Вузькоколійка Локарно - Домодосcола - приватна, це НЕ Треніталія і не SBB, для внутрішньоіталійських поїздок по ній цінник невисокий, але істотно вищий ніж був-би на регіональний поїзд по П'ємонту за ті ж гроші. І квиток звісно ж окремий від квитка на ділянку по Треніталії (тобто перелому тарифа по Домодоссолі не уникнути)
На сайті вузькоколійки внутрішньоіталійських цін на вузькоколійку досі так і не виклали - я колись фотографував папірець і Домодоcсолі і публікував
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26075.msg340474#msg340474Може цінник з того часу трохи піднявся, але навряд-чи щоб істотно.
Базовий міжнародний тариф на вузькоколійку грабіжницький - див другу таблицю тут
http://centovalli.ch/fileadmin/redaktion/images/biglietteria/Orari/ferrovia_prezzi_individuali.pdfкоротше 44 євро в один бік - це звісно ж перебор. Ціни на проїзд між Камедо і Рібеляскою в другій таблиці не опублікували, але я одразу вам підкажу, там 11,2 франки (і так, між цими зупинками близько 800 метрів вздовж колій, по тих дорогах по котрих можна йти пішоходу - трохи більша відстань, але все-одно хвилин за 15 там можна пройти).
Але окрім цих грабіжницьких тарифів - на міжнародні поїздки по вузькоколійці передбачені "милиці" - більш низькі "туристичні" тарифи між обраними парами станцій. Зокрема 19 франків (замість 44) на повний маршрут. Але при цьому туристичного тарифу не передбачено між довільними парами станцій - що унеможливлює розбивку по Рібелясці.
Увага - в інтернеті - квитки по "туристичному" тарифу не продаються, а по повному - продаються (сайт SBB ними торгує, не попереджуючи по те, що існує нижча "туристична" ціна). Квитки по нижчому туристичному тарифу - продаються лише у касі перед відходом. Тому частина пасажирів на вузькоколійці переплачує просто тому, що здуру купили в інтернеті, перелякавшись, що на місці буде ще дорожче. Не ведіться.
Внутрішньошвейцарські (внутрішньотичинські) поїздки по цій вузькоколійці - тарифікуються по тарифу Arcobaleno, котрий дешевий.
Тому найочевидніший спосіб зекономити - по тарифу Arcobaleno проїхати Локарно - Камедо і потім пішки хвилин 15 до Рібеляски і там наступним поїздом у Домодосолу по внутрішньоіталійському тарифу. Без пішого переходу - найдешевший квиток для проїзду Камедо - Домодосола - це 17-франковий туристичний квиток. Це на кілька чентезімо дешевший ніж 11,2 франки за квиток на 800 метрів Камедо - Рібеляска і потім 5,6 євро за Рібеляска - Домодосола.
Ще раз наголошую, що на жодному з сайтів, де викладають табличні розклади - не публікують повного розкладу по вузькоколійці. Італійці - публікують короткі внутрішньоіталійські і довгі міжнародні рейси, а швейцарці - короткі внутрішньошвейцарські і довгі міжнародні. Якщо пішки будете йти з Камедо до Рібеляски і хочете знайти час, коли часу між поїздами буде достатньо щоб встигнути дойти, але не забагато, щоб потім у Рібелясці довго не чекати - є сенс зіставляти обидві таблиці.
Майте на увазі, якщо Ви ночуєте у Тичино у місці, що офіційно надає послуги ночівлі - готель, хостел або навіть багато приватних розміщень (але нажаль не всі, бо дехто це облаштовує не цілком легально) - Вам повинні безкоштовно (вірніше в обмін на сплату туристичного податку) видати Ticino ticket - що дає безкоштовний проїзд у транспорті по Тичино - приблизно (але не зовсім) як проїзний Arcobaleno на всі зони. Ця картка діятиме - з моменту заселення і до кінця доби дня, коли Ви виселяєтесь.
Різниця Ticino Ticket і проїзного Arcobaleno на всі зони у тому, що Ticino Ticket дає знижки на деякі музеї, а Arcobaleno - звісно ж ні. А крім того як Arcobaleno так і Ticino Ticket дають знижки на деякий транспорт, що не покривається ними - в першу чергу це більшість фунікулерів і канатні дороги, але % знижки може бути не однаковий. По кожному фунікулеру і кожній канатній дорозі треба з'ясовувати окремо.
