Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.10.20 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 98491 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9841


View Profile
« Reply #840 on: 12.07.20 , 13:07 »
Share

Норматив є, але він визначає суто технічні операції.
Тобто, зміна локомотиву, зхрещенням або обгоном іншим поїздом, зміна локомотивної бригади, видача попереджень локомотивній бригаді, заправка водою вагонів, видалення сміття, іноді посадкою/висадкою окремих категорій людей (частіше залізничників), тощо. Все інше визначається саме пасажиропотоком (якщо не брати до уваги політичні аспекти, яких не має бути). І в цьому є сенс. Тобто, якщо в вагон 9/10 по Запоріжжю сідає про 2-3 пасажири, то зупинки 2 хвилини цілком достатньо і яка різниця, обласний центр це чи райцентр. Або відсутня зупинка по ст. Синельникове - ну яка різниця, що це вузлова станція, якщо саме цим поїздом практично ніхто там не користується. Рівняти все під такі стандарти - це маячня.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #841 on: 12.07.20 , 13:07 »
Share

Хвилинку, ви тут говорите про нічний експрес 9/10 Маріуполь-Київ, і ви описуєте ситуацію, де по Запоріжжю , обласному центру, на обов'язковій зупинці сідає 2-3 пасажири. Це цілком зрозуміло, що мінімальна зупинка , як я писав вище для експресів, складає дві хвилини. Зупинку по Синельникове не призначали і не будуть призначати, так як  це вузлова станція, і це місто не підпадає під винятки з правил(Біла Церква,Мукачево, Кам'янське), і якщо це не одна з трьох видів(дільнична, сортувальна, пасажирська) станцій - зупинок на область крім обласного центру.
 Я писав про звичайні потяги, (приклад 231/232),що зупинки можуть бути обов'язковими починаючи з райцентрів.Але поступово одна за одною можуть відмінятися, якщо немає пасажиропотоку.Але при цьому заборонено відміняти зупинки у звичайних потягів,(я важаю, що і не тільки в них, потрібно бути як мінімум дві хвилини) в обласних центрах.
« Last Edit: 12.07.20 , 13:07 by Vovan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #842 on: 12.07.20 , 13:07 »
Share

Некорректно пытаться делать правила на основе классификации узловая/участковая или пассажирская/грузовая. Самым правильным критерием должно быть количество населения, которое обслуживается станцией с исключением для курортных поселков и возможно каких-то особенных станций типа приграничных или станций, где массово пересаживаются на другие виды транспорта (например Чоп, Волноваха, Борисполь-Аэропорт). Для ночных поездов доп критерий - время проезда станции, днем остановка в 50-тысячном городе будет иметь смысл, а ночью нет.
По-хорошему если станция обслуживает 100 тысяч человек - остановка там нужна всем. То есть любой город с населением тысяч 70 + (как правило с пригородами как раз будет 100+), а также станции в районах больших городов, типа Святошино или Днепростроя-2. И доп критерий - наличие подвозящего к станции транспорта. Если станция в глуши, но в 5 км от какого-то города, но есть станция в пгт в 20 км от того же города, но с наличием автобусного сообщения в тот самый город, то логично, что останавливаться надо в пгт, а не на станции в глуши. Также не нужны остановки на станциях в промзонах городов или с неудобным транспортным сообщением, типа Нижнеднепровска или Киева-Демеевского.
Но УЗ на это все по фигу, там мыслят узловая/участковая.... И делают остановки поездами типа Харьков - Покровск в глуши, и отменяют остановки на Святошино.
То же самое и о продолжительности остановки. 100 тысяч населения - 2 минуты, 500 тысяч - хотя бы минут 5. То в Виннице и Запорожье любят делать 2-минутные остановки, за которые естественно не успевают люди зайти/выйти.
« Last Edit: 12.07.20 , 13:07 by Utopist » Logged
Vovan
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #843 on: 12.07.20 , 14:07 »
Share

