Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиції на графік 2019/2020

Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86]
Print
Author Topic: Пропозиції на графік 2019/2020  (Read 77390 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9328


View Profile
« Reply #850 on: Yesterday at 11:28 »
Share

Є вірогідність того що скоро відновлять повноцінне пасажирське сполучення в Україні, але міжнародне швидше за все відновлювати поки не будуть. Тому в мене є пропозиція як одним поїздом вбити трьох зайців замінити три поїзда, а саме 95/96, 99/100 та 143/144 призначивши поїзд Кривий Ріг - Чернігів наступним розкладом:
22:20 Кривий Ріг 15:21
00:25 - 00:40 Нікополь 13:04 13:19
02:57 03:37 Запоріжжя 10:31 11:01
07:40 08:10 Харків 05:27 06:07
11:38 11:58 Суми 01:41 02:11
17:42 Чернігів 20:06
Состави можна взяти із поїзда 95/96
Учитывая, что даже когда-то мегапопулярные направления и поезда типа 87/88 Ковель - Новоалексеевка теперь в самый пик ходит полупустым и составом из 8 вагонов, то на с данном этапе этот маршрут уж очень преждевременный, ещё и с проходом важных станций среди ночи.
« Last Edit: Yesterday at 11:47 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 4628


View Profile
« Reply #851 on: Yesterday at 12:14 »
Share

Для временных изменений есть отдельная тема
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125112.80
Logged
Vovan
User

Posts: 33


View Profile
« Reply #852 on: Yesterday at 12:24 »
Share

Кожен раз одне й те ж - приходить жмеринський активіст, вкидає з перших же постів, а народ і радий
Скільки можна повторювати одне і те ж ?) Крім Вас майже всі мають на вустах першою Жмеринку((
 Ви що забули "дибільну політику" УЗ з призначення зупинок, яка по новому зараз може стати актуальною в зв'язку з реформою?
 Звичайні потяги мали підставу зупинки як мінімум в райцентрах. Паралельно з цим зупинка відміняється, якщо малий пасажиропотік на посадку/висадку.
 А тепер до прикладу візьмемо місто Дніпро, де промайнула у когось цифра 200  на посадку і так само на висадку. Але це може залежати від сезону. Може взагалі бути і тисяча на посадку висадку разом. Отже , на мільйонне місто припадає  одна тисячна відсотка пасажирів , які скористалися потягом по станції.
Отже , якщо пропорційно рахувати, то зрозуміло, що на 1000 припадає 1 пасажир. Але є винятки, починаючи з вузлових станцій, де в їх радіусі є міста в 50 000 жителів і більше, і тому максимальний потік на цих станціях зростає.
Так, першочергово все залежить від кількості пасажирів, які скористалися станцією, але з новою реформою класифікація станцій ще більше актуалізується і залишаться зупинки на лінійних станціях, населення міст яких більше 50 000, а зі зменшенням районів у зв'язку з реформою зупинки по Славуті, Полонне та інші, підуть в небуття разом із втратою статусу "районний центр" з подальшим їхнім неповерненням.
 У зв'язку з новими реаліями будуть нові правила: (мої фантазії можливо, але це так)
1.(для звичайних потягів) Зупинки по лінійних більше 50 000 населення в райцентрах;
2. Колишні міста обласного значення(Вільногірськ)
3. Зупинки починаючи з  вузлових на місцях колишніх райцентрів(Синельникове) і до пасажирських(бо Користівка і Чорноліська рівновіддаленні від Знам'янки).
4.Центр ОТГ на місці колишнього райцентру
5. (Для НЕ та Інтерсіті) -лише починаючи з дільничних до пасажирських станцій, і то від двох до трьох (з виключеннями) на область, включаючи обласний центр. Виключення -Кам'янське, Біла Церква,Мукачево. Але є і такі ситуації, коли лише одна зупинка на область , яка фактично цьому поїзду "заміняє" облцентр(Знам'янка,Шевченка, Біла Церква(бо там населення більше, ніж в Миронівці)).
6. Курортні містечка у Карпатах та біля Чорного та Азовського моря. Це стосувалось би всіх категорій потягів.
« Last Edit: Yesterday at 12:32 by Vovan » Logged
Kbk
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #853 on: Yesterday at 12:50 »
Share

Учитывая, что даже когда-то мегапопулярные направления и поезда типа 87/88 Ковель - Новоалексеевка теперь в самый пик ходит полупустым и составом из 8 вагонов, то на с данном этапе этот маршрут уж очень преждевременный, ещё и с проходом важных станций среди ночи.

Ну я бы не сказал что 87/88 мегапопулярный, и он всё-таки курортного направления, плюс ко всему у него есть альтернатива. А тот что я предлагаю не имеет альтернатив и будет востребован особенно к осени а то что Запорожье среди ночи так это уж извините, но нужно было как-то увязать адекватное прибытие в Харьков и время на обслуживание состава. Плюс я не предлагаю схему на 18 вагонов, здесь хватит 8-10 но они будут разбираться на ура
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9328


View Profile
« Reply #854 on: Yesterday at 13:09 »
Share

Да ладно. Это я насчет 87/88. Он всегда востребованный, так как в осенне-зимнее время это единственный вариант из Днепра и Запорожья. И рассчитывать, что там поток будет примерно таким же, как  в 87/88 - ну, как минимум опрометчиво.
Насчет того, что осенью по предложенному маршруту он будет пользоваться спросом - давайте сначала доживём до осени и посмотрим, как оно будет. Но я очень сомневаюсь, что его будут грести на ура. Что 95/96, что 143/144 никогда в аншлаге не были, даже в докарантинные времена и всегда были не более 7 вагонов.
Маршрут интересен, не спорю, но на данный момент не актуален. Если сейчас 41/42 не актуален, то здесь тем более.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5540


View Profile
« Reply #855 on: Yesterday at 13:10 »
Share

Ну я бы не сказал что 87/88 мегапопулярный, и он всё-таки курортного направления, плюс ко всему у него есть альтернатива.

Яка ще альтернатива?
Вже колись обговорювали на форумі, що існує тісний зв'язок між Дніпром, Запоріжжям та Рівненською і Волинською областями. Навіть взимку 87/88 саме цим потоком добре заповнювався. І саме цей пасажиропотік є основним для цього поїзда. А Новоолексіївка - це скоріше приємний бонус цьому поїзду, чисто для морських пасажирів влітку.
Але 2020 рік - незвичайний (особливо літо). Звичні пасажиропотоки зараз зовсім не працюють.
Logged
Vovan
User

Posts: 33


View Profile
« Reply #856 on: Yesterday at 23:07 »
Share

То тоді пропоную Одеса - Суми через Миколаїв та Херсон. Таким чином закриємо діру від 23/24 та 61/62 на Москву
Ну тоді я перекрию і цю пропозицію "козирним тузом" : якщо не забрали склад від 73/74 Львів-Москва, то пропоную маршрут Львів-Терещенська-Шостка. Але так як Шостка в обидві сторони фактично о третій-четвертій ночі, то має сенс для цього подовження на Новгород-Сіверський/Семенівку, аби прибуття з кінцевої в цьому регіоні Чернігівщини було ближче до сходу сонця(а це приблизно о 6:30 ранку, якщо до Семенівки), відправлення ближче до півночі (23:20).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!