Тому з Локарно до Камедо у Вас буде безкоштовний проїзд. Інша справа що маючи таку картку - безглуздо її тільки на це витратити, можна ж багато куди по ній в межах Тичино з'їздити. В PDFі щодо чинності цієї картки на цю вузькоколійку пишуть - Ticino Ticket valido fino a Camedo (це очевидно). Riduzione per i biglietti Camedo-Domodossola (а ось це вже цікаво) - але щось більше ніде про цю знижку на квиток Камедо - Домодосола по Тичино-Тікет не пишуть, не ясно навіть який % знижки. Якщо це справді мається на увазі саме додаткова знижка до "туристичної" ціни 17 євро Камедо - Домодосола - а не сама наявність 17-єврового квитка на цю ділянку (замість "повної" ціни 37 євро) - то я б чекав що ця знижка буде 30% (бо це досить типова знижка по Ticino Ticket на транспорт такого роду, у випадках, коли він не безплатний).
Ділянки Домодосола - Швейцарія і італійська ділянка вузькоколійки Домодосола - Локарно (попри те, що це приватна вузькоколійка) включені також у внутрішньошвецарський залізничний тариф. Для Швейцарії сама можливість проїхати по неSBBшній лінії по SBBшному тарифу - не екзотика. У цій країні багато неSBBшних залізничних ліній і багато з них можуть тарифікуватись як суто по SBBшному тарифу, так і буває, що на вибір. Досить типова ситуація, коли для поїздок суто в межах приватної лінії - може бути свій власний тариф (частіше - трішки нижчий загальноSBBшного), а для поїздок що поєднують SBBшні і і приватні ділянки - можна взяти суцільний квиток по SBBшній ціні, що за рахунок відсутності перелому тарифа часто виходить вигідніше ніж окремі квитки на кожну з ділянок - а на додачу якщо лінія частково і повністю лежить в межах транспортної спілки - то відповідно там ще й інтегрований спілковий тариф.
Тут майже так само. Дешевший тариф Arсobaleno - якщо пасажир їде в межах Тичино, якщо пасажир "оскоромлюється" хоча б однієї станцією за межами Тичино - уже не чинний, це буде саме залізничний тариф SBB. Але є одна нетипова особливість. Тут же приватна залізниця, проїзд по котрій коштує дорожче ніж нормальний SBB тариф, тому коли видається SBBшний квиток на ділянку, що поєднує SBBшні ділянки і ділянку по цій вузькоколійці - там зашивається в ціну екстра-вартість ділянки по вузькоколійці у порівнянні з SBBшною ціною за таку-ж кількість кілометрів. При для розрахунку береться саме "повна" (44 франки), а не "туристична" ціна (19 франків). Виходить жахливо дорого.Тобто в ціну Камедо - Фісп - 51 франк - близько 20 "зайвих" франків привнесено тим, що за вузькоколійку взяли базову ціну 37 франків замість 17.
Крім того якщо в квиток SBB зашити ділянку по цій вузькоколійці - не видається Sparbillet.
Якщо ж платити за вузкоколійку окремо (з пішим перехдом з Камедо у Рібеляску) і цікавитись доцільністю розбивки суто по Iselle di Trasquera то ось що можу сказати:
1. Тариф по ділянці Домосола - Швейцарія, якщо купувати у SBB - внутрішньошвейцарський (а не міжнародний). Тобто дорого, але не так дорого, як могло б бути. Повна ціна 19,8 франків за ділянку Домодосола - Фісп або 13 франків за Iscelle di Trasquera. При покупці завчасно, якщо Ви згодні на zugbindung - можливий Sparbillet по 10 або 6 франків відповідно.
2. Сайт треніталії підозріло показує розклад, але не показує ціни ділянку Домодосола - Iselle di Trasquera. Якщо припустити що там чинний звичайний регіональний квиток для П'ємонту - то ціна там має бути 2,7 євро. Тобто від розбивки можна виграти, але у випадку якщо на швейцарську ділянку шпарбілет - виграш лише 1 франк, якщо повний квиток - то ~3,8 франків.
3. Половина поїздів не зупиняється на Iscelle di Trasquerа, на них розбивка неможлива.
Далі - вирішуйте самі.
Я б на Вашому місці - обирав-би виходячи з того, який поїзд зручніше по часу, і якщо саме з цих міркувань так виходило б що зручніший поїзд все-таки має зупинку по Iselle di Trasquera - тоді б розбивав, а інакше - їхав-би без розбивки.
P.S. просто від себе пораджу - найбільше позитивних емоцій з усього, що я бачив у Тичино у мене лишилось від фунікулеру на гору Сан Сальваторе. Функікулер на гору Бре - не зовсім не те, попри те, що там приблизно однакова висота в обох випадках.