Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 20:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 66696 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #650 on: 27.09.19 , 18:09 »
Share

Я думаю, що НЕ 1/2 сам Донбас без Харкова на 100% заповнювати не буде. Але, поживемо - побачимо.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #651 on: 27.09.19 , 18:09 »
Share

По 1/2 - нащо потрібен НЕ з кінською ціною, щоб кружляти країною.
Для поїздок з Харкова він цікавий.
Так, але чого за це повинні платити пасажири з Костянтинівки та Слов"янська як своїми грошенятами, так і своїм часом? Це ж не нефірмовий НШ.
Кілька варіантів. Що важливіше:  умовна "щоденність" 15/16 чи забезпечення зв'язку ділянки Костянтинівка - Лиман з Галичиною.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9040


View Profile
« Reply #652 on: 27.09.19 , 18:09 »
Share

друге
Logged
Vert
Active user

Posts: 5661


View Profile
« Reply #653 on: 27.09.19 , 19:09 »
Share

По 11/12 може Верта сплутали з начальником поїзда -:)))
Але теж розумне рішення, бо це повітровоз ще той, особливо взимку. Тепер хоч буде заповнюватися за рахунок Запору та Дніпра. Треба щоб зняли обмеження для цих міст. Це значно краще, ніж перенос 79 на прибуття в Київ о 6 ранку.
Ще б до Генічеська його б дотягнути.

Начальники поездов понимают, что с прибытием в 6 утра они подхватят приднепровских зайчиков  :)
Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #654 on: 27.09.19 , 19:09 »
Share

Для поїздок з Харкова він цікавий.
Так, але чого за це повинні платити пасажири з Костянтинівки та Слов"янська як своїми грошенятами, так і своїм часом? Це ж не нефірмовий НШ.
Кілька варіантів. Що важливіше:  умовна "щоденність" 15/16 чи забезпечення зв'язку ділянки Костянтинівка - Лиман з Галичиною.
За умови якщо з нового графіка наведуть порядок зі 111/112, а саме: зроблять щоденним, прискорять на годину - дві та зроблять нормальний графік-то щоденно  одного нічного експресу в напрямку Харків-Львів (черезденно Ужгород/Рахів) мусить вистачити.

Враховуючи що з нового графіка відміняють 19/20 вагонів на другий склад 111/112 можна накопати.
Logged
www3
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #655 on: 27.09.19 , 19:09 »
Share

Я думаю, що НЕ 1/2 сам Донбас без Харкова на 100% заповнювати не буде. Але, поживемо - побачимо.

Ну там будет другое время прохождения Киева, потому может это поможет.
Logged
www3
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #656 on: 27.09.19 , 19:09 »
Share


Враховуючи що з нового графіка відміняють 19/20


А можно поподробней? Меняется маршрут или просто отмена?
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 217


View Profile
« Reply #657 on: 27.09.19 , 19:09 »
Share

Для поїздок з Харкова він цікавий.
Так, але чого за це повинні платити пасажири з Костянтинівки та Слов"янська як своїми грошенятами, так і своїм часом? Це ж не нефірмовий НШ.
Кілька варіантів. Що важливіше:  умовна "щоденність" 15/16 чи забезпечення зв'язку ділянки Костянтинівка - Лиман з Галичиною.
За умови якщо з нового графіка наведуть порядок зі 111/112, а саме: зроблять щоденним, прискорять на годину - дві та зроблять нормальний графік-то щоденно  одного нічного експресу в напрямку Харків-Львів (черезденно Ужгород/Рахів) мусить вистачити.

Враховуючи що з нового графіка відміняють 19/20 вагонів на другий склад 111/112 можна накопати.
Второй состав 111 не получится сформировать именно из 19/20, так как в 111 - 14-16 вагонов, а 19/20 это огрызок из 5 вагонов
Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #658 on: 27.09.19 , 20:09 »
Share


Враховуючи що з нового графіка відміняють 19/20


А можно поподробней? Меняется маршрут или просто отмена?
Ось тут вся інформація на цю тему
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124810.150

Плюс с нового графика отменяют 19/20 Харьков - Москва, а полтавскую прицепку переводят к вышеуказанному криворожскому поезду.


Второй состав 111 не получится сформировать именно из 19/20, так как в 111 - 14-16 вагонов, а 19/20 это огрызок из 5 вагонов
Зараз курсує не 5, а 10.
« Last Edit: 27.09.19 , 20:09 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #659 on: 28.09.19 , 00:09 »
Share

Почему-то не обратили внимание, что в 6 утра (6:07) в Киев прибывает 37/38. И вот тут интересный момент, 11/12 пропустят пакетом или изменят расписание транса.
**********************
За умови якщо з нового графіка наведуть порядок зі 111/112, а саме: зроблять щоденним, прискорять на годину - дві та зроблять нормальний графік(…).
А чи зголоситься УЗ на ще один бюджетний рейс Харків - Львів. Тим більш зараз, коли через Полтаву - Гребінку курсує 141/142.

Якщо
Враховуючи що з нового графіка відміняють 19/20 (...)
то мабуть ліпше створити аналог 19/20 Київ-Лисичанськ, складом 10-14 вагонів (7-9К, 1Л та 2-4П). З часом руху  ≈ 16 годин. Допускаючи маршрут через Кременчук або Суми.
... -то щоденно  одного нічного експресу в напрямку Харків-Львів (черезденно Ужгород/Рахів) мусить вистачити.
Харків - Львів через Полтаву. Але через Суми немає.
Второй состав 111 не получится сформировать именно из 19/20, так как в 111 - 14-16 вагонов, а 19/20 это огрызок из 5 вагонов
Зараз курсує не 5, а 10.
Там рейс двогрупний, 10 Харків - Москва + 5 Полтава - Москва. Причому половина вагонів у Х-М значаться факультативними. Ви звідки дивилися? З Харкова? То можуть продавати у обидві групи.
« Last Edit: 28.09.19 , 01:09 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!