Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.10.20 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86]
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 98490 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9841


View Profile
« Reply #850 on: 14.07.20 , 11:07 »
Share

Є вірогідність того що скоро відновлять повноцінне пасажирське сполучення в Україні, але міжнародне швидше за все відновлювати поки не будуть. Тому в мене є пропозиція як одним поїздом вбити трьох зайців замінити три поїзда, а саме 95/96, 99/100 та 143/144 призначивши поїзд Кривий Ріг - Чернігів наступним розкладом:
22:20 Кривий Ріг 15:21
00:25 - 00:40 Нікополь 13:04 13:19
02:57 03:37 Запоріжжя 10:31 11:01
07:40 08:10 Харків 05:27 06:07
11:38 11:58 Суми 01:41 02:11
17:42 Чернігів 20:06
Состави можна взяти із поїзда 95/96
Учитывая, что даже когда-то мегапопулярные направления и поезда типа 87/88 Ковель - Новоалексеевка теперь в самый пик ходит полупустым и составом из 8 вагонов, то на с данном этапе этот маршрут уж очень преждевременный, ещё и с проходом важных станций среди ночи.
« Last Edit: 14.07.20 , 11:07 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5046


View Profile
« Reply #851 on: 14.07.20 , 12:07 »
Share

Для временных изменений есть отдельная тема
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125112.80
Logged
Vovan
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #852 on: 14.07.20 , 12:07 »
Share

Кожен раз одне й те ж - приходить жмеринський активіст, вкидає з перших же постів, а народ і радий
Скільки можна повторювати одне і те ж ?) Крім Вас майже всі мають на вустах першою Жмеринку((
 Ви що забули "дибільну політику" УЗ з призначення зупинок, яка по новому зараз може стати актуальною в зв'язку з реформою?
 Звичайні потяги мали підставу зупинки як мінімум в райцентрах. Паралельно з цим зупинка відміняється, якщо малий пасажиропотік на посадку/висадку.
 А тепер до прикладу візьмемо місто Дніпро, де промайнула у когось цифра 200  на посадку і так само на висадку. Але це може залежати від сезону. Може взагалі бути і тисяча на посадку висадку разом. Отже , на мільйонне місто припадає  одна тисячна відсотка пасажирів , які скористалися потягом по станції.
Отже , якщо пропорційно рахувати, то зрозуміло, що на 1000 припадає 1 пасажир. Але є винятки, починаючи з вузлових станцій, де в їх радіусі є міста в 50 000 жителів і більше, і тому максимальний потік на цих станціях зростає.
Так, першочергово все залежить від кількості пасажирів, які скористалися станцією, але з новою реформою класифікація станцій ще більше актуалізується і залишаться зупинки на лінійних станціях, населення міст яких більше 50 000, а зі зменшенням районів у зв'язку з реформою зупинки по Славуті, Полонне та інші, підуть в небуття разом із втратою статусу "районний центр" з подальшим їхнім неповерненням.
 У зв'язку з новими реаліями будуть нові правила: (мої фантазії можливо, але це так)
1.(для звичайних потягів) Зупинки по лінійних більше 50 000 населення в райцентрах;
2. Колишні міста обласного значення(Вільногірськ)
3. Зупинки починаючи з  вузлових на місцях колишніх райцентрів(Синельникове) і до пасажирських(бо Користівка і Чорноліська рівновіддаленні від Знам'янки).
4.Центр ОТГ на місці колишнього райцентру
5. (Для НЕ та Інтерсіті) -лише починаючи з дільничних до пасажирських станцій, і то від двох до трьох (з виключеннями) на область, включаючи обласний центр. Виключення -Кам'янське, Біла Церква,Мукачево. Але є і такі ситуації, коли лише одна зупинка на область , яка фактично цьому поїзду "заміняє" облцентр(Знам'янка,Шевченка, Біла Церква(бо там населення більше, ніж в Миронівці)).
6. Курортні містечка у Карпатах та біля Чорного та Азовського моря. Це стосувалось би всіх категорій потягів.
« Last Edit: 14.07.20 , 12:07 by Vovan » Logged
Kbk
User

Posts: 117


View Profile
« Reply #853 on: 14.07.20 , 12:07 »
Share

Учитывая, что даже когда-то мегапопулярные направления и поезда типа 87/88 Ковель - Новоалексеевка теперь в самый пик ходит полупустым и составом из 8 вагонов, то на с данном этапе этот маршрут уж очень преждевременный, ещё и с проходом важных станций среди ночи.

