А наскільки є імовірність того, що може бути запущений(подовжений ІС Київ-Львів до Ужгорода? Бо в напрямку Ужгорода ІС та ІС+ не треба міняти струм, (як в напрямку ІФ) так як вони двосистемні. ІС можна пустити зі швидкістю +- 3/4, але з прискоренням в півгодини.
* з прискоренням між порівнянно рівнинними Мукачевом та Ужгородом , ( замість 1:18 у 3/4 було б 50 хвилин), Стрий, Свалява, Славське, Воловець зупинки скоротити до однієї хвилини, Мукачево - так і залишити як у "трійки" - 4 хвилини, або скоротити до двох. Ось Вам і ІС+, де час буде не п'ять годин зі Львова до Ужгорода, а 4:30.
Отже , якщо рахувати загальний шлях Київ-Львів-Ужгород(обидва варіанти), то вийде (через Коростень) Київ 00:15, Львів 05:47-06:00 Ужгород 10:30
Дарниця 17:07 Київ Пас 17:25-17:33 Львів 22:49-23:00
Ужгород 03:30
Так що не 11 годин, а ДЕСЯТЬ!)))