Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 21:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 66701 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1305


View Profile
« Reply #670 on: 28.09.19 , 14:09 »
Share

Ну тогда нет смысла в двухгруппном поезде Харьков - Черкассы - Львов. Просто обычный поезд Харьков - Львов через Полтаву, Гребенку, Черкассы.

ну или так, просто вагоны из-под Тясмина передать в Харьков/Львов
Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #671 on: 28.09.19 , 14:09 »
Share

перед літньою відміною там всі купешки були або крюки, або свіжий КВР (2018-2019 роки)

Так, дійсно. Якось не акцентував уваги.
Але ще трохи проскакують рами з лікувальними властивостями



Харків 14:00 - Черкаси 21:30 - Хмельницький 08:00 - Тернопіль 09:45 - Львів 11:40
Львів 14:00 - Тернопіль 16:00 - Хмельницький 17:45 - Черкаси 04:30 - Харків 12:00
Харків - Черкаси за 7.5 год. Досить реально, якщо вдасться хутко пропустити до Гребінки... але чого Гребінка? Бо через Лубни?)) НЯП, від початку задуму розмова йшла про групування по Шеві. Чи може щось плутаю.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #672 on: 28.09.19 , 14:09 »
Share

Ну тогда нет смысла в двухгруппном поезде Харьков - Черкассы - Львов. Просто обычный поезд Харьков - Львов через Полтаву, Гребенку, Черкассы.

ну или так, просто вагоны из-под Тясмина передать в Харьков/Львов
По конечным придется делать общие обороты. Посмотрите на интервалы простоев
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1305


View Profile
« Reply #673 on: 28.09.19 , 16:09 »
Share


Харків - Черкаси за 7.5 год. Досить реально, якщо вдасться хутко пропустити до Гребінки... але чого Гребінка? Бо через Лубни?)) НЯП, від початку задуму розмова йшла про групування по Шеві. Чи може щось плутаю.

другий варіант був - перепричіпка зі 127 до 95 по Шеві (зі зміною графіка останньому) і навпаки, але там вже час в дорозі за добу виходить.
наявність Лубен не обов"язкова:)
« Last Edit: 28.09.19 , 16:09 by delphin_7 » Logged
sean
Active user

Posts: 4422


View Profile
« Reply #674 on: 28.09.19 , 17:09 »
Share

Але ще трохи проскакують рами з лікувальними властивостями
Вимагаю на форумі можливості лайкнути.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 384


View Profile
« Reply #675 on: 28.09.19 , 19:09 »
Share


Харків - Черкаси за 7.5 год. Досить реально, якщо вдасться хутко пропустити до Гребінки... але чого Гребінка? Бо через Лубни?)) НЯП, від початку задуму розмова йшла про групування по Шеві. Чи може щось плутаю.

другий варіант був - перепричіпка зі 127 до 95 по Шеві (зі зміною графіка останньому) і навпаки, але там вже час в дорозі за добу виходить.
наявність Лубен не обов"язкова:)

Що мається на увазі під перепричіпкою? Якщо запроваджувати перепричіпку, змінюючи лише графік 95-го й не_змінюючи (істотно) графік 127-го, це що вийде у 95-го -- і виїзд з Черкас, і приїзд у Черкаси о 02 ночі?

Тому, думаю, що через Гребінку -- не тому, що через Лубни, а тому, що так виходить захопити Черкаси (ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР!), і тому, що це можна вважати в деякому смислі відновленням невинно убієнного Умань--Харків.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9041


View Profile
« Reply #676 on: 28.09.19 , 22:09 »
Share

Але ще трохи проскакують рами з лікувальними властивостями
Вимагаю на форумі можливості лайкнути.
Треба поспішати до патентного бюро, бо сплагіатять винахід.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1355


View Profile
« Reply #677 on: 29.09.19 , 01:09 »
Share

Ділянка Конотоп - Кив має 45/46 з 73/74 (їде через Хмель з багатьма зупинками).
Вам графік того 73 нагадати? Чи про можливість купити на нього квитки онлайн?
Ніжин і Бахмач — це ще й пересадка з Чернігова та ще кількох ліній увечері. Якщо вже вирішувати проблему нормального нічного сполучення північного сходу з південним заходом, то перетворювати його на НЕ ака 19/20 немає сенсу. Швидше це має бути поїзд класу "стандарт", як 81/82.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4402


View Profile
« Reply #678 on: 29.09.19 , 09:09 »
Share

Вам графік того 73 нагадати?
Там кілька розкладів. Один з них, з/на Львів по Ніжину: 22:15/03:48. Умовний 111/112 може проходити цю ділянку о 3-5 ранку/1-3 ночі.
Чи про можливість купити на нього квитки онлайн?
Зі Львова - запросто. На Львів - у день відправлення.
Ніжин і Бахмач — це ще й пересадка з Чернігова та ще кількох ліній увечері.
Iwan бореться за подовження 143/144, в тому числі і до Чернігова. Є навіть окрема тема, де це все розписано. [1]
Якщо вже вирішувати проблему нормального нічного сполучення північного сходу з південним заходом, то перетворювати його на НЕ ака 19/20 немає сенсу. Швидше це має бути поїзд класу "стандарт", як 81/82.
Так в тому то і справа, що 19/20 не НЕ, як це виявилося [2]. Це щось середне між НЕ та добрим НШ. Тому і було допущено появу такого умовно дорогого та хуткого рейсу на тій ділянці, як альтернативу класичному НЕ. Складом 10, максимум 14 вагонів . А не 16-18 з купою зупинок, бо тоді нащо він потрібен такий. З більшою ціною не матиме значної переаги часі.

Щодо вагонів Слобожанщини, нагадаю
111/112 зараз далеко не бюджетний. Всі купейні-фірмові 1-го класу з ціною між Львовом та Харковом в 800 грн. Плацкарт теж з нормальним коефіцієнтом фірмовості і плацкарту в схемі не дуже багато.
Був трохи здивованій такій зміні. Поточна схема на 02.10.19

01   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
02   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
03   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
04   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
05   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
06   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
07   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
08   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
09   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
10   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
11   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
12   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
13   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
14   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
15   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
16   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ

Відчіпляється 2-3 старих вагони, як на відео вище, та отримується готовий кошерний склад.

Інший варіант: поділ навпіл, одна половинка їде в якості групи вагонів на Черкаси/Христинівки, а інша - через Суми
« Last Edit: 29.09.19 , 10:09 by sergius » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 925


View Profile
« Reply #679 on: 29.09.19 , 11:09 »
Share

Поки ви тут на тепловозні ходи хочете більше потягів, в Полтаві денний приміський дизель-потяг на Кременчук  Полтава-Південна – Кременчук-пас 6535 декілька місяців тягають електровозами ВЛ80 задля єкономії ДТ


https://trainphoto.org.ua/view/104631/
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!