Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.20 , 14:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 59149 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8783


View Profile
« Reply #470 on: 17.08.19 , 15:08 »
Share

Черкаси, як видно, дають непоганий пасажиропотік, щоб возити їх напряму 147/148, а не крюками через Христинівку з +4  годинами у дорозі.
Так само можна сказати про Вознесенськ та Південноукраїнськ + лінійні станції по ходу, де, скоріш за все сумарний пасажиропотік на Київ, більший, ніж Черкаси - Одеса, щоб іх катати в Київ через Черкаси.
Та й 110 чоловік - це 2 плацкартні вагони, а це не дуже багато. Думаю, що потенційний пасажиропотік може бути більшим, але через те, що цей поїзд окрім того, що беальтернативним для того ж Вознесеньска та Південноукраїнська, ще й мегабюджетний для поїздок Київ - Одеса. Тому далеко не усім у Черкасах на нього вистачає місць.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4110


View Profile
« Reply #471 on: 17.08.19 , 15:08 »
Share

А можна викласти повну статистику? З вказуванням за який проміжок взято.

Якщо до половині паксів їздить саме на Київ ([ Одеса - Помічна] => Київ), то можна допустити наступне:
- Наявна схема поїзда 147/148 вкорочується з 16-17 до 10-12 вагонів для кожного складу, вивільняється один умовний склад
- Маршрут після Гребінки перенаправляється на Прилуки - Конотоп - Суми з невеликим прискоренням враховуючи зменшення маси поїзда. Розкладом типу

Одеса 19:41 - Черкаси 04:25/04:30 - Гребінка 06:00/06:20 - Бахмач 09:20 - Суми 12:00
Суми 13:00 - Бахмач 15:40 - Гребінка 18:40/19:00 - Черкаси 21:30/21:35 - Одеса 05:14

Профіт
1. Вивільнення вагонів якими можна запустити додатковий рейс Одеса - Київ через Знам'янку (окремий випадок - двогрупний до Помічної)
2. Покриття ділянки Гребінка - Бахмач на випадок можливої відміни 61/62
3. Відсутність необхідності призначати влітку 213/214 Суми - Одеса (вивільнення вагонів)
« Last Edit: 17.08.19 , 15:08 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5217


View Profile
« Reply #472 on: 17.08.19 , 16:08 »
Share

Про відсутність необхідності призначати влітку поїзд до Одеси мощно сказано.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3059


View Profile
« Reply #473 on: 17.08.19 , 19:08 »
Share

Но идея возить пассажиров по максимально коротким дорогам мне нравится. Из Сум в Одессу это как раз и есть маршрут через Прилуки - Помошную. Только такое надо на час позже, чтобы Черкассы были в более вменяемое время, в не в 4:30 утра. Также такой поезд можно через день в Сумы, через день в Чернигов, в случае Чернигова через Прилуки тоже кратчайший путь.
Logged
klepko
Active user

Posts: 488


View Profile
« Reply #474 on: 17.08.19 , 19:08 »
Share

Ось що я думаю
Наразі поїзд Черкаси - Київ відсутній у вівторок. Як я розумію, склад перестоює ці 33 години у Черкасах або на Шевченка. Навряд чи кожні 1500 км  потрібно робити складу ТО. Перестійним складом улітку можна призначити додатковий поїзд на Одесу або Новоолексіївку. Цільова аудиторія поїзду - пасажири турагенств, які купують путівки до одеських готелів або бажаючі відвідати вечірню Одесу. Графік приблизно такий:
Черкаси 07.25
ім. Т. Шевченко - 8.00 - 8.10
Помічна - 11.00 - 11.30
Одеса 14.30 - 16.00
Помічна 18.25 - 18.50
ім. Т. Шевченка - 21.20 - 21.45
Черкаси - 22.15

Цей поїзд можна зробити як швидким, так і з зупинками у Сердюківці, Абадаші, Капустиному тощо. Тоді ми отримаємо ще й підвоз транзитних пасажирів на ділянці Помічна - Шевченка на нічний та пізньовечірній блок поїздів.

Також варто подумати про дзеркальний поїзд Київ - Черкаси. Він би вирішив одразу кілька задач - зручний підвіз транзитних пасажирів до Черкас з нічного блоку поїздів та повітряного експресу на Київ-Пасі, а у вихідні дні давав би змогу студентам, що не втовпилися на маршрутки/автобуси/поїзди, провідати рідних. А вівторковий перестійний склад міг би їздити за маршрутом Черкаси - Київ - Львів за 8-9 годин або Київ - Харків через Шевченка.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5153


View Profile
« Reply #475 on: 17.08.19 , 22:08 »
Share

Також варто подумати про дзеркальний поїзд Київ - Черкаси. Він би вирішив одразу кілька задач - зручний підвіз транзитних пасажирів до Черкас з нічного блоку поїздів та повітряного експресу на Київ-Пасі, а у вихідні дні давав би змогу студентам, що не втовпилися на маршрутки/автобуси/поїзди, провідати рідних.

