Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.19 , 20:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 33820 times)
Ulf
Active user

Posts: 3303


View Profile
« Reply #600 on: 07.09.19 , 16:09 »
Share

Неслучайно писал про Коростень. Тем не меннее можно добавить
остановку в Ковеле.

Двухгруппны поезд с различний (не)тарифностьюдля групп вагонов.
Такое уже когда-то предлагалось (отдельный вагон до Ковеля или подобное). Снова-таки, на каждую остановку нужны будут погранцы для контроля.
Они местами бывают и без смены локомотива.
Про что идет речь? Ехать без смены локомотива? Вполне возможно, только дизлок желательно более шустрый определить. При этом помним, что люди в Коростене "охраняют" состав не бесплатно.


Можно менять лок только в Коростене, тормозить в Ковеле и прицепить плацки.
Тогда охрана нужна будет в Ковеле как и ди июня.

А в Коростене охрана и сейчас долзна быть, когда лок меняют?

С уважением, Ульф
Logged
Владимир
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #601 on: 07.09.19 , 18:09 »
Share

Как на меня, то идея хорошая по поводу ПТК,  тогда я предлагаю на самом деле чтобы люди не томились в вагонах в Киеве за полчаса до отправления не приходили , если и так в любом случае как минимум 20 минут тратится в Коростене, -добавить короче остановку на 31/32, чтобы как говорится и народ не переживал, что опаздает в Киеве за пол часа до отправления,  и с пользой тратилось время на Коростене (выполнялось одновременно два действия) .
 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4833


View Profile
« Reply #602 on: 07.09.19 , 21:09 »
Share

Та не треба той 67/68 взагалі чіпати і ПТК хай залишається в Києві. 
А відновити сполучення Здолбунів-Хелм пропоную в такому вигляді:
УЗшним складом (як варіант,  Песа 630) здійснювати рейси Здолбунів-Ягодин. 
У Ягодині пересадка на узгоджений польський потяг,  який їде вже євроколією  (може PKP навіть варшавський потяг з Хелма до Ягодина продовжить). ПМК можна проводити в потязі.
І всі будуть задоволені.  УЗ не треба буде платити мито за дизпаливо в баку.
По такому ж принципу зараз курсує поїзд Мінськ-Брест-Варшава (727+127).

Єдине, що я не в курсі як виглядає станція Ягодин.  Чи можливо там до однієї платформи прийняти з одного боку поїзд по євроколії,  а з другого поїзд зі Здолбунова по нашій колії (щоб зручніша пересадка була)?   
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #603 on: 07.09.19 , 21:09 »
Share

По Ягодину так зробити не вийде.

Взагалі, якщо чесно, я проти полюціонування ще одного контрабасовоза. Ледве вдалось трохи зменшити цей негатив. І оця парадигма, якої дотримується Пасдеп, цілком логічна: до Польщі їздить або закрите по Україні, або нові вагони, де менше місць щоб сховати.

Це не стосується 31/32, який дійсно треба митнити в Коростені.

І щоб розробляти пропозиції, потрібно знати точну причину паливно-митного інциденту. Можливо, у ссаних груників просто не заводилась 630м, вони приїхали під машкою і підприємливий машиніст злив у Польщі соляру.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #604 on: 07.09.19 , 21:09 »
Share

Єдине, що я не в курсі як виглядає станція Ягодин.  Чи можливо там до однієї платформи прийняти з одного боку поїзд по євроколії,  а з другого поїзд зі Здолбунова по нашій колії

По різним коліям на сусідні платформи
 

Або вивчити питання приймання на одну колію обох складів.

Можно менять лок только в Коростене, тормозить в Ковеле и прицепить плацки.

А в Коростене охрана и сейчас долзна быть, когда лок меняют?
Да, в Коростене состав охраняют.

Тогда охрана нужна будет в Ковеле как и ди июня.
С апреля.
« Last Edit: 07.09.19 , 22:09 by sergius » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4833


View Profile
« Reply #605 on: 08.09.19 , 11:09 »
Share

Взагалі, якщо чесно, я проти полюціонування ще одного контрабасовоза. Ледве вдалось трохи зменшити цей негатив. І оця парадигма, якої дотримується Пасдеп, цілком логічна: до Польщі їздить або закрите по Україні, або нові вагони, де менше місць щоб сховати.

Я чому й запропонував пересадку по Ягодину на польський поїзд.  Таким чином,  український склад буде цілий,  бо контрабасам просто не буде сенсу ховати свої цигарки в ньому.  Бо все одно далі буде пересадка.  А РКР,  напевне,  дасть якісь не дуже нові вагони. І хай там польські митники вже шукають. 
Ходять же польським складом поїзди Краків-Гродно та Варшава-Брест і все ціле. 
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 225


View Profile
« Reply #606 on: 08.09.19 , 12:09 »
Share

Дякую за конструктивні коментарі щодо ВБС з Ковеля до Польщі.
Мабуть, моя ідея з цими ВБСами не дуже була вдала.
Але будемо сподіватись, що якось УЗ з PKP домовляться про відновлення сполучення Здолбунів-Ковель-Хелм.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3303


View Profile
« Reply #607 on: 09.09.19 , 12:09 »
Share

Та не треба той 67/68 взагалі чіпати і ПТК хай залишається в Києві. 
А відновити сполучення Здолбунів-Хелм пропоную в такому вигляді:
УЗшним складом (як варіант,  Песа 630) здійснювати рейси Здолбунів-Ягодин. 
У Ягодині пересадка на узгоджений польський потяг,  який їде вже євроколією  (може PKP навіть варшавський потяг з Хелма до Ягодина продовжить). ПМК можна проводити в потязі.

Захотят ли поляки? Наверное, багаж более местных пассажиров в сторону ЕС
хотят смотреть на станции Дорохуск. Не знаю, почему тогда согласились
на вариант до Хелма.

С уважением, Ульф
Logged
Polonez
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #608 on: 10.09.19 , 01:09 »
Share

Проект расписание 2019/2020 ПКП Интерсити:
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,9046565,9047108#msg-9047108
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #609 on: 10.09.19 , 13:09 »
Share

Здрасьте.

А кто может обосновать целесообразность вот такого поезда.

ТЗ:

1. Сохранить курсирование поезда 248 до Житомира.

2. Сохранить сообщение Житомира с Харьковом при подаче сопутствующих изменений по поезду 142 без захода в Житомир.

3. Сохранить круглогодичное сообщение между Одессой и Сумами.

Реализация:

1. Один действующий состав 248 ОДС и один состав 213 ЮЖН с проведением ему комплекса задувочных мероприятий для курсирования в зимнее время.

2. Назначение круглогодичного ежедневного Одесса - Харьков с номером допа и графиком:

Одесса 14:00 - Винница 20:15-20:20 - Житомир 22:50-23:10 - Киев 01:40-01:55 - Сумы 07:25-07:35 - Харьков 10:55

Харьков 12:35 - Сумы 15:55-16:05 - Киев 21:30-21:45 - Житомир 00:20-00:40 - Винница 03:10-03:15 - Одесса 09:30.

Пункт обслуживания и оборот с другими поездами - на усмотрение Пассдепа.

Возражение, что Пассдеп не придумает оборота - не принимаются, при достаточно влажной подготовке Пассдеп способен творить чудеса.

Могу принять возражения в стиле нахер он нужен и кто им будет ездить.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!