Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.11.19 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Бріг-Домодоссола-Тічіно-Андерматт-Бріг за один день та найдешевше

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Бріг-Домодоссола-Тічіно-Андерматт-Бріг за один день та найдешевше  (Read 1609 times)
Aleksej
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #30 on: 14.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Все гарно придбалося. Причому платиться через лондонський шлюз, і у валюті моєї карти.
Білети на друк вийшли звичайними SBB-шними білетами.
Перевага цього сайту, в додачу до всього- він ще й PayPal приймає
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #31 on: 14.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

пару моментів думаю варто зазначити після здійсненої подорожі (в порядку хронології):
1. Женева-Бріг проїхалося без питань і ДБ-шний білет зісканувався. Далі була майже 36-годиння зупинка в Бріг і поїздка аж післязавтра на BLS до Kandersteg (із квитком до Фрайбурга).
2. Підійшов кондуктор і почав не дивлячись просто сканувати кода. І не зісканувалося. Він почав вивчати білета, зазначивши, що "нічого собі який складний маршрут їхати до Фрайбурга", на що я йому відповів, що ну раз система продає такі білети, то чому б не скористатися. Це його трохи образило, бо певно він це сприйняв як пасажир використовує таку можливість не за призначенням. Ну але сказав, що звичайно ж якщо продала то так і буде
3. На зворотньому шляху сіли в Kandersteg о 14 (а приїхали о 8). І на диво був знов той самий кондуктор. Показую йому вже іншого ДБ-шного білета Фрайбург-Бріг-Женева (не знаю, що мене тоді вкусило брати його Женеви, причому із 5-годинною зупинкою в Бріг та приїздом до Женеви під опівніч). І тут чоловік вже реально не витримав, іронічно запитавши, що "що, назад до Женеви", на що я йому, базуючись на квитку, відповів що, так, але із зупинкою в Бріг в 5 годин. Він віддає квитка та йде геть, а через 5 секунд повертається та кидає фразу "ні, ну якщо ти це (так) один-єдиний раз зробив/робиш, то нехай буде". Я так розумію, його такий квиток дуже завів, що в принципі навіть має свій сенс, бо тим хто їхав би на Німеччину із Валіса швидше брати SBB-шний ІС замість BLS регіо, тому чоловік або не знайомий з трюком, або гарно мене розкусив та настрою мені не дуже додав
4. Далі була поїздка до Італії по Lago Maggiore Express. Приїхали в Домодоссола о 8 ранку. Здивував туалет аж за 1 євро, а також касир, котрого не було десь 15хв, та в котрого не було здачі в 50 євро (я йому давав 101 за квиток вартістю в 51).
5. Італійські залізниці в тому напрямі виявилися якимись не дуже надійними. Запізнення регіо з Мілану аж на 45хв це якось трохи занадто (робочий день рано вранці- можливо котрісь люди б їхали на роботу не лише на південь, але й на північ).
6. Рано вранці (9 ранку) три молоді пари китайців приїхали на EC з боку Мілану на кордон штампувати свої Tax Free. Це треба було їм розбити свою подорож по Домодоссолі аж на 1 годину через Tax Free. В мене це в голові трохи не вклалося. Бо якщо так багато всього накупив в Італії, то ти не бідна людина, але якщо ти не бідна людина, то рано вранці ходити по вокзалу Домодоссоли шукати де повертають Tax Free- якось нелогічно. Втім, мені здалося (може лише здалося) вони хотіли сідати на ЕС в зворотньому напрямі- тобто приїхали на кордон лише отримати Tax Free. Тут не берусь стверджувати, бо мій потяг до Stresa якраз в той момент вирушав.
7. Stresa гарне місто із гарними краєвидами, але нажаль через пізній приїзд було замало часу походити ще десь окрім короткої набережної.
8. Човен до Локарно- був із Stresa заповнений десь на 10% (але це був вже кінець літньої навігації- принаймні згідно вебсайту). Причому явно підсідали люди, із валізами- мандрівники, котрі використовують човен як звичайний транспорт.
9. Обід на човні подали в дещо незвичайній формі- спочатку різотто з грибами, в ту ж тарілку паста (в обидвох смак доволі неочікуваний оригінальний, що навело мене на думку відкоригувати свої бачення цих страв бо ж вони обидві італійські), потім в другу тарілку- риба/куряче паніроване філе + якась жовта картопля + якісь зварені овочі (тут наче нормально). Але загалом якийсь завеликий обід для такого не дуже люксусового човна.
10. В Локарно пробули десь 3 години, не знаючи що ще там можна робити окрім проїхати на фунікулері.
11. Потяг centrovalli позначений в розкладі як експрес- складався із двох секцій, але до другої пасажирів не пускали, відтак він був забитий на 100%, але стоячих було не так і багато. Переважна більшість були швейцарці і їхали відтак до самого кінця. Вагони гарно скриплять і це позитиву якось не дуже додає. Запам"яталося гарно, що відразу після мосту на кордоні була купа сміття у вигляді пивних баночок та пляшок котрі по їхньому вигляді лежали там доволі довго (це при тому, що автомобільна дорога там значно вище залізничної колії). Але далі по Італії такого сміття не було. Також на станції Re зайшла жінка з буфетом на колесах, котра продавала навіть пиво, і швейцарці навіть те пиво купували та пили.
12. Загалом, я б не рекомендував Lago Maggiore Express для активного відпочинку, тому що вже занадто багато сидіння. Це хіба що гарно втомитися попереднього дня, щоб релаксувати цілий день сидячи то на потязі, то на човні.
13. Ще були в Zermatt (обрали Glacier Express замість Gornergrat) , але там нічого особливого, хіба що зараз не варто підійматися на саму вершину, а варто зупинитися на Trokener Steg, тому що там на вершині йде якась реконструкція (і жодна миша внизу в касі про це не каже!). Із такими високими очікуваннями ми туди у висячому вагончику по канатній дорозі прибули. Двері відкрилися, і замість чистого повітря прийшлося дихати вихлопом двотактніх двигунів (і це на висоті за 3 тис метрів, на котрій не кожен турист до того часу побував). В мене без того від трохи почала кружитися голова, бо повітря розріджене, а тут повен тунель до ліфта заповнений цим вихлопом... Не знаю, що подумали про це місце китайці (котрих там більшість)- бо вони навіть на нормальному повітрі носять маски, а тут на вершині вони певно навпаки очікували чисте повітря.
Logged
Tags: Wallis domodossola 
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!