Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.03.20 , 12:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 66485 times)
sergius
Active user

Posts: 4398


View Profile
« Reply #640 on: 12.09.19 , 17:09 »
Share

Undertaker, а вообще, через пару лет ситуация еще больше изменится. На металлолом пойдут не только старые "спальники", но и сидячки. Тот же рейс 757 до Могилев-Подольского или 769 до КП. Тогда придется импровизировать. Два варианта развития событий
1. Ничего не закупается, надежда на транзитные рейсы соседей.
2. УЗ (или условный частник) соизволит прикупить дизель-регионалы типа ДПКр для тех областей. Тогда станет возможным следующее.
||
\/
Есть рейс ИС+ 763/764
Киев 16:30 – Винница 18:53/18:55 – Одесса 23:45
Одесса 05:40  – Винница10:30/10:32 – Киев 12:46

Под него запускается регионал вместимостью 200-300 особей.
Коростень 15:30 – Житомир 16:35/16:40 – Винница 18:40/19:10 – Мог.-Под. 21:40
Мог.-Под.08:50 – Винница 10:20/10:50  – Житомир 12:50/12:55 – Коростень 14:50

По Виннице сменяемость более половины. Вместо 763/764 может быть условный зеркальный рейс с согласованием модификации 887-890. Либо 145/146, если до того времени также не пойдет на переплавку.

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4497


View Profile
« Reply #641 on: 12.09.19 , 20:09 »
Share

Когда нет вагонов это значит "нет вагонов". Да, в 2012-2013гг. все пассажирщики с движенцами усердно сидели и думали как бы это зарезать поезда в Крым, да так надумали, что там живого места в графике не оставалось, так не хотели работать, что аж поезда не успевали формироваться, а они уже были проданы и телеграмма была на назначение, и всё шуршало. Повторюсь, есть план ремонта ПС, есть нормы пробега между ремонтами.
Но в 2014 все же зарезали, хихикс.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #642 on: 27.09.19 , 16:09 »
Share

По новому графіку поки що є така інформація:
1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка таки поїде через Полтаву - Лозову. Локомотивники дуже сильно просили прибрати його з Огульців. Графіка поки що немає.
12 Новоолексіївка - Київ завели на 6 ранку в Київ. Бо дуже просили начальники поїзда. Чим мотивували - не відомо.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5468


View Profile
« Reply #643 on: 27.09.19 , 16:09 »
Share

Якщо 1/2 через Лозову, тоді в нас с тобою залишається лише варіант зі 111 та "Буковиною".
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #644 on: 27.09.19 , 16:09 »
Share

Щоб продовжити Слобожанщину в Чернівці, треба суттєво міняти графік. Зараз цього вже ніхто робити не буде. Хіба що буде політична воля.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9034


View Profile
« Reply #645 on: 27.09.19 , 16:09 »
Share

По новому графіку поки що є така інформація:
1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка таки поїде через Полтаву - Лозову. Локомотивники дуже сильно просили прибрати його з Огульців. Графіка поки що немає.
12 Новоолексіївка - Київ завели на 6 ранку в Київ. Бо дуже просили начальники поїзда. Чим мотивували - не відомо.
В принципі, добрі новини.
По 1/2 - нащо потрібен НЕ з кінською ціною, щоб кружляти країною. До того ж Лозова отримає сполучення з Заходом + Павлоград, якщо будуть нормальні підв"язки.
По 11/12 може Верта сплутали з начальником поїзда -:)))
Але теж розумне рішення, бо це повітровоз ще той, особливо взимку. Тепер хоч буде заповнюватися за рахунок Запору та Дніпра. Треба щоб зняли обмеження для цих міст. Це значно краще, ніж перенос 79 на прибуття в Київ о 6 ранку.
Ще б до Генічеська його б дотягнути.
« Last Edit: 27.09.19 , 16:09 by Крымчанин UA » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5468


View Profile
« Reply #646 on: 27.09.19 , 16:09 »
Share

Щоб продовжити Слобожанщину в Чернівці, треба суттєво міняти графік. Зараз цього вже ніхто робити не буде. Хіба що буде політична воля.

Було ж наче в ТЗ для графістів на цей рік?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #647 on: 27.09.19 , 18:09 »
Share

Не було.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4398


View Profile
« Reply #648 on: 27.09.19 , 18:09 »
Share

Так а це для Франківська ще актуально? І чим не подобаються двосистемні ВЛ-локо, що їздять через Огульці. Це ж вже не тепловози. І корків не генерують, як було з односистемними локомотивами.
Пасдеп поставив завдання графістам змінити розклад 1/2:
14:40    Івано-Франківськ    09:00
11:20    Костянтинівка       12:40
************
По 1/2 - нащо потрібен НЕ з кінською ціною, щоб кружляти країною.
Для поїздок з Харкова він цікавий.
До того ж Лозова отримає сполучення з Заходом + Павлоград, якщо будуть нормальні підв"язки.
Потенційно може бути ще й у якості хуткого нічника між Києвом та Констахою у один бік.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9034


View Profile
« Reply #649 on: 27.09.19 , 18:09 »
Share

По 1/2 - нащо потрібен НЕ з кінською ціною, щоб кружляти країною.
Для поїздок з Харкова він цікавий.
Так, але чого за це повинні платити пасажири з Костянтинівки та Слов"янська як своїми грошенятами, так і своїм часом? Це ж не нефірмовий НШ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!