Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 20:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 66699 times)
Владимир
Active user

Posts: 446


View Profile
« Reply #660 on: 28.09.19 , 01:09 »
Share

Почему-то не обратили внимание, что в 6 утра (6:07) в Киев прибывает 37/38. И вот тут интересный момент, 11/12 пропустят пакетом или изменят расписание транса.
**********************
За умови якщо з нового графіка наведуть порядок зі 111/112, а саме: зроблять щоденним, прискорять на годину - дві та зроблять нормальний графік(…).
А чи зголоситься УЗ на ще один бюджетний рейс Харків - Львів. Тим більш зараз, коли через Полтаву - Гребінку курсує 141/142.

Якщо
Враховуючи що з нового графіка відміняють 19/20 (...)
то мабуть ліпше створити аналог 19/20 Київ-Лисичанськ, складом 10-14 вагонів (7-9К, 1Л та 2-4П). З часом руху  ≈ 16 годин. Допускаючи маршрут через Кременчук або Суми.
... -то щоденно  одного нічного експресу в напрямку Харків-Львів (черезденно Ужгород/Рахів) мусить вистачити.
Харків - Львів через Полтаву. Але через Суми немає.
Второй состав 111 не получится сформировать именно из 19/20, так как в 111 - 14-16 вагонов, а 19/20 это огрызок из 5 вагонов
Зараз курсує не 5, а 10.
Там рейс двогрупний, 10 Харків - Москва + 5 Полтава - Москва. Причому половина вагонів у Х-М значаться факультативними. Ви звідки дивилися? З Харкова? То можуть продавати у обидві групи.

Скорее всего,на 37/38 будут добавлять остановки, чтоб пропустить 11/12 если речь идёт про 6 утра.Ну или же будет ездить тогда одним поездом(11/12 и 37/38 слепить в один)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5474


View Profile
« Reply #661 on: 28.09.19 , 03:09 »
Share

Мне таки добиться для вас бана, или вы будете писать только в своей теме? Есть же нормальная песочница, где можно тренироваться.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #662 on: 28.09.19 , 09:09 »
Share


А чи зголоситься УЗ на ще один бюджетний рейс Харків - Львів. Тим більш зараз, коли через Полтаву - Гребінку курсує 141/142.

Якщо
Враховуючи що з нового графіка відміняють 19/20 (...)
то мабуть ліпше створити аналог 19/20 Київ-Лисичанськ, складом 10-14 вагонів (7-9К, 1Л та 2-4П). З часом руху  ≈ 16 годин. Допускаючи маршрут через Кременчук або Суми.
... -то щоденно  одного нічного експресу в напрямку Харків-Львів (черезденно Ужгород/Рахів) мусить вистачити.
Харків - Львів через Полтаву. Але через Суми немає.



111/112 зараз далеко не бюджетний. Всі купейні-фірмові 1-го класу з ціною між Львовом та Харковом в 800 грн. Плацкарт теж з нормальним коефіцієнтом фірмовості і плацкарту в схемі не дуже багато.

Перевести його через Суми-цілком доцільно. Буде такий собі як ви говорите '' аналог 19/20 для Сум. Правда, треба буде над його графіком попрацювати: зробити вигляду Львів 17.00- Київ 2.00 - Харків 10.30.
Харків 18.00-Київ 2.30-Львів 11.30
 
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1305


View Profile
« Reply #663 on: 28.09.19 , 10:09 »
Share

или запустить двухгруппный Харьков/Черкассы - Львов по маршруту Тясмина, немного подускорив?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #664 on: 28.09.19 , 11:09 »
Share

111/112 зараз далеко не бюджетний. Всі купейні-фірмові 1-го класу з ціною між Львовом та Харковом в 800 грн. Плацкарт теж з нормальним коефіцієнтом фірмовості і плацкарту в схемі не дуже багато.
Останнім часом він асоціювався з бічевозом. Хоча і було кілька крюків у складі.

До речі, у середині 2000-хх 111/112 мав сполучення Суми - Львів. Це вже десь з 2008 року його подовжили до Харкова, трохи оновили вагони та дали фірмову назву «Слобожанщина». І вже після цього перевели на Полтаву https://vecherniy.kharkov.ua/news/24764/

Перевести його через Суми-цілком доцільно. Буде такий собі як ви говорите '' аналог 19/20 для Сум. Правда, треба буде над його графіком попрацювати: зробити вигляду Львів 17.00- Київ 2.00 - Харків 10.30.
Харків 18.00-Київ 2.30-Львів 11.30

Якщо він позиціонується додатково до 775/776, то можна і швидше для ділянки Київ - Харків. Той регіонал їде ≈ 8.5 годин. Але це не означає, що і інші рейси повинні так їздили. Тим більше, що останніми роками його вповільнили із-за збільшення тривалості зупинки по Сумам. Для такого складу (10-14 вагонів) я би прицілювався на 7-7.5 годин із зупинками лише по Сумам та Конотопу + по Ворожбі зміна локомотива. Опційно: Богодухів, Смородине та Путивль.

