Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.07.20 , 06:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 74761 times)
sergius
Active user

Posts: 4582


View Profile
« Reply #680 on: 29.09.19 , 11:09 »
Share

... Кременчук  Полтава-Південна – Кременчук-пас 6535 декілька місяців тягають електровозами ВЛ80 задля єкономії ДТ


https://trainphoto.org.ua/view/104631/
То були проблеми з поставками купленого палива із-за накопичення "кинутих" складів. Недавно була стаття про цей момент.

Ось https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/page-7/501571/
« Last Edit: 29.09.19 , 12:09 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #681 on: 29.09.19 , 12:09 »
Share

Швидше це має бути поїзд класу "стандарт", як 81/82.
Так. Думаю це буде оптимально. Схему лишити майже без змін (8-10К+5-6П+опціонально додати 1 СВ, якщо буде можливість)


А не 16-18 з купою зупинок, бо тоді нащо він потрібен такий. З більшою ціною не матиме значної переаги часі.
 - через Суми

Зараз час в дорозі 111/112  20 годин.  А пропонується час в дорозі 17-18 годин(для поїзда 14-17вагонів)
Між Львовом та Києвом темп і зупинки Кобзаря +Злочів та Волочиськ.(8.5годин)

Між Києвом та Харковом зупинки в Ніжині Бахмачі. Конотопі Ворожбі Сумах та десь можливо ще між Сумами та Харковом) (8.5годин)


Складом в 10 -12вагонів, і з мінімальним набором зупинок  він може і проїхати за 15.5-16 годин, але УЗ явно не захоче робити такий поїзд категорії  НШ та іще і з плацкартом. Та і паспотік там є на всі 16 вагонів. Навіщо робити поїзд на 10 вагонів де є паспотік на всі 16 задля економії 1-2 годин.
« Last Edit: 29.09.19 , 12:09 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 4582


View Profile
« Reply #682 on: 29.09.19 , 13:09 »
Share

Між Києвом та Харковом зупинки в Ніжині Бахмачі. Конотопі Ворожбі Сумах та десь можливо ще між Сумами та Харковом) (8.5годин)
Замість Ніжина та Бахмача краще Путивль та Смородине. Нащо його там тормозити вночі, коли є альтернатива + денні + перспективний 143/144 для Ніжина
Зараз час в дорозі 111/112  20 годин.  А пропонується час в дорозі 17-18 годин(для поїзда 14-17вагонів)
Між Львовом та Києвом темп і зупинки Кобзаря +Злочів та Волочиськ.(8.5годин)
Якщо його не тормозне 705 чи 715, в обидва боки. Бажане прибуття до Львова до 11:00. Відправлення з 19:00. Або поза цього проміжку, між ними.
Складом в 10 -12вагонів, і з мінімальним набором зупинок  він може і проїхати за 15.5-16 годин, але УЗ явно не захоче робити такий поїзд категорії  НШ та іще і з плацкартом.
Чого не захоче? А чому тоді їздять 1/2 чи 29/30? Наявність плацкарту чисто символічна (2-4 одиниці). Якщо взагалі буде.

Що є "стандарт" ?
Quote
«У поїздах типу стандарт будуть допускатися плацкарти хорошого рівня, з кондиціонером, з біотуалетом. У цих поїздах буде швидкість менше, ніж 70 км/год. В економ-поїздах будуть вагони старшими, можлива відсутність біотуалету і кондиціонера», – розповів Красноштан.
ZIK
В техзавданні прописати цей норматив. Подивився, відстань Харків - Львів через Суми - Вінницю склада 1169 км. Норматив на "стандарт" (як зараз і для НЕ) 16:42. Для НШ (економ?) 23:23. Якщо вказати друге без уточнень, то послідовники пана Лозового можуть трохи позловтішатись[/s])).

Upd: ні, все-таки менше за 70. Трохи не догледів
« Last Edit: 29.09.19 , 13:09 by sergius » Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #683 on: 01.10.19 , 16:10 »
Share

Підскажіть. будь-ласка знаючі люди. Що там з поїздом 91/92 Костянтинівка-Одеса-Костянтинівка?
Отримав лист від УЗ де вони сказали, що з грудня поїзд буде з Котсянтинівки о 16:55, а в Одесі о 09:11
Чи відомо щось про зворотній рейс Одеса-Костянтинівка? Хто може допомогти?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2010


View Profile
« Reply #684 on: 01.10.19 , 19:10 »
Share

Швидше всього, що залишиться так як зараз.
Пропозиції ми подавали, але в завданні графістам на новий графік навпроти цього поїзда було зазначено:
"Змінити розклад руху в одному напрямку: відправленням Костянтинівки орієнтовно о 15:30, прибуттям Одесу орієнтовно о 08:00."
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 242


View Profile
« Reply #685 on: 01.10.19 , 19:10 »
Share

Что то затихли по поводу Лисичанск - Николаев, а в ТЧ-2 Кривой Рог Главный говорят что поезд 133\134 будут отменять на их участке, может додумались сделать Николаев Рахов.
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 281


View Profile
« Reply #686 on: 01.10.19 , 20:10 »
Share

Швидше всього, що залишиться так як зараз.
Пропозиції ми подавали, але в завданні графістам на новий графік навпроти цього поїзда було зазначено:
"Змінити розклад руху в одному напрямку: відправленням Костянтинівки орієнтовно о 15:30, прибуттям Одесу орієнтовно о 08:00."
А які завдання Пасс деп графістам, ще давав що до призначення, чи зміни розкладу окрім 91/92, та видовження 139/140 до Миколаєва, і зміни 1/2?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2010


View Profile
« Reply #687 on: 01.10.19 , 21:10 »
Share

Майже всі поїзди "без змін".
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 682


View Profile
« Reply #688 on: 02.10.19 , 11:10 »
Share

А по международному сообщению что слышно? Вроде обещали и на Прагу, и на Берлин запустить поезда (или ВБС).
Logged
sergius
Active user

Posts: 4582


View Profile
« Reply #689 on: 02.10.19 , 18:10 »
Share

Что то затихли по поводу Лисичанск - Николаев, а в ТЧ-2 Кривой Рог Главный говорят что поезд 133\134 будут отменять на их участке, может додумались сделать Николаев Рахов.
Как то непривычно благосклонно отнеслись к возможному очередному улучшению логистики Раховщины )).

А вообще, вероятное убирание 133 с КРГ (с Ваших слов!) смахивает на попытку изыскать время на обслуживание его составов по Николаеву в обороте с тем же 139.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!