Так ходив вже такий,  возив повітря
Logged
VB
Active user

Posts: 4154


View Profile
« Reply #476 on: 17.08.19 , 23:08 »
Share

Чи не тому, що він пропускав всіх і вся,.. їдучи з Києва так, що біциклетою швидше було б?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 286


View Profile
« Reply #477 on: 18.08.19 , 00:08 »
Share

Тут ще треба дивитись на статистику по Новомиргороду, Висці і т.п. Якщо у них якась адекватна посадка на Київ, то забирати єдиний поїзд не варто, обернеться скандалами. Якщо звідти їздять в основному у Черкаси та Одесу, то можна і про перенаправлення на Суми думати.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4110


View Profile
« Reply #478 on: 18.08.19 , 01:08 »
Share

Також варто подумати про дзеркальний поїзд Київ - Черкаси. Він би вирішив одразу кілька задач - зручний підвіз транзитних пасажирів до Черкас з нічного блоку поїздів та повітряного експресу на Київ-Пасі, а у вихідні дні давав би змогу студентам, що не втовпилися на маршрутки/автобуси/поїзди, провідати рідних. А вівторковий перестійний склад міг би їздити за маршрутом Черкаси - Київ - Львів за 8-9 годин або Київ - Харків через Шевченка.
Только прокладывать такое с темпом для сидячки, а не сборного поезда. Пора привыкать, пассажир - скоропортящийся продукт, а не руда или зерно.

Я на днях кумекал, как бы по рациональнее задействовать составы 785-789-791 (может быть такое стоит отельной темы) в случае получения Кропивницким отдельного (-/меж)регионала или транзитного поезда на Киев, а также Шосткой более бюджетной альтернативы в виде той же части от 121/122 или тому подобного.

Допустим один из случаев, три состава микса ПКВЧ-8 превращаются в два со схемой 4-5 С2 + 2-3 К. Пускаются:

Кременчуг 06:20 - (Хорол) - Киев 10:40:::>Киев 11:40 - (Шева) - Кременчуг 17:00 - Полтава-Ю 18:30/18:50 - Харьков 20:40:::>Харьков 21:20 - Сумы 00:10
Сумы 05:30 - Харьков 08:20:::>Харьков 09:00 - Полтава-Ю 10:30/10:50 - Кременчуг 12:20 - (Шева) - Киев 17:30:::>Киев 18:30 - (Хорол) - Кременчуг 22:50

Примечания:
1. От Кремня до Киева на не электрифицированном участке 2-3 остановки + техническая по Ромодану/Гребёнке для смены локо.
2. Между Киевом и Харьковом 3-4 остановки до Знаменки (Корсунь, Городище,...) + 2-3 по Полтавской области (на усмотрение аборигенов)
3. Далее до Сум по примерному графику 775/776.
4. Обслуживание в ПКВЧ-8 и/или ПКВЧ-6

Профит:
1. Без крос-ночных переездов
2. Новый маршрут Киев - Шева - Харьков рассчитанный на частую сменяемость
3. Высвобождение одного состава сидячек с оборота 765-775.
4. Возвращение Кремню былой скорости.

Минусы:
1.Теряется сообщение Сумы => [Николаев-Херсон]
2. Малое время на обороты
3. Минус ночная сидячка на Сумы - Киев. Но, имхо, данное направление уже созрело на НЭ вместо этой сидячки с Харькова в направлении Львова южным или северным ходом. Или добротный и дорогой НШ на подобии 19/20 ездящего на серули.

Тут ще треба дивитись на статистику по Новомиргороду, Висці і т.п. Якщо у них якась адекватна посадка на Київ, то забирати єдиний поїзд не варто, обернеться скандалами.
Так поэтому и возник вопрос про полную версию.
« Last Edit: 18.08.19 , 01:08 by sergius » Logged
klepko
Active user

Posts: 488


View Profile
« Reply #479 on: 18.08.19 , 12:08 »
Share

Почему теряется. 765 и 767 на лето вполне можно продлевать до Сум на лето. Обязательно добавить остановку по Шевченко. Там ценник приемлемый и время удобное.

Насчет кругорейса Кременчуг - Сумы вариант считаю не очень удачным в варианте sergius. Рациональнее сделать маршрут Кременчуг - Шева (Хорол) - Киев - Нежин - Сумы либо Кременчуг - Шева - Гребенка - Сумы.

Альтернативно вижу потенциал для продления в Житомир или Умань. Возможен такой маршрут:

Умань - Цветково (техническая) - Киев - Полтава - Харьков.
Житомир - Киев - Шева - Кременчуг - Полтава - Харьков.

Кропивницкую группу вообще вытянуть до того же Житомира и Одессы хотя бы на лето.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!