.19 , 15:08 »
Share

Так всі вони в одному депо обслуговуються.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #432 on: 11.08.19 , 16:08 »
Share

Для того, щоб 140 встигав обслужитися по Миколаєву, є варіант пропустити його через Лошкарівку - Апостолове. Це скоротить час десь на 2 години.
Ціною цього є маршрут лише через Дніпро-Лоцманську, замість Дніпра-Головного.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #433 on: 11.08.19 , 16:08 »
Share

Так всі вони в одному депо обслуговуються.
Ну так раніше були рейси в загальному обороті на паритетній основі з різних депо.
Та ж зв'язка 71/72-145/146-39/40 формувалися як в Запоріжжі, так й у Сімферополі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3916


View Profile
« Reply #434 on: 11.08.19 , 16:08 »
Share

Ви ж самі писали, що 45/46, із-за старості та низької якості обслуговуванняв в Ужгороді ледь не розвалюється на ходу. Та і провідники будуть проти. Пам'ятаєте історію видовження 99/100 до Лисичанська? Їх ледь не через силу заставили їздити до СеРуЛив на постійній основі, бо бушували. А зараз хочете їх прогнати колом до Миколаєва? То мабудь треба вирішувати питання про проведення ТО ще й там.
Logged
W_777
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #435 on: 11.08.19 , 17:08 »
Share

Обіг 140/139 сам на себе по Миколаєву не виходить, бо при відправленні з Харкова о 6:30 прибуття до Миколаєва буде після 20:00.
Проблему вивозу СеРуЛів на ранок до Харкова треба вирішувати якось по-іншому. Є ідея призначення курсування групи вагонів Дніпро - Лисичанськ у складі 106/105 Дніпро - Москва на ділянці Дніпро - Харків, який у новому графіку буде прибувати до Харкова орієнтовно 22:00 та відправлятись з Харкова о 9:00 (це по зимовому часу, по літньому +1 год в кожен бік). Тоді 140/139 Дніпро - Лисичанськ на ділянці Харків - Лисичанськ буде нічним в обидва боки.
А для зв'язку Миколаєва-Херсона з Дніпром-Харковом залишати 251/252 на цілорічне курсування.

Або ще один варіант збереження сполучення Дніпро - Лисичанськ:
96/95 Маріуполь - Бахмут, який зараз курсує через день до Харкова, витягувати через день до Лисичанська. Але щоб він встигав до Лисичанська і назад, треба щоб 96/95 курсував двогрупним з 84/83, а не з 70/69. Тоді і графік на ділянці Дніпро - Харків буде ідентичний відміненому "Проміню" в обидва боки.

Как по мне, это неплохие варианты. С учетом того, что вагонов все меньше и меньше.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #436 on: 11.08.19 , 19:08 »
Share

Для того, щоб 140 встигав обслужитися по Миколаєву, є варіант пропустити його через Лошкарівку - Апостолове. Це скоротить час десь на 2 години.
Ціною цього є маршрут лише через Дніпро-Лоцманську, замість Дніпра-Головного.
Дніпро-Лоцманська це квіточки.
Нас просто скоріш за все пошлють причетні через відсутність тепловозів у депо Нижньодніпровськ-Вузол. Тут навіть хтось писав, що нічим було водити приміський Дніпро - Апостолове, навіть для цього прислали тепловоз з Мелітополя.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3916


View Profile
« Reply #437 on: 11.08.19 , 19:08 »
Share

Не с Мелитополя, а с Харькова.

Также писалось, что до НДУ обкатаны локомотивные бригады с Николаева. Раз товарняки смогли водить, то и пассажирские тем более смогут.

Тот тезис про отсутствие тепловозов имел отношение к маршруту  НДУ - Апостолово - КРГ - Кропивницкая. Это другой случай
« Last Edit: 11.08.19 , 20:08 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1057


View Profile
« Reply #438 on: 11.08.19 , 20:08 »
Share

А що там чутно по станції Ковель у новому графіку 2019/20??  Буде якось вирішуватись питання з простоєм вагонів (88/87, 128/127, 668/667)??
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #439 on: 11.08.19 , 20:08 »
Share

Так зараз простоює лише 88.
128 в обігу з 98, а 668 вранці приїхав - ввечері поїхав.
З нового графіка по ним нічого не міняється.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!