Ну я бы не сказал что 87/88 мегапопулярный, и он всё-таки курортного направления, плюс ко всему у него есть альтернатива. А тот что я предлагаю не имеет альтернатив и будет востребован особенно к осени а то что Запорожье среди ночи так это уж извините, но нужно было как-то увязать адекватное прибытие в Харьков и время на обслуживание состава. Плюс я не предлагаю схему на 18 вагонов, здесь хватит 8-10 но они будут разбираться на ура
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9841


View Profile
« Reply #854 on: 14.07.20 , 13:07 »
Share

Да ладно. Это я насчет 87/88. Он всегда востребованный, так как в осенне-зимнее время это единственный вариант из Днепра и Запорожья. И рассчитывать, что там поток будет примерно таким же, как  в 87/88 - ну, как минимум опрометчиво.
Насчет того, что осенью по предложенному маршруту он будет пользоваться спросом - давайте сначала доживём до осени и посмотрим, как оно будет. Но я очень сомневаюсь, что его будут грести на ура. Что 95/96, что 143/144 никогда в аншлаге не были, даже в докарантинные времена и всегда были не более 7 вагонов.
Маршрут интересен, не спорю, но на данный момент не актуален. Если сейчас 41/42 не актуален, то здесь тем более.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #855 on: 14.07.20 , 13:07 »
Share

Ну я бы не сказал что 87/88 мегапопулярный, и он всё-таки курортного направления, плюс ко всему у него есть альтернатива.

Яка ще альтернатива?
Вже колись обговорювали на форумі, що існує тісний зв'язок між Дніпром, Запоріжжям та Рівненською і Волинською областями. Навіть взимку 87/88 саме цим потоком добре заповнювався. І саме цей пасажиропотік є основним для цього поїзда. А Новоолексіївка - це скоріше приємний бонус цьому поїзду, чисто для морських пасажирів влітку.
Але 2020 рік - незвичайний (особливо літо). Звичні пасажиропотоки зараз зовсім не працюють.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #856 on: 14.07.20 , 23:07 »
Share

То тоді пропоную Одеса - Суми через Миколаїв та Херсон. Таким чином закриємо діру від 23/24 та 61/62 на Москву
Ну тоді я перекрию і цю пропозицію "козирним тузом" : якщо не забрали склад від 73/74 Львів-Москва, то пропоную маршрут Львів-Терещенська-Шостка. Але так як Шостка в обидві сторони фактично о третій-четвертій ночі, то має сенс для цього подовження на Новгород-Сіверський/Семенівку, аби прибуття з кінцевої в цьому регіоні Чернігівщини було ближче до сходу сонця(а це приблизно о 6:30 ранку, якщо до Семенівки), відправлення ближче до півночі (23:20).
Logged
Vovan
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #857 on: 26.07.20 , 20:07 »
Share

Ось весь текст відповіді на лист, який мені прислали про відновлення залізничної гілки Березине - Басарабяска :
 "На виконання реєстраційно-контрольної картки ЦАГК-70-М-0579 від 27.04.2020


 

На виконання доручення керівництва АТ «Укрзалізниця» Департаментом розвитку і технічної політики надається інформація щодо відновлення дільниці Березине – Басарабяска.

Колії від станції Березине в Тарутинському районі Одеської області до станції Басарабяска повністю демонтовано у 1999 році, однак певна інфраструктура збереглась.

Дільницю Арциз – Березине було закрито для руху поїздів 12 вересня 2013 року через затяжні зливові дощі, що стали причиною прориву двох дамб, розмиву земляного полотна та значного пошкодження залізничної колії на шести кілометрах дільниці. 8 місяців, з вересня 2013 року залізничного сполучення між станціями Арциз і Березине не існувало.

