Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.20 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34
Reply | Print
Author Topic: Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)  (Read 29681 times)
Vovan
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #300 on: 02.08.20 , 11:08 »
Share Reply with quote

Любители деревянных жоп.
А график типа 5 - 14 и 15 - 0 устроит? Дело не только во времени в пути, а и во времени оборота состава, надо успевать сделать рейс и туда и обратно одним составом...  Прокатитесь трансформером из Киева в ИФ или в Запорожье, может потом переосмыслите потребность дневного поезда из Киева в Закарпатье.
По перше, ніхто так не прокладе по типу 5-14, 15-0, бо прибуття в Киів на наступну добу та ще і вночі, а по друге, звідки ви взяли 9 годин для ІС з Києва до Ужгорода? Ладно там прискорення на відрізках Львів Стрий, (50 хвилин замість 57 хвилин як зараз у 3/4) Мукачево-Ужгород, але де ви ще знайшли годину для прискорення??) Максимум, до чого можна прискорити -це 4:20-4:25(якщо не забирати по хвилині у Стрию, Славському і т.д)
 Крім цього, треба кардинально змінювати час відправлення зі Львова для обох ІС+, що 755/756,  що зараз не курсує, що 743/744, бо до прикладу як вже написано, 744 прибував би в Ужгород о 03:30, натомість зараз відправлення зі Львова о шостій ранку, тобто зсув на декілька годин вперед. Аналогічно і з 755/756, який відправлявся зі Львова о 23 годині, натомість можна це відправлення не зсувати, бо прибуття в Ужгород було б о 10:30(як написано вище), а відправити з Ужгорода в цей же день о 18:20.(Львів 22:50-23:00).
 І цей же склад передати на обслуговування в Ужгород(якщо таке можливо). Або обертати тоді 743/744 на 755/756, або на інші Інтерсіті по Києву в інших напрямках(Покровськ, Запоріжжя, Харків)
« Last Edit: 02.08.20 , 11:08 by Vovan » Logged
tera
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #301 on: 02.08.20 , 12:08 »
Share Reply with quote

Тільки зараз звернув увагу в якій темі це відбувається.Ну ІС точно не приміський.
Може то тролінг був,а я і повівся.
Мо тему для Вована виділити і для фантазій про потяги,котрі не приміські.
П.С.про ундера...,вчив німецьку колись,як прочитав нік так  пишу.

П.П.С.Піднята тема зачепила мене тим (я радий,що Тарпан зміг),принаймні 4,або 5 форумчан висловлювали пропозиції щодо покращення зв'язку Закарпаття з Волинню.Я про об'єднання 149\150 і Полісянки.До карантину я для себе обробляв це питання,як міг.Умовна Шкода,яка по Львову підбирала б і паксів з Чернівців,бо пересадка на Полісянку зараз не забезпечена,а прибуття 149\150 нормас,електричка йде раніше по графіку і стає під обгін.
Повернення так як і було,про можливість пересадки на 829\830 форумчанин писав,їде до Ужгорода,а реальна 829\830 вже графіком 149\150.Реальна Полісянка мотається на Хмель графіком московського потягу,якось так.
Є і тема ніби.
Logged
bliskun
User

Posts: 39


View Profile
« Reply #302 on: 02.08.20 , 12:08 »
Share Reply with quote

Не трогайте ви Закарпаття. УЗ іще недоросла для того щоб пускати ІС або ІС+ до Мукачева чи Ужгорода. Щоб ви шановне панство розуміли  що  я  маю на увазі, вам треба подивитися на сусідні країни Словаччину або  Мадяри. Там люба приміська електричка скоріше їздить чим наші  хвалені ІС. Графіки робленні для людей,  вагони чисті  набагато удобні. Тим конструкторам які розробили вагони трансформери треба  всіх зібрати в одне купе  і катати цілий місяць по 10 годин щоб трохи стали розумніші.  Ми же не азіати  по 1.50 росту шоб їхати   в тих трансформерах і банально протягнути ноги не можна.  Ви представляєте як це тяжко за 10-11 годин с Киева до Ужгорода? Нехай запустять 13/14 та 5/6 і все буде  із Закарпаттям поки нормально.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #303 on: 02.08.20 , 13:08 »
Share Reply with quote

Якщо 13/14 вже був (Київ-Солотвино), і ймовірність призначення є, то 5/6(проектований Миколаїв-Ужгород) імовірність призначення майже нульова, особливо зараз.
 Я розумію, якщо зараз подовжувати щось діюче (Київ-Львів до Ужгорода), а додати нове -це нонсенс.
Logged
bliskun
User

