Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.19 , 21:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 33828 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #520 on: 26.08.19 , 16:08 »
Share

Пропозиція зробити 95/96 двогрупним з 83/84 подавалася. Але Пасдеп не бачить необхідності щось міняти, бо "скарг від пасажирів не надходило".
Logged
sean
Active user

Posts: 4016


View Profile
« Reply #521 on: 26.08.19 , 18:08 »
Share

Далбайоби. У них реально вся робота побудована на наявності/відсутності скарг?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #522 on: 26.08.19 , 21:08 »
Share

Так. Їм за це премії дають.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22632


View Profile
« Reply #523 on: 26.08.19 , 22:08 »
Share

І не треба вважати що це якась УЗшна особливість. Нажаль дуже багато установ, підприємств і організацій працюють в такий спосіб. І не лише (колишньо-)державні. Навіть комерційні і задавалось-би клієнто-орієнтовані теж дуже часто так само вважають, що нема скарг - значить можемо вважати, що все бездоганно і можна нічого не виправляти - навіть якщо є об'єктивні свідчення того, що ні. Наприклад більшість інтернет-провадерів сповідують такий підхід.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #524 on: 26.08.19 , 23:08 »
Share

Так. Їм за це премії дають.
В мене вже язик болить писати ім пропозиції від пасажирів, щось вони премії не дуже хочуть
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8220


View Profile
« Reply #525 on: 26.08.19 , 23:08 »
Share

І не треба вважати що це якась УЗшна особливість. Нажаль дуже багато установ, підприємств і організацій працюють в такий спосіб. І не лише (колишньо-)державні. Навіть комерційні і задавалось-би клієнто-орієнтовані теж дуже часто так само вважають, що нема скарг - значить можемо вважати, що все бездоганно і можна нічого не виправляти - навіть якщо є об'єктивні свідчення того, що ні. Наприклад більшість інтернет-провадерів сповідують такий підхід.
+1
Оператори стільникового зв'язку аналогічно. Перевірено особисто.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #526 on: 27.08.19 , 09:08 »
Share

Ну так купа людей досі думає, що достатньо вилити душу в Фейсбуці чи накинути говна в нас на форумі, і ситуація має покращитись. Якби спрямували енергію на формальні зайоби УЗ по скаргах, самі б здивувались результату. Просто теребонькати клавіатурою їм легше й простіше.
Logged
MORRO
Active user

Posts: 423


View Profile
« Reply #527 on: 27.08.19 , 10:08 »
Share

Ну так купа людей досі думає, що достатньо вилити душу в Фейсбуці чи накинути говна в нас на форумі, і ситуація має покращитись. Якби спрямували енергію на формальні зайоби УЗ по скаргах, самі б здивувались результату. Просто теребонькати клавіатурою їм легше й простіше.

А есть пошаговая инструкция?)
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #528 on: 27.08.19 , 12:08 »
Share

Навіть на форумі для цього створили спеціальну тему:    
НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ
Logged
MORRO
Active user

Posts: 423


View Profile
« Reply #529 on: 27.08.19 , 12:08 »
Share

спасибо
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!