Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)  (Read 25523 times)
W_777
Active user

Posts: 626


View Profile
« Reply #270 on: 15.07.20 , 16:07 »
Share Reply with quote

W_777, прочитайте будь ласка ще раз наші пости про Запоріжжя-Пологи, і мій останній пост з обгрунтуванням , що це не офіційні цифри, а плюс-мінус.

Ну так Вы пишете их в тему где официальные графики обсуждают. Эти +/- вводят в заблуждение остальных пользователей.
Logged
Vovan
User

Posts: 85


View Profile
« Reply #271 on: 15.07.20 , 16:07 »
Share Reply with quote

W_777, прочитайте будь ласка ще раз наші пости про Запоріжжя-Пологи, і мій останній пост з обгрунтуванням , що це не офіційні цифри, а плюс-мінус.

Ну так Вы пишете их в тему где официальные графики обсуждают. Эти +/- вводят в заблуждение остальных пользователей.
Для таких випадків є окрема тема :http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124940.0
 І ніхто не зазначав в назві теми, що це обговорення офіційних , діючих розкладів(!) Як було зазначено в іншій темі, і як всі знають,  що графік на 2019-2020 рік триває з 9 грудня 2019 по 8 грудня 2020. Тому в УЗ я вже повторююсь є два шанси це зробити . Якщо є і тут заперечення то прошу перенести пропозицію щодо НЕ 9/10 Київ-Маріуполь, переведення через Пологи у відповідну тему -"Пропозиції на графік 2019/2020"
« Last Edit: 15.07.20 , 17:07 by Vovan » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11466


View Profile
« Reply #272 on: 16.07.20 , 09:07 »
Share Reply with quote

і як всі знають,  що графік на 2019-2020 рік триває з 9 грудня 2019 по 8 грудня 2020.
Раджу більше читати, аніж писати. Тоді може дійде(разу так з 10), що на УЗ давно вже існує як мінімум 2 періоди  коригування графіків. І про це всі, крім Вас знають :)
Logged
гнч
Guest
« Reply #273 on: 16.07.20 , 12:07 »
Share Reply with quote

їхав сьогодні електричкою з Гречан, думаю чому б не зробити та облаштувати зупинку десь біля закритого переїзду між вулицями Зенітна та Квітки Цісик(колишня Колгоспна), або ближче до мосту по вул. Західна окружна. В ідеалі зробити зупинку під цим мостом, і зробити прямо з нього сходи, як на Караваєввих дачах.
У крайньму випадку цю зупинку облаштувати біля закритого переїзду по вулиці Леха Качинського.
У цьому ж ройоні багато народу живе і залізничників теж!
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5097


View Profile
« Reply #274 on: 16.07.20 , 23:07 »
Share Reply with quote

Насколько мне известно - на большинстве форумов, правилами прямо запрещено создавать клоны учетных записей или новые взамен заблокированных/удаленных.  Неужели на данном форуме не так?
На данном форуме много интересных архаизмов эпохи раннего, самописного, слабо регулируемого, анархичного Интернета,

от движка с активными тегами marquee до возможности отвечать в тему анонимусам.

Некоторые из анонимусов, вроде отписавшегося выше гнч, накопили без регистрации уже не одну тысячу постов. Из всех регулярно посещаемых борд не знаю больше ни одной, где такое было бы позволено.
« Last Edit: 16.07.20 , 23:07 by Emblaze » Logged
Vovan
User

Posts: 85


View Profile
« Reply #275 on: 19.07.20 , 00:07 »
Share Reply with quote

Цитата зі статті про електрифікацію залізниць:
 "Станция Красноград находится на пересечении линий Новомосковск-Днепровский – Красноград – Харьков-пассажирский (на постоянном токе) и Лозовая – Полтава-Южная (на переменном токе). Первые три пути данной станции электрифицированы на переменном токе, они принимают электропоезда типа ЭР9 и ЭПЛ9Т из Полтавы в Лозовую и обратно, а также ведомые электровозами ЧС4 и ЧС8 поезда Киев – Константиновка. Пути с четвертого по шестой электрифицированы на постоянном токе."
 Тобто, якщо б УЗ все таки електрифікувала лінію Новомосковськ-Красноград, (а згідно цієї статті це було в неї у планах) , то можна сказати, що запросто запустився б будь який потяг з або  через  Дніпро на Харків не через Синельникове та Павлоград?
Посилання на статтю : https://traffic.od.ua/blogs/antonlyagushkin/1216888
« Last Edit: 19.07.20 , 00:07 by Vovan » Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 233


View Profile
« Reply #276 on: 19.07.20 , 00:07 »
Share Reply with quote

Тобто, якщо б УЗ все таки електрифікувала лінію Новомосковськ-Красноград, (а згідно цієї статті це було в неї у планах) , то можна сказати, що запросто запустився б будь який потяг з або  через  Дніпро на Харків не через Синельникове та Павлоград?

Выход на Днепр выполнен на переменном токе (горловина электрифицирована). Постояннотоковые провода сходятся в тупик, где по ночам отстаивается ЧС2/7 из-под Зачепиловского поезда. Насколько это целесообразно, исходя из необходимости менять направление при движении с Полтавы (Киева) на Днепр, и электрификации Новомосковска постоянкой вопрос риторический
Logged
sergius
Active user

Posts: 4722


View Profile
« Reply #277 on: 19.07.20 , 00:07 »
Share Reply with quote

Там вместе с электрификацией должна была быть перемычка, новопостроенный обход станции.
Logged
Vovan
User

Posts: 85


View Profile
« Reply #278 on: 19.07.20 , 19:07 »
Share Reply with quote

Ну, допустимо, електрифікація Новомосковськ-Красноград дала б шанс пустити допустимо  той же 139/140 з різницею  максимум у годину, ніж зараз , по друге, якщо була б можливість за станом колії , можна пустити НЕ Харків-Одеса (зараз 7/8 через Полтаву, Кременчук дорівнює 762 км), через Красноград, Дніпро, КРГ, Бобринець складає 878 км, через Красноград-Дніпро-Знам'янку складає 870 км. Тобто глобального сенсу в запуску НЕ на південь  цією лінією не було б впринципі, але в той же час Дніпро та КРГ отримали б в такому випадку швидке пряме сполучення з Одесою та Харковом,
крім цього  наприклад  запуск потягу-дублікату або НЕ , або звичайного фірмового/нефірмового Київ-Дніпро через Полтаву з різницею в 30 з невеликим кілометрів явно виправдав би себе))))
« Last Edit: 19.07.20 , 19:07 by Vovan » Logged
Vovan
User

Posts: 85


View Profile
« Reply #279 on: 26.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

А я вибачаюсь, як додати фото??) Бо посилання з ел.  пошти ніхто не відкриє на форумі. Я хочу надіслати відповіді на листи
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!