Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.19 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Фірмові та нефірмові поїзди УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: Фірмові та нефірмові поїзди УЗ  (Read 4341 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #60 on: 08.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

Ну 25/26 по суті не такий поганий поїзд, якщо чесно.
От 137/138, 103/104, 139/140 куди гірші поїзди, але їм такий же коефіцієнт фірмовості вліпили, як "Білій акації", і те що в них немає назви, вони по ціні не відрізняються. Я вже не кажу про новоявлені фірмові поїзди 189/190 та 231/232....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #61 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Також є пропозиція не називати фірмові поїзди по назві міста призначення аьо фомування, бо це викликає плутанину. Тобто такі поїзди як "Львів", " Дніпро", "Миколаїв", "Харків" я пропоную перейменувати в більш цікаві назви.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1462


View Profile
« Reply #62 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

А тим часом на "Десну" навісили максимальний Кф=5,0 (замість 4,0).
Тепер цінник від НЕ 29/30 відрізняється лише на 1,2 (Кф НЕ).
Доречі, а який зв'язок Десни та Ужгорода? Тоді вже краще "Уж".
Так Десна впадає в Дніпро на теренах міста Києва.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3389


View Profile
« Reply #63 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Ну 25/26 по суті не такий поганий поїзд, якщо чесно.
От 137/138, 103/104, 139/140 куди гірші поїзди, але їм такий же коефіцієнт фірмовості вліпили, як "Білій акації", і те що в них немає назви, вони по ціні не відрізняються. Я вже не кажу про новоявлені фірмові поїзди 189/190 та 231/232....
Можливо і не поганий 025/026 в порівнянні з іншими. Але саме цікавіше, що до його "офірмачення" вагони були аналогічні у нього.
Я вважаю, що якісь там назви поїздів - це пережиток "давно ушедших дней". Звісно має бути пару фірмових поїздів на УЗ з відповідним сервісом. Але це не має бути кожен другий поїзд. Я б взагалі відмінив деякі назви теперішнім так званим фірмовим поїздам.
Приклад вже наводився. Ще раз поясню, якщо ви не в курсі. Самий свіжий приклад з 025/026.
До переводу у так звану фірмову "кагорту" поїздів на УЗ ціни на проїзд в поїзді 025/026 були дешевші (аналогічні як в 107/108 чи 135/136). Але одного дня комусь прийшло в голову назвати цей поїзд так як його назвали і ціна за проїзд зросла. Але ж вагони залишились ті самі.
Там далеко в не назві справа. Просто хтось захотів покращити'' фінансові показники''. От і все. Назва то вже так-наслідок
"Угадайте как его зовут". :)
« Last Edit: 08.11.19 , 11:11 by Entony » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 912


View Profile
« Reply #64 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Також є пропозиція не називати фірмові поїзди по назві міста призначення аьо фомування, бо це викликає плутанину. Тобто такі поїзди як "Львів", " Дніпро", "Миколаїв", "Харків" я пропоную перейменувати в більш цікаві назви.
Згоден з цим. Я думаю (можливо, так і повинно бути), назва має підкреслити історичну або геграфічну особливість регіону куди/звідки прямує фірмовий поїзд. От, наприклад поїзд 92/91 Львів - Київ можна змінити на "Галичина" (колишня 143/144).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #65 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

А тим часом на "Десну" навісили максимальний Кф=5,0 (замість 4,0).
Тепер цінник від НЕ 29/30 відрізняється лише на 1,2 (Кф НЕ).
Доречі, а який зв'язок Десни та Ужгорода? Тоді вже краще "Уж".
Так Десна впадає в Дніпро на теренах міста Києва.
Пардон, я чогось збився з пантелику, й думав що це ужгородський склад.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1462


View Profile
« Reply #66 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Також є пропозиція не називати фірмові поїзди по назві міста призначення аьо фомування, бо це викликає плутанину. Тобто такі поїзди як "Львів", " Дніпро", "Миколаїв", "Харків" я пропоную перейменувати в більш цікаві назви.
Повністю погоджуюсь. А ще, як на мене, поїзди варто було б називати в честь національних героїв. Мої пропозиції:
03/04 Запоріжжя - Ужгород "Олександр Духнович"
07/08 Київ - Чернівці "Ольга Кобилянська"
29/30 Київ - Ужгород "Георгій Кірпа"
91/92 Львів - Київ "Іван Франко"
і т.д.

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #67 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Ну 007/008 тоді вже "Юрій Федькович"
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #68 on: 08.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

078/080 "Січеслав", або " Січеславщина", або "Січеславський край".
Хоча остання назва це буде плагіат на місцеву літературну газету.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1152


View Profile
« Reply #69 on: 08.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

А тим часом на "Десну" навісили максимальний Кф=5,0 (замість 4,0).
Тепер цінник від НЕ 29/30 відрізняється лише на 1,2 (Кф НЕ).

ну так більшість вагонів в 29/30 та 81/82 однакова, тому логічно
але старіші КВР з 81/82 варто б продавати дешевше, як в 49/50, наприклад
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!