Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 54850 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1053


View Profile
« Reply #440 on: 11.08.19 , 20:08 »
Share

Так зараз простоює лише 88.
128 в обігу з 98, а 668 вранці приїхав - ввечері поїхав.
З нового графіка по ним нічого не міняється.
Дякую за відповідь!! (Я думав, що 128/127 також простій має).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #441 on: 11.08.19 , 20:08 »
Share

Не с Мелитополя, а с Харькова.

Также писалось, что до НДУ обкатаны локомотивные бригады с Николаева. Раз товарняки смогли водить, то и пассажирские тем более смогут.

Тот тезис про отсутствие тепловозов имел отношение к маршруту  НДУ - Апостолово - КРГ - Кропивницкая. Это другой случай
Стоп. Был именно разговор о пригороде Днепр - Апостолово, что тепловоз загнулся и вафли.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #442 on: 11.08.19 , 20:08 »
Share

Там был еще один тезис, про который упоминали. Ранее, когда грузачи пускали через Кропивницкую. Я думал его имеете ввиду. :)
Но раз заговорили про пригород, то давайте взглянем на первоисточник
Зато из-за критической ситуации со 116ми на апостоловском узле, на днях послали гонца в Мелитополь за 70кой под пригород на Днепр. Правда не совсем понятно из чего там можно выбирать, если рабочих осталось 2 машины 0060 и 0110, да и те через раз дышат.
А по факту пригнали из Харькова. Можете проверить.
Этот пригород ездит на участке Днепр-Л -- Апостолово. Его Николаев или Херсон не обслуживает.
Logged
Андрей Харьковчанин
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #443 on: 11.08.19 , 20:08 »
Share

Так зараз простоює лише 88.
128 в обігу з 98, а 668 вранці приїхав - ввечері поїхав.
З нового графіка по ним нічого не міняється.
А що до 141/142 Львів - Бахмут щось будуть міняти, чи без змін?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #444 on: 11.08.19 , 21:08 »
Share

Так зараз простоює лише 88.
128 в обігу з 98, а 668 вранці приїхав - ввечері поїхав.
З нового графіка по ним нічого не міняється.
Дебіли, що заважає через день обертати 87/88 так само, як це робиться зі 127/128? Тоді на 87/88 буде нормальний склад, а не ці ганебні огризки.
Просто зліпити з двох огризків 87/88 один нормальний склад та завести в оборот з 97/98 та 57/58.
« Last Edit: 11.08.19 , 21:08 by Крымчанин UA » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1834


View Profile
« Reply #445 on: 11.08.19 , 22:08 »
Share

Будемо намагатися це пояснити КШ. Але там ще з депо може бути проблема: будуть кричати "ми не встигаємо обслуговувати" і будуть саботувати будь-які зміни. А при першій же скарзі пасажирів скажуть Пасдепу: "Ось бачте! Ми не винні, бо ви нам це нав'язали."
По тій же причині у Миколаєві не можуть зав'язати в обіг 133 зі 121.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1834


View Profile
« Reply #446 on: 11.08.19 , 22:08 »
Share

А що до 141/142 Львів - Бахмут щось будуть міняти, чи без змін?
В завданні на новий графік в графі пропозиції стоїть "без змін".
Тобто, Пасдеп проблеми не бачить. І не побачить, поки не буде масових скарг та петицій.
Logged
Андрей Харьковчанин
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #447 on: 11.08.19 , 22:08 »
Share

А що до 141/142 Львів - Бахмут щось будуть міняти, чи без змін?
В завданні на новий графік в графі пропозиції стоїть "без змін".
Тобто, Пасдеп проблеми не бачить. І не побачить, поки не буде масових скарг та петицій.
А ще про нові сполучення казав щось пасдеп окрім 139/140 до Миколаєва, зміни розкладу 1/2?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #448 on: 12.08.19 , 00:08 »
Share

Будемо намагатися це пояснити КШ. Але там ще з депо може бути проблема: будуть кричати "ми не встигаємо обслуговувати" і будуть саботувати будь-які зміни. А при першій же скарзі пасажирів скажуть Пасдепу: "Ось бачте! Ми не винні, бо ви нам це нав'язали."
По тій же причині у Миколаєві не можуть зав'язати в обіг 133 зі 121.
Ну якщо 85/86 та 87/88 розгрупують, то оборот 87/88 зменшиться мінімум на 1,5 години за рахунок скорочення стоянки по ст. Тараса Шевченка. От і буде збільшено час на обслуговування в Ковелі.
Хоча його треба ще витягнути в Генічеськ
Logged
Владимир
Active user

Posts: 339


View Profile
« Reply #449 on: 12.08.19 , 14:08 »
Share

Так если не хватает тепловозов в депо НДУ , откуда интересно взяты тепловозы на пригород Новомосковск-Красноград? Может вместо этих двух пригородов разбитых чтобы сэкономить на количестве тепловозов пустить  или супер пригород 6ххх с сообщением Апостолово-Красноград (ч/з Встречный, Днепр Лоцманская,  Новомосковск, Зачепиловку), либо с 6хх (как у Кременчук-Бахмач) нумерацией с приблизительно плюс минус всеми остановками на маршруте (платформы вход выход по требованию). Таким способом может решится проблема нехватки тепловозов .
« Last Edit: 12.08.19 , 14:08 by Владимир » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!