или запустить двухгруппный Харьков/Черкассы - Львов по маршруту Тясмина, немного подускорив?
А прикиньте примерное расписание
« Last Edit: 28.09.19 , 11:09 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9041


View Profile
« Reply #665 on: 28.09.19 , 11:09 »
Share

Почему-то не обратили внимание, что в 6 утра (6:07) в Киев прибывает 37/38. И вот тут интересный момент, 11/12 пропустят пакетом или изменят расписание транса.
Думаю первое, сделав прибытие 71 где-то в 5.52
Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #666 on: 28.09.19 , 12:09 »
Share

111/112 зараз далеко не бюджетний. Всі купейні-фірмові 1-го класу з ціною між Львовом та Харковом в 800 грн. Плацкарт теж з нормальним коефіцієнтом фірмовості і плацкарту в схемі не дуже багато.
Останнім часом він асоціювався з бічевозом. Хоча і було кілька крюків у складі.

До речі, у середині 2000-хх 111/112 мав сполучення Суми - Львів. Це вже десь з 2008 року його подовжили до Харкова, трохи оновили вагони та дали фірмову назву «Слобожанщина». І вже після цього перевели на Полтаву https://vecherniy.kharkov.ua/news/24764/

Перевести його через Суми-цілком доцільно. Буде такий собі як ви говорите '' аналог 19/20 для Сум. Правда, треба буде над його графіком попрацювати: зробити вигляду Львів 17.00- Київ 2.00 - Харків 10.30.
Харків 18.00-Київ 2.30-Львів 11.30

Якщо він позиціонується додатково до 775/776, то можна і швидше для ділянки Київ - Харків. Той регіонал їде ≈ 8.5 годин. Але це не означає, що і інші рейси повинні так їздили. Тим більше, що останніми роками його вповільнили із-за збільшення тривалості зупинки по Сумам. Для такого складу (10-14 вагонів) я би прицілювався на 7-7.5 годин із зупинками лише по Сумам та Конотопу + по Ворожбі зміна локомотива. Опційно: Богодухів, Смородине та Путивль.


Вагонів все таки має бути не 10-14, а 14-16. Як не крути пасажирів на таку кількість вагонів там мусить набратися. Це і прямі пасажири Львів-Харків і вивіз Сум/Конотопа на Захід і Тернополя на Харків. Тож графік треба робити з розрахунком на поїзд 14-16 вагонів.
 І крім вищеперелічених зупинок між Києвом та Харковом треба ще додати зупинку в Ніжині та Бахмачі. Тож між Львовом та Києвом потрібно розраховувати на 8.5 годин(+-темп Кобзаря+зупинка в Волочиськ та Злочеві) а між Києвом та Харковом ближче до 8-8.5 год ніж до 7-7.5
Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #667 on: 28.09.19 , 12:09 »
Share

Вагонів все таки має бути не 10-14, а 14-16.
І крім вищеперелічених зупинок між Києвом та Харковом треба ще додати зупинку в Ніжині та Бахмачі.
Тоді це не буде подоба 19/20. Він не стає по Гребінці чи Яготину. Я спеціально наголошував, що має бути більш швидка та комфортна альтернатива, а не ще один неспішний чух-чух соціального значення.

Подивіться на 19/20. Він має мінімум зупинок до Куп'янська. Мета - зв'язок Києва с СеРуЛями. У випадку з умовним 111/112 метою є зв'язок ділянки Харків - Конотоп з заходом. Ділянка Конотоп - Кив має 45/46 з 73/74 (їде через Хмель з багатьма зупинками).

Тож між Львовом та Києвом потрібно розраховувати на 8.5 годин(+-темп Кобзаря+зупинка в Волочиськ та Злочеві)
Якщо 20 вагонів. Коли 10-14 -- 7.5-8
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1305


View Profile
« Reply #668 on: 28.09.19 , 13:09 »
Share

111/112 зараз далеко не бюджетний. Всі купейні-фірмові 1-го класу з ціною між Львовом та Харковом в 800 грн. Плацкарт теж з нормальним коефіцієнтом фірмовості і плацкарту в схемі не дуже багато.
Останнім часом він асоціювався з бічевозом. Хоча і було кілька крюків у складі.


перед літньою відміною там всі купешки були або крюки, або свіжий КВР (2018-2019 роки)

А прикиньте примерное расписание

Харків 14:00 - Черкаси 21:30 - Хмельницький 08:00 - Тернопіль 09:45 - Львів 11:40
Львів 14:00 - Тернопіль 16:00 - Хмельницький 17:45 - Черкаси 04:30 - Харків 12:00
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9041


View Profile
« Reply #669 on: 28.09.19 , 14:09 »
Share

Ну тогда нет смысла в двухгруппном поезде Харьков - Черкассы - Львов. Просто обычный поезд Харьков - Львов через Полтаву, Гребенку, Черкассы.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!