Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.20 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Фірмові та нефірмові поїзди УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Author Topic: Фірмові та нефірмові поїзди УЗ  (Read 9596 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9490


View Profile
« Reply #110 on: 10.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Маріуполь — не Донбас.
Все вірно, це Приазов'я.
Logged
Kbk
User

Posts: 108


View Profile
« Reply #111 on: 11.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

Я не дивно але подільський 139 це „Криворіжжя” точно як і 177
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1373


View Profile
« Reply #112 on: 11.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Я не дивно але подільський 139 це „Криворіжжя” точно як і 177

ну 139 і 177 виконуються складами з-під 75/76, який і є Криворіжжям
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1359


View Profile
« Reply #113 on: 11.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

У нас історично поїзд із назвою означав виділений фірмовий склад (найчастіше 2 або більше), бо більшість поїздів — нічні і не мали потреби в обігу на щось інше. Тепер це трохи не так.
Водночас на ПКП є традиція найменування окремим іменем кожної пари, у т. ч. денної класу ІС, яка може виконуватись будь-яким складом. Тобто назва = пара номерів, а не складів. Більшість поїздів там — денні.
Власне останнього підходу доцільніше дотримуватися, якщо говорити про спробу присвоєння "фірмових" назв усім (або хоча б усім нічним) поїздам УЗ. Фірмовість у такому випадку позначається не назвою, а окремою позначкою до класу (а взагалі вона є зайвим пережитком — немає жодних причин відрізняти "клас фірмовості" від класу поїзда загалом — економ, стандарт, комфорт), а назва слугує для розрізнення поїздів з однаковим маршрутом або кінцевим/проміжним пунктом, як-от "Виспянський", "Бознанська" і т. д. на ПКП, або неофіційні "Хмільний лис", "Хмільний крокодил" (Гена — коли його призначали), чи там "Галичина", "Львів", "Бандера". А якщо назвати "Бандеру" "Галичиною", бо він виконується однаковим складом, херня вийде.
Logged
VB
Active user

Posts: 4300


View Profile
« Reply #114 on: 11.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

У нас історично поїзд із назвою означав виділений фірмовий склад (найчастіше 2 або більше), бо більшість поїздів — нічні і не мали потреби в обігу на щось інше. Тепер це трохи не так.
Водночас на ПКП є традиція найменування окремим іменем кожної пари, у т. ч. денної класу ІС, яка може виконуватись будь-яким складом. Тобто назва = пара номерів, а не складів. Більшість поїздів там — денні.
Власне останнього підходу доцільніше дотримуватися, якщо говорити про спробу присвоєння "фірмових" назв усім (або хоча б усім нічним) поїздам УЗ. Фірмовість у такому випадку позначається не назвою, а окремою позначкою до класу (а взагалі вона є зайвим пережитком — немає жодних причин відрізняти "клас фірмовості" від класу поїзда загалом — економ, стандарт, комфорт), а назва слугує для розрізнення поїздів з однаковим маршрутом або кінцевим/проміжним пунктом, як-от "Виспянський", "Бознанська" і т. д. на ПКП, або неофіційні "Хмільний лис", "Хмільний крокодил" (Гена — коли його призначали), чи там "Галичина", "Львів", "Бандера". А якщо назвати "Бандеру" "Галичиною", бо він виконується однаковим складом, херня вийде.
Єдиний вартий уваги допис у цьому срачі на 12 сторінок.
Logged
SW7
User

Posts: 102


View Profile
« Reply #115 on: 11.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

У нас історично поїзд із назвою означав виділений фірмовий склад (найчастіше 2 або більше), бо більшість поїздів — нічні і не мали потреби в обігу на щось інше. Тепер це трохи не так.
Водночас на ПКП є традиція найменування окремим іменем кожної пари, у т. ч. денної класу ІС, яка може виконуватись будь-яким складом. Тобто назва = пара номерів, а не складів. Більшість поїздів там — денні.
Власне останнього підходу доцільніше дотримуватися, якщо говорити про спробу присвоєння "фірмових" назв усім (або хоча б усім нічним) поїздам УЗ. Фірмовість у такому випадку позначається не назвою, а окремою позначкою до класу (а взагалі вона є зайвим пережитком — немає жодних причин відрізняти "клас фірмовості" від класу поїзда загалом — економ, стандарт, комфорт), а назва слугує для розрізнення поїздів з однаковим маршрутом або кінцевим/проміжним пунктом, як-от "Виспянський", "Бознанська" і т. д. на ПКП, або неофіційні "Хмільний лис", "Хмільний крокодил" (Гена — коли його призначали), чи там "Галичина", "Львів", "Бандера". А якщо назвати "Бандеру" "Галичиною", бо він виконується однаковим складом, херня вийде.
Єдиний вартий уваги допис у цьому срачі на 12 сторінок.
а хіба Хмільний лис - хіба не творіння фантазії когось з цього форуму (можливо Кримчанина, він полюбляє такі назви)? в народі мені ця назва не зустрічалась)))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9490


View Profile
« Reply #116 on: 12.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Ні, Хмільний Лис не мій винахід. -:)
Мій з цієї серії лише Упоротий Лис (139/140) та Скажена Лисиця (19/20).
Logged
Shtativ Diabolo
Guest
« Reply #117 on: 13.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ні, Хмільний Лис не мій винахід. -:)
Мій з цієї серії лише Упоротий Лис (139/140) та Скажена Лисиця (19/20).

Не совсем так:) Первоначально 139/140 Вы называли как Пьяная Лисица, естественно из-за графика)
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 304


View Profile
« Reply #118 on: 13.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Так, я голосую наступним чином із запропонованого списку.

3/4 "Чумацький шлях".
7/8 "Смерічка".
29/30 "Едельвейс".
91/92 "Високий замок".

А я б так:

3/4 "Запорізька січ" (або "Уж").
7/8 "Смерічка". (+)
29/30 "Георгій Кирпа".
91/92 "Високий замок" або "Львів".

Единственное, что предлагаю в 29/30 сделать привязку к имени, но имя Г. Н. Кирпы ни у кого из украинских граждан (и не только украинских) не вызовет никакого раздражения, наоборот даже.

В остальных лучше всего давать имя по географическим топонимам (лучше - по сложившимся исторически и широко известным).
« Last Edit: 13.11.19 , 13:11 by Alex_The_Scorpio » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9490


View Profile
« Reply #119 on: 13.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Было дело до присвоения фирменности сему чуду. Но не совсем так. Не из-за графика, а из-за маршрута (траектории) следования.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!