Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.11.19 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Фірмові та нефірмові поїзди УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Фірмові та нефірмові поїзди УЗ  (Read 3954 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 549


View Profile
« Reply #80 on: 08.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

Можно подумать, что от новых названий качество пассажирских перевозок улучшится...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8447


View Profile
« Reply #81 on: 08.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

От річку Мокра Московка, яка протікає через центральну частину Запоріжжя, один з наших завсегдатаїв взагалі сприйняв ледве не як образу.

"Ти перебільшуєш, Павлушо, як завжди" (с)

Я лише зробив тобі зауваження, що не всі з тисяч користувачів форуму можуть зрозуміти твоє специфічне почуття гумору.
А що, ця назва не буде пасувати 737/738? Як на мене, то дуже добре пасуватиме для нього. Так само як і назва "Каховський канал" для 317/318 більше пасуватиме, ніж "Таврія".

Для тих, хто бачить у цих словах інше значення є два чарівних слова " Окей гугл".
Logged
brodjaga
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #82 on: 08.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

зараз вигрібають квитки за 45діб, будуть плацкарти.
запізнився, чомусь не сів на свій потяг - купуєш лише нове місце.
зникне потреба повертати квиток.

і з маршрутом з пересадками дорога коштуватиме дешевше (звичайно ж з уз їх узгодити + зробити нову зручну пошукову машину, щоб пересадки підібрати міг той, хто ніколи не користувався послугами уз) . електричка+ пасажирський більш не створюватиме переплати і якщо пошуковець сам пропонуватиме такі варіанти люди, далекі від залізниці братимуть квиток а не йтимуть на маршрутку.

дуже-дуже часто буває відсутність квитків на прямий потяг, а не жахливі варіанти з пересадками ще є під саме відправлення і ці місця їдуть вільними.
наприклад доводилось їхати до Одеси з пересадкою у Шевченко, ще й відправлення вийшло трохи пізнішим (врятує тих, хто спізнився): Київ-Маріуполь + Київ-Одеса, не раз на інших напрямках доводилось подібними комбінаціями їхати. місця, що дістались мені поїхали б порожніми а якийсь інший пасажир обрав би альтернативний транспорт. часто частину шляху можна подолати електричкою, люди поїдуть навіть так, бо квитків немає, але залізниця не доносить цю інформацію + менш комфортний варіант ще й виходить дорожчим.

і як на мене це не поганий варіант боротьби з перекупниками. квиток у людини вже є, менше людей захоче лиш за плацкарту доплачувати скажені суми спекулянтам, провідникам. якщо квиток у людини вже є, плани змінились то більше шансів, що ця людина захоче купити місце на інший потяг замість обирати інший транспорт.

 Можна дозволити їхати пасажирам без плацкарти без доплати у тамбурах, проходах, на службових місцях. у яких випадках - у людини є квиток, всі місця на потяг розкуплені, але ним можна доїхати до наступного потяга, на який пасажиру вийшло купити плацкарту. розірвана хвиля електричок і цей потяг дозволяє залатати дірку. можна встановити обмеження - дозволити так їхати до найближчої станції, де є можливість продовжити поїздку потягом з наявними місцями чи потягом без обов'язкових місць. цілком європейський підхід і боротьба з невивозом. у Європі теж не завжди сидячи їздять.

назви у багатьох країнах є, але користі з них як від зміни логотипу, перефарбовування вагонів із зеленого у синій чи сірий, зміни форми працівників,...
Logged
SW7
User

Posts: 39


View Profile
« Reply #83 on: 08.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

А хто сказав, що назву можуть мати лише фірмові поїзди? де записаний такий норматив? Он в Польщі просто дають назви поїздам - яким вважаюь за потрібне, включно з регіональними
На мою думку, треба терміново відмовлятись від тарифного зоопарку. Ось навіть на цьому форумі є люди, які плутають між собою сидячки і обзивають регіональними експресами і семитисячні, і восьмисоті і семисоті. Що казати про пересічного пасажира!

Навіщо треба така категорія, як регіональні поїзди? Коли в цьому драндулєті виділяється три вагона по приміському тарифу, але пільговики займають 4-5 вагонів, погрожуючи інакше заблокувати рейки, бо на вміщаються, ще й лізуть сісти. І пасажири 4 і 5 вагонів, які купили білет за 80 гривень, їдуть в нафаршированому як шпроти вагоні, іноді стоячи... і без води в туалетах, як в звичайній "собаці". Не зря з них давненько вже зняли назву "електропоїзд підвищеного комфорту"...
Я мовчу вже, що робиться в п'ятницю з Києва, скільки там набивається людей за двадцятку.

