Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 19:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 84
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 66691 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5474


View Profile
« Reply #690 on: 02.10.19 , 20:10 »
Share

Т.е. 10-12 часов недостаточно?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9040


View Profile
« Reply #691 on: 02.10.19 , 22:10 »
Share

Без Кривбасса и Херсона 133/134 (тем более он теперь ферменный) будет и на зиму не нужный.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4400


View Profile
« Reply #692 on: 02.10.19 , 22:10 »
Share

В наше время, 133/134 отправляется/прибывает по Николаеву 13:00/17:42. Ориентируясь на времена хода 251 с 265 до Снигиревки, удлиненный 139/140 через КРГ - Херсон без изменения расписания по Днепру будет отправляться/прибывать в ≈ 22:00/20:00.

Прибывает 139 в 20:00, отправляется 134 в 13:00. Около 17 часов
Прибывает 133 в 17:42, отправляется 140 в 22:00. Чуть более 4 часов.
« Last Edit: 02.10.19 , 23:10 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 1030


View Profile
« Reply #693 on: 02.10.19 , 22:10 »
Share

Без Кривбасса и Херсона 133/134 (тем более он теперь ферменный) будет и на зиму не нужный.
Враховуючи те що він в обороті з 139/140, цілком ймовірно йому нормально різануть схему до вагонів так 10. Бо наявних 15-16  в 139/140 буде забагато.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9040


View Profile
« Reply #694 on: 02.10.19 , 23:10 »
Share

В пікові дні 139/140 буває складом по 15 вагонів.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 94


View Profile
« Reply #695 on: 03.10.19 , 08:10 »
Share

В пікові дні 139/140 буває складом по 15 вагонів.
Він там на стільки не заповнюється!(
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1458


View Profile
« Reply #696 on: 03.10.19 , 08:10 »
Share

Без Кривбасса и Херсона 133/134 (тем более он теперь ферменный) будет и на зиму не нужный.

В наше время, 133/134 отправляется/прибывает по Николаеву 13:00/17:42. Ориентируясь на времена хода 251 с 265 до Снигиревки, удлиненный 139/140 через КРГ - Херсон без изменения расписания по Днепру будет отправляться/прибывать в ≈ 22:00/20:00.

Прибывает 139 в 20:00, отправляется 134 в 13:00. Около 17 часов
Прибывает 133 в 17:42, отправляется 140 в 22:00. Чуть более 4 часов.

Я тут собі думав, якщо поїзд 134/133 Миколаїв - ІФ з Миколаєва пустити на Снігурівку зразу (забрати заїзд у Херсон, сподіваюсь, що 110/109 для нього вистачить), а також забрати заїзд у Здолбунів (там є для нього 122/121), то це суттєва економія часу б вийшла (в обидва боки).
Чи вистачило б часу на обслуговування і оборот поїздів 134/133 і 140/139 по станції Миколаїв??

P.S.1 Це ж для УЗ цілі нитки перекладати треба і узгоджувати з іншими поїздами... ;
   P.S.2 А поїзду 232/231 Генічеськ - ІФ (можна було б) відновити заїзд у Здолбунів, зважаючи на літній дефіцит квитків на поїзд 88/87 "Лісова пісня"
« Last Edit: 03.10.19 , 08:10 by Дніпровець » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9040


View Profile
« Reply #697 on: 03.10.19 , 11:10 »
Share

В пікові дні 139/140 буває складом по 15 вагонів.
Він там на стільки не заповнюється!(
На ділянці Харків - Лисичанськ ще й як заповнюється.
Якщо це буде швидкий поїзд для доїзду Миколаїв - Херсон - Харків теж буде непогано заповнюватися.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #698 on: 03.10.19 , 12:10 »
Share

Авжеж
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 237


View Profile
« Reply #699 on: 03.10.19 , 13:10 »
Share

если добавят Лисичанск - Николаев, то зачем тогда нужен будет Херсон - Харьков?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 84
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!