Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.07.20 , 22:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 85
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 76457 times)
sergius
Active user

Posts: 4609


View Profile
« Reply #480 on: 18.08.19 , 15:08 »
Share

Пан klepko, будьте любезны добавить время прохождения станций к вышеописанным маршрутам. Особенно Умань - Цветково (техническая) - Киев - Полтава - Харьков.
Logged
VB
Active user

Posts: 4291


View Profile
« Reply #481 on: 18.08.19 , 23:08 »
Share



Умань - Цветково (техническая) - Киев - Полтава - Харьков.

А чому технічна? Там ніяких федорівських проблем немає.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #482 on: 18.08.19 , 23:08 »
Share



Умань - Цветково (техническая) - Киев - Полтава - Харьков.

А чому технічна? Там ніяких федорівських проблем немає.
Доречі, чому по Федорівці в одну сторону діє технічна зупинка, а в іншу звичайна?
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #483 on: 18.08.19 , 23:08 »
Share

Особенности путевого развития, со стороны Зп нельзя принять на путь с платформой! П.С. А меня бесит шо когда через приватовский терминал пытаешься купить Тикет от Федоровки он тупо виснет и перегружается, любой абсолютно! Уже и горячую линию им звонил, похер)
Logged
VB
Active user

Posts: 4291


View Profile
« Reply #484 on: 19.08.19 , 00:08 »
Share

Рухаючись на південь із Запоріжжя, правильним непарним напрямком, неможливо потрапити до тієї платформи, яка слугує як приймально-відправна для токмацького напрямку. Вона розташована зліва по ходу, між головною парною та власне продовженням токмацького ходу. А з'їзду з непарної колії на парну, біля якої токмацька платформа, - перед станцією немає. Вони є далі, коли для пасажирського руху вже непотрібні. Хтось колись вирішив, що із Запоріжжя ніякого прямого пасажирського руху на Токмак із зміною напрямку по Федорівці бути не може (підозрюю, що такий колись існував, бо наразі стрілок 1,3 я не бачу на схемі), та ліквідував ці стрілки. Або з Криму туди потяги можуть бути, або з Каховки. А зараз, - на тобі! А зробити щось, - то треба рішення Радбезу ООН. Непарний пасажирський потяг із Запоріжжя з графіковою стоянкою приймається на ті дві платформи, які розташовані праворуч по ходу, біля пасажирської будівлі. Але з тих платформ, - неможливо виїхати на той токмацький хід. Або прямо на Крим, або на Каховку, або назад на Запоріжжя (така можливість є). Тому потяг приймають на колію без платформи. Чи є можливість на ній зробити платформу, - я не знаю.
 У русі навпаки, - таких проблем немає, навіть більше, - потяг може бути прийнятий і потім відправлений правильною парною колією на вибір з двох колій, - або на головну парну, або на продовження цього токмацького ходу.  Для того, щоб "розтехнічити" стоянку, - необхідно або зробити вказаний з'їзд, або відправляти непарні потяги неправильною колією з Плодородного, або чудити більш масштабні зміни колійного розвитку.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3216


View Profile
« Reply #485 on: 19.08.19 , 10:08 »
Share

С тем объемом движения, который есть сейчас, могли бы спокойно отправлять поезда по неправильному пути после Плодородного. Грузового движения там не сильно много, пассажирского тоже, 4 раза в день перекрыть путь на 20 минут не проблема. Инвестиций нужно 0.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5619


View Profile
« Reply #486 on: 19.08.19 , 13:08 »
Share

А з'їзду з непарної колії на парну, біля якої токмацька платформа, - перед станцією немає. Вони є далі, коли для пасажирського руху вже непотрібні.

Але їх гіпотетично можна використати для непродуктивних з точки зору Кривоштана маневрів, вірно?

В одну сторону потяг з Каховки без проблем розчіпляється, голова їде на Запоріжжя, хвіст через деякий час в Маріуполь.

