Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.19 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Фірмові та нефірмові поїзди УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: Фірмові та нефірмові поїзди УЗ  (Read 4343 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #70 on: 08.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Ну що, продовжимо.
317/318 Запоріжжя - Одеса "Каховський канал".
81/82 Харків - Новоолексіївка "Сиваш".
71/72 Заплріжжя - Київ " Хортиця".
121/122 Миколаїв - Рівне "Інгул".
133/134 Миколаїв - Івано-Франківськ "Інгулець".
Що скажете?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 912


View Profile
« Reply #71 on: 08.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Ну що, продовжимо.
317/318 Запоріжжя - Одеса "Каховський канал".
81/82 Харків - Новоолексіївка "Сиваш".
71/72 Заплріжжя - Київ " Хортиця".
121/122 Миколаїв - Рівне "Інгул".
133/134 Миколаїв - Івано-Франківськ "Інгулець".
Що скажете?
122/121 Миколаїв - Рівне краще назвати "Ольвія" (колись Очаків так стародавні греки називали).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #72 on: 08.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Ні, це не Очаків так називали, а було окреме античне городище та знаходилося воно трохи в іншому місті (та й зараз знаходиться археологічний заповідник) біля села Парутіне.
Хоча сама ідея назви мені подобається, так само як і "Асканія-Нова" для 101/102.
Logged
brodjaga
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #73 on: 08.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

як на мене і назви і фірмові поїзди - пережитки. в розвиненому світі все доводиться до одного стандарту.
коефіцієнти, нові категорії поїздів, хвірмовості, назви - якщо про таке говорять чиновники уз можна відразу робити висновки про їх професійність і бажання щось змінювати.
назва - зайва інформація, краще на табло, табличці написати кілька проміжних зупинок.

Єдиний квиток з - до з єдиним тарифом на відстань, можна навіть без дати, з компостуванням і терміном дії 24 чи більше годин - було б дуже круто, крутіше ніж у багатьох розвинених країнах. + на цьому ж бланку (чи додаткових, якщо купувалось оремо) доплати за місця у обраних вагонах  потрібних потягів. прискорені регіонали без доплати за місце, єдина тарифна таблиця доплат за місце - клас вагону, відстань.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #74 on: 08.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Це все в теорії та не більше. Коли за перші півгодини вигрібають увесь поїзд на 45 добу, то про які окремі квитки від плацкарт може йти мова?
Хоча навіть у Європі деякі поїзди мають власні назви.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 912


View Profile
« Reply #75 on: 08.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

як на мене і назви і фірмові поїзди - пережитки. в розвиненому світі все доводиться до одного стандарту.
коефіцієнти, нові категорії поїздів, хвірмовості, назви - якщо про таке говорять чиновники уз можна відразу робити висновки про їх професійність і бажання щось змінювати.
назва - зайва інформація, краще на табло, табличці написати кілька проміжних зупинок.

Єдиний квиток з - до з єдиним тарифом на відстань, можна навіть без дати, з компостуванням і терміном дії 24 чи більше годин - було б дуже круто, крутіше ніж у багатьох розвинених країнах. + на цьому ж бланку (чи додаткових, якщо купувалось оремо) доплати за місця у обраних вагонах  потрібних потягів. прискорені регіонали без доплати за місце, єдина тарифна таблиця доплат за місце - клас вагону, відстань.
Чи багато людей знають, хто такий був Владислав Зубенко, що Славутич - не лише пиво, що таке Пальміра, Лісова Пісня і т. д... Я все ж таки вважаю, що незавжди те, що було колись є поганим (пережитком), просто можна вдало то поєднувати минуле і сучасніть (в межах розумного і допустимого)!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #76 on: 08.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Сто відсотків.
От річку Мокра Московка, яка протікає через центральну частину Запоріжжя, один з наших завсегдатаїв взагалі сприйняв ледве не як образу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4957


View Profile
« Reply #77 on: 08.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Моя думка така,  що "назву" мають носити лише нічні експреси і то лише ті, в яких більшість вагонів нові. Всі інші відра,  хоч скільки там на них коефіцієнтів не навішали ніяких назв не заслуговують. 
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #78 on: 08.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

Вставлю і я свої 5 копійок.
Як на мене, назва поїзда "Кобзар" куди більше пасувала б теперішньому "Тясмину" замість 49/50. Хоча б тому, що Тясмин формується у ЛВЧ Шевченка (названому на честь історичного Кобзаря), а також тому, що його маршрут (на відміну від 49/50) пролягає через історичну малу батьківщину ТГШ — Звенигородський район Черкащини. "Гуцульщина" як назва куди більше пасувала б не теперішньому 357/358, а гіпотетичному потягу Київ — Рахів (через ІФ) формування франківського вагонного депо.
« Last Edit: 08.11.19 , 17:11 by Мандрівник » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4934


View Profile
« Reply #79 on: 08.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

От річку Мокра Московка, яка протікає через центральну частину Запоріжжя, один з наших завсегдатаїв взагалі сприйняв ледве не як образу.

"Ти перебільшуєш, Павлушо, як завжди" (с)

Я лише зробив тобі зауваження, що не всі з тисяч користувачів форуму можуть зрозуміти твоє специфічне почуття гумору.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!