Для організації руху необхідно виконати нове будівництво дільниці Березине – Басарабяска, а також капітальний ремонт дільниці Арциз – Березине.

Згідно з проектом, розробленим Одеським відділенням філії «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту», для будівництва дільниці Березине – Басарабяска та відкриття її для руху поїздів зі швидкістю 60 км/год необхідно близько 400,0 млн грн, а також близько 420,0 млн грн для капітального ремонту дільниці Арциз – Березине (за розцінками 2015 року).

  Для початку будівництва необхідна розробка ТЕО (орієнтовна вартість 2,0 млн грн), а також проекту на стадії «Робоча документація» (орієнтовна вартість 2,5 млн грн).

  Крім того треба зазначити, що земельна ділянка під будівництво залізничної інфраструктури загальною площею 400,4 га знаходиться на території Тарутинського району Одеської області, на яку виданий Державний акт на право постійного користування старого зразку, кадастровий номер відсутній.

  Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 без наявності кадастрового номеру отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт є не можливим.

  Тому для реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі потрібно виготовити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки, на виготовлення якої необхідно орієнтовно 1,5 млн грн.

  Також слід зазначити, що згідно з протоколом переговорів (які відбулись 20.10.2015) голови Одеської обласної державної адміністрації, керівника Державної адміністрації залізничного транспорту України, начальника ДП «Залізниця Молдови» та начальника Одеської залізниці сторони домовились про проведення робіт щодо будівництва та капітального ремонту дільниць на території відповідних залізничних адміністрацій за умови організації руху не менше ніж 6 пар поїздів на добу. На сьогодні відсутня відповідь молдовської сторони щодо зазначеного руху.

         Разом з тим у червні поточного року адміністрація Ізмаїльського порту та виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради звернулись до Президента України, Кабінету Міністрів України з листом, у якому зазначено, що реалізація проекту відновлення залізничної колії Березине – Басарабяска через критичну зміну існуючих логістичних схем призведе до критичного зменшення обсягів вантажопереробки портами Ізмаїл та Рені, а також транспортними підприємствами українського Придунав’я через втрату значної частини зернових вантажів, експортних та транзитних вантажів залізорудної руди, імпортних вантажів на користь портів інших держав. 

         При розрахунку річного обсягу перевалки вантажів румунського напрямку в обсязі 1,5 млн тонн (за 2018 рік), зміна логістики і переорієнтування вантажопотоків на сухопутний прикордонний перехід Березине – Басарабяска позбавить ДП «Ізмаїльський  морський торговельний порт» доходу у розмірі близько 150 млн грн. Відповідно, до бюджетів різних рівнів не буде перераховано близько 64 млн грн, в тому числі ПДВ у розмірі близько 30 млн грн.

Також регіональна філія «Одеська залізниця» не виключає можливості перенаправлення вантажів на адресу Румунського напрямку (порт Галац) із загальною переробкою по ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» більш ніж 1 млн тонн на рік.

Враховуючи відсутність підтвердження молдавською стороною обсягів руху в 6 пар поїздів на добу та необхідність значної суми коштів, на сьогодні відновлення дільниці Березине – Басарабяска та виконання капітального ремонту на дільниці Арциз – Березине за власні кошти для АТ «Укрзалізниця» є економічно  недоцільним. Але в разі визначення доцільності реалізації зазначеного проєкту для розвитку регіону в цілому та виділення коштів з держбюджету або за рахунок коштів інвесторів товариство може взяти участь у його реалізації."

Тобто УЗ не проти відновлення, але як виявилось, що Молдова ще навіть і не підтверджувала курсування потягів 6 разів на добу. Крім цього, в стилі УЗ сказано, що це недоцільно, але якщо будууть кошти з держбюджету та інвестори, то все буде ок)))))
Logged
ОльгаБ
User

Posts: 82


View Profile
« Reply #858 on: 27.07.20 , 07:07 »
Share


 У зв'язку з новими реаліями

Какие реалии, места жительства людей, места работы, родственники, не изменились, в целом, следовательно, нужды в плане жд тоже.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!