Зворотньо зі сторони Маріуполя потяг мусить прибути на платформу, вчепити Чмуху, і обігнатись на ту платформу біля будівлі де стоїть запорізький, йому в голову. Якщо можливо робити це хрючево фантомасом, без задіяння Чмухи, - вообще збс.
« Last Edit: 19.08.19 , 13:08 by Віктор Гарвона » Logged
Undertaker
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #487 on: 19.08.19 , 13:08 »
Share

Від Дніпра до Покровська через Чаплине 202 км, зараз Хюндай проходить цю відстань за 2 год. 14 хв.
Через Новомосковськ та Павлоград відстань = 198 км (якщо вірити службовим розкладам).
Ділянку Павлоград-Новомосковськ-Дніпро в 2013-2014 рр. п. 15/16 Москва-Дніпро долав за 1 год 45 хв (в т.ч. стоянка по Новомосковську - 2 хв).
Ділянку Покровськ-Павлоград...
Чи зможе Хюндай/Тарпан якусь із вище згаданих ділянок проїхати швидше?
Не в этом проблемы. У скоростных поездов другие требования к инфраструктуре, которая там совсем неготова к их пропуску. Для регулярного курсирования необходимо всё тоже самое, что и на других участках, по которых начали обращаться в 2012 году скоростные поезда - модернизация: к/с, пути, при необходимости платформ и т.д., тоесть инфраструктуры.

Так а чем плоха идея 135/136 повернуть от Днепра на Павлоград? Почему за ИС+ дискуссия идёт? Если за 0-50 он от Днепра до Павлограда пройдёт, то в 1-10 для Покровска как-то верится с трудом.
Главный минус поворота ИС+ в том, что тот же самый Павлоград он будет проходить в районе 0-15-0-20. Это подарок только для такси. А для командировочных вечное недовольство от бухгалтерии о том, что за 15 минут надо оплачивать дополнительные суточные.
Чем хорош 135/136 в этом плане, так это тем, что его от Днепра можно заворачивать на Новомосковск. С нынешним выходом из Днепра получим нечто такое:
Днепр - 3-03 - 4-07
Новомосковск - 4-47-4-50
Павлоград-1 - 5-40-5-43
Павлоград-2 - 5-53-5-55
Николаевка - 6-30-6-32
Петропавловка - 6-45-6-47
Славянка - 7-00 - 7-02
Разъезд 5 км - 7-20-7-22
Покровск - 7-40.

Т.е., практически в то же время выходит. А Павлоград, вкупе с Терновкой и Першотравенском точно пассажиров больше дадут, чем ход через Чаплино
А для ІС+ УЗшні мудаки відмінили всі зупинки між Дніпром та Покровськом,  тобто для вище згаданих мною районів він ніякої ролі не відіграє . Тому Alexeich-07 і запропонував саме ІС+ завернути на Павлоград.  Такому місту швидкісне сполучення зі столицею точно не завадило б.  Хоч і з нічним прибуттям та відправленням (це краще ніж нічого). 
Мені ця ідея теж сподобалась,  бо тоді б 135/136 ніхто не чіпав би)))

Насправді,  думаю,  УЗ нічого змінювати не буде, бо "нитка так лягла".
Не угадали. На самом деле сохранялась категория ИС+. Этот год еще хуже, значительные замедления по всему маршруту поезда путейцы уже выдали, поэтому скоро станет вопрос о продолжении отмены остановок таким поездам как 738/37 Александрия/Днепродзержинск, 733/734 Пятихатки.

С тем объемом движения, который есть сейчас, могли бы спокойно отправлять поезда по неправильному пути после Плодородного. Грузового движения там не сильно много, пассажирского тоже, 4 раза в день перекрыть путь на 20 минут не проблема. Инвестиций нужно 0.
ИДП, ПТЭ, АБ не о чем-то не говорит?
Как раз денежку надо закапывать в большом кол-ве с бесконечным сроком окупаемости.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5531


View Profile
« Reply #488 on: 19.08.19 , 13:08 »
Share

Этот год еще хуже, значительные замедления по всему маршруту поезда путейцы уже выдали, поэтому скоро станет вопрос о продолжении отмены остановок таким поездам как 738/37 Александрия/Днепродзержинск, 733/734 Пятихатки.

Дякую за відповідь.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4609


View Profile
« Reply #489 on: 19.08.19 , 13:08 »
Share

На еще каких участках стоит ожидать замедления?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 85
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!