На мою думку, треба взяти за основу щось типу тарифу придніпровки (я не про доскональість сітки, а про приблизний розмір) або навіть чуть більше і об'єднати цим тарифом 6000 і 7000, 800 і 600 і навіть шосткинські експреси. Он придніпровка з Дніпра до Генічеська бере солідну суму... При наявності в поїзді вагонів з підвищеним комфортом може бути уніфікована надбавка.
Хоче якась область поїзд по старих тарифах - будь ласка розкошелюється і вперед...

ну і швидкі поїзди (крім ІС+) теж мали б різнитися тільки від класу вагону, а то люди плутаються в цьому всьому зоопарку і йдуть зразу на маршрутку або сидять дома...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8447


View Profile
« Reply #84 on: 08.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Можно подумать, что от новых названий качество пассажирских перевозок улучшится...
Ні, звичайно, але від фірмового поїзда 375/376 Херсон - Харків з назвою "Вірьовчина" пасажири й будуть очікувати відповідного сервісу.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 900


View Profile
« Reply #85 on: 08.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

Панове, щоб наше обговорення не було зайвою тратою часу (що зрештою і відбувається на 99%), то можна подавати в УЗ такі пропозиції:

1/2 "Україна" Івано-Франківськ - Костянтинівка;

4/3 "Запорізька Січ" Запоріжжя - Ужгород;

7/8 "Верховина" Київ - ІФ, Чернівці;

10/9 "Гірник" Київ - Маріуполь;

20/19 "Лугань" Київ - Лисичанськ;

102/101 "Асканія" Київ - Херсон...

Чи більшість форумчан проти буде назв взагалі, або деяких зокрема??


Logged
Iwan
Active user

Posts: 4328


View Profile
« Reply #86 on: 08.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

...
7/8 "Верховина" Київ - ІФ, Чернівці;
...
Яка верховина в долині Прута? Пасувало б "Припруття" чи на взірець "Дніпровець" - просто "Прутець".
Щодо райцентру Верховина, то тамтешні гуцули ніколи не могли второпати, чому їх село, що розкинулось в долині ріки Чорний Черемош, совіти перейментували на "Верховина", адже до нього пів дня необхідно сходити із гір.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 900


View Profile
« Reply #87 on: 08.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

...
7/8 "Верховина" Київ - ІФ, Чернівці;
...
Яка верховина в долині Прута? Пасувало б "Припруття" чи на взірець "Дніпровець" - просто "Прутець".
Щодо райцентру Верховина, то тамтешні гуцули ніколи не могли второпати, чому їх село, що розкинулось в долині ріки Чорний Черемош, совіти перейментували на "Верховина", адже до нього пів дня необхідно сходити із гір.
Ну добре Іван, тобі видніше. Просто мені здавалася, що назва Верховина є символом тієї місцевості...
Logged
Entony
Active user

Posts: 3382


View Profile
« Reply #88 on: 08.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

"Припрутень" - чудова назва. :)
1/2 чому "Україна"? Краще вже "Костянтинівець". :)
3/4 чому "Запорізька Січ", а не "Придніпровець" чи "Закарпаття"?
Відправляйте це все в УЗ. Хоч поржуть трохи там.
Logged
Андрей Харьковчанин
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #89 on: 08.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

Панове, щоб наше обговорення не було зайвою тратою часу (що зрештою і відбувається на 99%), то можна подавати в УЗ такі пропозиції:

1/2 "Україна" Івано-Франківськ - Костянтинівка;

4/3 "Запорізька Січ" Запоріжжя - Ужгород;

7/8 "Верховина" Київ - ІФ, Чернівці;

10/9 "Гірник" Київ - Маріуполь;

20/19 "Лугань" Київ - Лисичанськ;

102/101 "Асканія" Київ - Херсон...

Чи більшість форумчан проти буде назв взагалі, або деяких зокрема??



Для 9/10 краще назва буде "Азов", тимпаче коли 83/84 був фірмовим він мав назву  "Азов", а зараз він не фірмовий так як фірмовий склад у 83/84 курсує лише 1 раз на 4 дні, а так нефірмові, а 9/10 повністю Фірмовий, тому краще Азов. А для 19/20 Лугагь підзоде, це історичний факт, а для 77/78 Мариуполь - Харкіа краще дати назву "Біла Акація" як у 25/26 тимпаче 321/322 Харків - Мариуполь саме і мав назву Біла Акація, для 1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка підійде "Єднання України".
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!