Posts: 39


View Profile
« Reply #304 on: 02.08.20 , 13:08 »
Share Reply with quote

Знайомі з ЛВЧ -5 сказали що під 5/6 чи то вже є чи повинні новий склад передати.  Можливо  зараз 45/46 і їздить тим складом, тому що до корони  там були старі відра. Само довший маршрут УЗ був гірший  ніж п.601.(Цигановоз) Хто в темі  то знає про шо я. Який народ такі КіРОВНИКИ.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1567


View Profile
« Reply #305 on: 02.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Не трогайте ви Закарпаття. УЗ іще недоросла для того щоб пускати ІС або ІС+ до Мукачева чи Ужгорода. Щоб ви шановне панство розуміли  що  я  маю на увазі, вам треба подивитися на сусідні країни Словаччину або  Мадяри. Там люба приміська електричка скоріше їздить чим наші  хвалені ІС. Графіки робленні для людей,  вагони чисті  набагато удобні. Тим конструкторам які розробили вагони трансформери треба  всіх зібрати в одне купе  і катати цілий місяць по 10 годин щоб трохи стали розумніші.  Ми же не азіати  по 1.50 росту шоб їхати   в тих трансформерах і банально протягнути ноги не можна.  Ви представляєте як це тяжко за 10-11 годин с Киева до Ужгорода? Нехай запустять 13/14 та 5/6 і все буде  із Закарпаттям поки нормально.
Якщо вже так хочеться інтерсітю на Закарпаття, то можна для початку не з Києва, а зі Львова. Для цього в состав 29/30 треба кинути трохи трансформерів та переробити графік відправленням зі столиці на 19:00. Тоді вранці ті чудо-вагони відправляти з Ужа на Львів,  і якраз встигнеться до своєї відправки теперішньої змотатися.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #306 on: 02.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Тільки зараз звернув увагу в якій темі це відбувається.Ну ІС точно не приміський.
Може то тролінг був,а я і повівся.
Мо тему для Вована виділити і для фантазій про потяги,котрі не приміські.
П.С.про ундера...,вчив німецьку колись,як прочитав нік так  пишу.

П.П.С.Піднята тема зачепила мене тим (я радий,що Тарпан зміг),принаймні 4,або 5 форумчан висловлювали пропозиції щодо покращення зв'язку Закарпаття з Волинню.Я про об'єднання 149\150 і Полісянки.До карантину я для себе обробляв це питання,як міг.Умовна Шкода,яка по Львову підбирала б і паксів з Чернівців,бо пересадка на Полісянку зараз не забезпечена,а прибуття 149\150 нормас,електричка йде раніше по графіку і стає під обгін.
Повернення так як і було,про можливість пересадки на 829\830 форумчанин писав,їде до Ужгорода,а реальна 829\830 вже графіком 149\150.Реальна Полісянка мотається на Хмель графіком московського потягу,якось так.
Є і тема ніби.
Я ж не можу тему перейменовувати, передумовою для цієї назви було взагалі зовсім інше, (приміські Красноград-Дніпро-Апостолове) а вже потім пішло все разом , змішалось і коні і люди, бо мені та було сказано:))
Logged
Vovan
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #307 on: 02.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Не трогайте ви Закарпаття. УЗ іще недоросла для того щоб пускати ІС або ІС+ до Мукачева чи Ужгорода. Щоб ви шановне панство розуміли  що  я  маю на увазі, вам треба подивитися на сусідні країни Словаччину або  Мадяри. Там люба приміська електричка скоріше їздить чим наші  хвалені ІС. Графіки робленні для людей,  вагони чисті  набагато удобні. Тим конструкторам які розробили вагони трансформери треба  всіх зібрати в одне купе  і катати цілий місяць по 10 годин щоб трохи стали розумніші.  Ми же не азіати  по 1.50 росту шоб їхати   в тих трансформерах і банально протягнути ноги не можна.  Ви представляєте як це тяжко за 10-11 годин с Киева до Ужгорода? Нехай запустять 13/14 та 5/6 і все буде  із Закарпаттям поки нормально.
Якщо вже так хочеться інтерсітю на Закарпаття, то можна для початку не з Києва, а зі Львова. Для цього в состав 29/30 треба кинути трохи трансформерів та переробити графік відправленням зі столиці на 19:00. Тоді вранці ті чудо-вагони відправляти з Ужа на Львів,  і якраз встигнеться до своєї відправки теперішньої змотатися.
Ну щодо Львова не знаю, тобто ви в цьому випадку посилаєтесь на   прецедент 701/702 Львів-Чернівці?) Якби не так, бо тоді вийде фігня, бо 29/30 у Львові вночі , прибуття о 03:56, і треба звідкись брати вагони-трансформери. Я веду до того, що сам 29/30 треба тоді, якщо зайшла мова за цей поїзд переобладнати вагонами трансформерами , як у 37/737, але тоді час відправлення з Ужгорода та Києва треба зсувати на декілька годин назад, щоб Киів-Львів продавався у форматі сидячки, Львів-Ужгород -нічний експрес, Ужгород-Львів -сидячка, Львів-Київ-нічний експрес. Або робити тоді прибуття "туди" (до Ужгорода) по Львову не до 23:00, не о 03:56, як зараз, а прибуття зробити о п'ятій-шостій, тобто зсунути вперед відправлення з Києва, щоб в обидва боки продавати у вигляді Київ Львів-Ужгород нічний експрес, Львів-Ужгород -сидячка . Для Львів-Ужгород будуть окремі вагони.
« Last Edit: 02.08.20 , 15:08 by Vovan » Logged
tera
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #308 on: 02.08.20 , 15:08 »
Share Reply with quote