 Ну це так, тут грає ще фактор населення, наприклад Олександрія - лінійна станція, райцентр, населення більше 80 тисяч. Це для звичайних потягів є нормою. Аналогічно і більше 100 тисяч. Але для призначення зупинок в такому випадку Інтерсіті та НЕ на жаль буде спрацьовувати ця класифікація і у випадку декількох  станцій (П'ятихатки, Знам'янка, ім.Т.Шевченка ) мається пересадка на КРГ(плюс Жовті Води під боком), Кропивницький та Черкаси , і фактично дві останні слугують "заміною" обласного центру.) Про БЦ та Шепетівку я промовчу, ви і так все зрозуміли.
« Last Edit: 12.07.20 , 14:07 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #844 on: 12.07.20 , 16:07 »
Share

Некорректно пытаться делать правила на основе классификации узловая/участковая или пассажирская/грузовая. Самым правильным критерием должно быть количество населения, которое обслуживается станцией с исключением для курортных поселков и возможно каких-то особенных станций типа приграничных или станций, где массово пересаживаются на другие виды транспорта (например Чоп, Волноваха, Борисполь-Аэропорт). Для ночных поездов доп критерий - время проезда станции, днем остановка в 50-тысячном городе будет иметь смысл, а ночью нет.
По-хорошему если станция обслуживает 100 тысяч человек - остановка там нужна всем. То есть любой город с населением тысяч 70 + (как правило с пригородами как раз будет 100+), а также станции в районах больших городов, типа Святошино или Днепростроя-2. И доп критерий - наличие подвозящего к станции транспорта. Если станция в глуши, но в 5 км от какого-то города, но есть станция в пгт в 20 км от того же города, но с наличием автобусного сообщения в тот самый город, то логично, что останавливаться надо в пгт, а не на станции в глуши. Также не нужны остановки на станциях в промзонах городов или с неудобным транспортным сообщением, типа Нижнеднепровска или Киева-Демеевского.
Но УЗ на это все по фигу, там мыслят узловая/участковая.... И делают остановки поездами типа Харьков - Покровск в глуши, и отменяют остановки на Святошино.
То же самое и о продолжительности остановки. 100 тысяч населения - 2 минуты, 500 тысяч - хотя бы минут 5. То в Виннице и Запорожье любят делать 2-минутные остановки, за которые естественно не успевают люди зайти/выйти.
Тим паче, що ці "правила" обов'язковості зупинок за класифікаціями станцій та населенням  ще більш актуалізуються у зв'язку з новою адміністративно-територіальною реформою, тобто якщо і звичайні потяги мали зупинки в тій же Кам'янці, Городище, то тепер будуть зупинки на лінійних станціях лише починаючи з населення в 50 тисяч жителів ( з винятками декількох міст), а далі як завжди, вузлові, вантажні, дільничні, сортувальні, пасажирські, зупинки в курортних містечках...
« Last Edit: 12.07.20 , 16:07 by Vovan » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1419


View Profile
« Reply #845 on: 12.07.20 , 17:07 »
Share

Кожен раз одне й те ж - приходить жмеринський активіст, вкидає з перших же постів, а народ і радий
Logged
Kbk
User

Posts: 117


View Profile
« Reply #846 on: 14.07.20 , 09:07 »
Share

Є вірогідність того що скоро відновлять повноцінне пасажирське сполучення в Україні, але міжнародне швидше за все відновлювати поки не будуть. Тому в мене є пропозиція як одним поїздом вбити трьох зайців замінити три поїзда, а саме 95/96, 99/100 та 143/144 призначивши поїзд Кривий Ріг - Чернігів наступним розкладом:
22:20 Кривий Ріг 15:21
00:25 - 00:40 Нікополь 13:04 13:19
02:57 03:37 Запоріжжя 10:31 11:01
07:40 08:10 Харків 05:27 06:07
11:38 11:58 Суми 01:41 02:11
17:42 Чернігів 20:06
Состави можна взяти із поїзда 95/96
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #847 on: 14.07.20 , 09:07 »
Share

Якщо вже згадали про екс-московські поїзди, може хто знає де зараз вагони з 105/106 Дніпро-Москва? Там і купе, і плацкарти були хороші.
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5771


View Profile
« Reply #848 on: 14.07.20 , 10:07 »
Share

Ну плацкарты ТВЗ с кондиционерами ездят в двух составах на Одессу, купе, подозреваю, тоже.
Logged
klepko
Active user

Posts: 529


View Profile
« Reply #849 on: 14.07.20 , 11:07 »
Share

То тоді пропоную Одеса - Суми через Миколаїв та Херсон. Таким чином закриємо діру від 23/24 та 61/62 на Москву
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!