Тільки зараз звернув увагу в якій темі це відбувається.Ну ІС точно не приміський.
Може то тролінг був,а я і повівся.
Мо тему для Вована виділити і для фантазій про потяги,котрі не приміські.
Я ж не можу тему перейменовувати, передумовою для цієї назви було взагалі зовсім інше, (приміські Красноград-Дніпро-Апостолове) а вже потім пішло все разом , змішалось і коні і люди, бо мені та було сказано:))
Просіть модераторів і   Вам дано буде.Можливо тему про ПДС.
П.С. Це Ви до Баку зі Львова їхати хотіли?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1567


View Profile
« Reply #309 on: 02.08.20 , 15:08 »
Share Reply with quote

Не трогайте ви Закарпаття. УЗ іще недоросла для того щоб пускати ІС або ІС+ до Мукачева чи Ужгорода. Щоб ви шановне панство розуміли  що  я  маю на увазі, вам треба подивитися на сусідні країни Словаччину або  Мадяри. Там люба приміська електричка скоріше їздить чим наші  хвалені ІС. Графіки робленні для людей,  вагони чисті  набагато удобні. Тим конструкторам які розробили вагони трансформери треба  всіх зібрати в одне купе  і катати цілий місяць по 10 годин щоб трохи стали розумніші.  Ми же не азіати  по 1.50 росту шоб їхати   в тих трансформерах і банально протягнути ноги не можна.  Ви представляєте як це тяжко за 10-11 годин с Киева до Ужгорода? Нехай запустять 13/14 та 5/6 і все буде  із Закарпаттям поки нормально.
Якщо вже так хочеться інтерсітю на Закарпаття, то можна для початку не з Києва, а зі Львова. Для цього в состав 29/30 треба кинути трохи трансформерів та переробити графік відправленням зі столиці на 19:00. Тоді вранці ті чудо-вагони відправляти з Ужа на Львів,  і якраз встигнеться до своєї відправки теперішньої змотатися.
Ну щодо Львова не знаю, тобто ви в цьому випадку посилаєтесь на   прецедент 701/702 Львів-Чернівці?) Якби не так, бо тоді вийде фігня, бо 29/30 у Львові вночі , прибуття о 03:56, і треба звідкись брати вагони-трансформери. Я веду до того, що сам 29/30 треба тоді, якщо зайшла мова за цей поїзд переобладнати вагонами трансформерами , як у 37/737, але тоді час відправлення з Ужгорода та Києва треба зсувати на декілька годин назад, щоб Киів-Львів продавався у форматі сидячки, Львів-Ужгород -нічний експрес, Ужгород-Львів -сидячка, Львів-Київ-нічний експрес. Або робити тоді прибуття "туди" (до Ужгорода) по Львову не до 23:00, не о 03:56, як зараз, а прибуття зробити о п'ятій-шостій, тобто зсунути вперед відправлення з Києва, щоб в обидва боки продавати у вигляді Київ Львів-Ужгород нічний експрес, Львів-Ужгород -сидячка . Для Львів-Ужгород будуть окремі вагони.
Можливо, я не зовсім чітко висловився. Перепрошую.
Я пропоную так: трансформери в складі 29/30 поїздів. Всі вагони чи хоча б половину. 29-му зробити розклад 19 Київ - 07 Ужгород. Далі трансформери розкладаються в сидячі вагони, які їдуть до Львова таким графіком: Ужгород 08 - Львів 13-16 Ужгород 21. І тоді ці вагони назад перекладаються в лежачі, які спокійно в 22 годині їдуть своїм графіком під #30 до столиці.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!