Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.20 , 15:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34
Reply | Print
Author Topic: Розклади руху приміських поїздів на 2019/2020(Фантазії та реальність)  (Read 33219 times)
Vovan
Active user

Posts: 307


View Profile
« Reply #310 on: 02.08.20 , 15:08 »
Share Reply with quote

Не трогайте ви Закарпаття. УЗ іще недоросла для того щоб пускати ІС або ІС+ до Мукачева чи Ужгорода. Щоб ви шановне панство розуміли  що  я  маю на увазі, вам треба подивитися на сусідні країни Словаччину або  Мадяри. Там люба приміська електричка скоріше їздить чим наші  хвалені ІС. Графіки робленні для людей,  вагони чисті  набагато удобні. Тим конструкторам які розробили вагони трансформери треба  всіх зібрати в одне купе  і катати цілий місяць по 10 годин щоб трохи стали розумніші.  Ми же не азіати  по 1.50 росту шоб їхати   в тих трансформерах і банально протягнути ноги не можна.  Ви представляєте як це тяжко за 10-11 годин с Киева до Ужгорода? Нехай запустять 13/14 та 5/6 і все буде  із Закарпаттям поки нормально.
Якщо вже так хочеться інтерсітю на Закарпаття, то можна для початку не з Києва, а зі Львова. Для цього в состав 29/30 треба кинути трохи трансформерів та переробити графік відправленням зі столиці на 19:00. Тоді вранці ті чудо-вагони відправляти з Ужа на Львів,  і якраз встигнеться до своєї відправки теперішньої змотатися.
Ну щодо Львова не знаю, тобто ви в цьому випадку посилаєтесь на   прецедент 701/702 Львів-Чернівці?) Якби не так, бо тоді вийде фігня, бо 29/30 у Львові вночі , прибуття о 03:56, і треба звідкись брати вагони-трансформери. Я веду до того, що сам 29/30 треба тоді, якщо зайшла мова за цей поїзд переобладнати вагонами трансформерами , як у 37/737, але тоді час відправлення з Ужгорода та Києва треба зсувати на декілька годин назад, щоб Киів-Львів продавався у форматі сидячки, Львів-Ужгород -нічний експрес, Ужгород-Львів -сидячка, Львів-Київ-нічний експрес. Або робити тоді прибуття "туди" (до Ужгорода) по Львову не до 23:00, не о 03:56, як зараз, а прибуття зробити о п'ятій-шостій, тобто зсунути вперед відправлення з Києва, щоб в обидва боки продавати у вигляді Київ Львів-Ужгород нічний експрес, Львів-Ужгород -сидячка . Для Львів-Ужгород будуть окремі вагони.
Можливо, я не зовсім чітко висловився. Перепрошую.
Я пропоную так: трансформери в складі 29/30 поїздів. Всі вагони чи хоча б половину. 29-му зробити розклад 19 Київ - 07 Ужгород. Далі трансформери розкладаються в сидячі вагони, які їдуть до Львова таким графіком: Ужгород 08 - Львів 13-16 Ужгород 21. І тоді ці вагони назад перекладаються в лежачі, які спокійно в 22 годині їдуть своїм графіком під #30 до столиці.
++++, ну хоча б такий варіант))). Але ці ж вагони будуть під нумерацією 729/730, яка буде змінюватись у Львові?) Тоді  треба підв'язати саме під Південну залізницю , а не під П-З вагони потяга Харків-Генічеськ, бо той також 729/730.
« Last Edit: 02.08.20 , 15:08 by Vovan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1582


View Profile
« Reply #311 on: 02.08.20 , 15:08 »
Share Reply with quote

Знайомі з ЛВЧ -5 сказали що під 5/6 чи то вже є чи повинні новий склад передати.  Можливо  зараз 45/46 і їздить тим складом, тому що до корони  там були старі відра. Само довший маршрут УЗ був гірший  ніж п.601.(Цигановоз) Хто в темі  то знає про шо я. Який народ такі КіРОВНИКИ.
Сьогодні зустрічав по Ужгороду цей поїзд. В составі жодного нового вагона. Лише на одному купейному був значок "*", але не знаю, чи там насправді кондиціонер працює. А загалом - найліпше з найгіршого. Тобто, склалося враження, що даний состав зібрали з найкращих вагонів, які мали. Запитав одного провідника щодо нових вагонів для Миколаївського потяга, він відповів: "Ніяких нових вагонів ми не получали. Шось говорили, але нема. І, скорше всього, того поїзда так і не пустять. Певно його корона з'їла". 😊
Так що, чекаємо на чудо. Може, як тільки прийдуть нові вагони, 5/6 таки призначать.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1582


View Profile
« Reply #312 on: 02.08.20 , 16:08 »
Share Reply with quote

Не трогайте ви Закарпаття. УЗ іще недоросла для того щоб пускати ІС або ІС+ до Мукачева чи Ужгорода. Щоб ви шановне панство розуміли  що  я  маю на увазі, вам треба подивитися на сусідні країни Словаччину або  Мадяри. Там люба приміська електричка скоріше їздить чим наші  хвалені ІС. Графіки робленні для людей,  вагони чисті  набагато удобні. Тим конструкторам які розробили вагони трансформери треба  всіх зібрати в одне купе  і катати цілий місяць по 10 годин щоб трохи стали розумніші.  Ми же не азіати  по 1.50 росту шоб їхати   в тих трансформерах і банально протягнути ноги не можна.  Ви представляєте як це тяжко за 10-11 годин с Киева до Ужгорода? Нехай запустять 13/14 та 5/6 і все буде  із Закарпаттям поки нормально.
Якщо вже так хочеться інтерсітю на Закарпаття, то можна для початку не з Києва, а зі Львова. Для цього в состав 29/30 треба кинути трохи трансформерів та переробити графік відправленням зі столиці на 19:00. Тоді вранці ті чудо-вагони відправляти з Ужа на Львів,  і якраз встигнеться до своєї відправки теперішньої змотатися.
Ну щодо Львова не знаю, тобто ви в цьому випадку посилаєтесь на   прецедент 701/702 Львів-Чернівці?) Якби не так, бо тоді вийде фігня, бо 29/30 у Львові вночі , прибуття о 03:56, і треба звідкись брати вагони-трансформери. Я веду до того, що сам 29/30 треба тоді, якщо зайшла мова за цей поїзд переобладнати вагонами трансформерами , як у 37/737, але тоді час відправлення з Ужгорода та Києва треба зсувати на декілька годин назад, щоб Киів-Львів продавався у форматі сидячки, Львів-Ужгород -нічний експрес, Ужгород-Львів -сидячка, Львів-Київ-нічний експрес. Або робити тоді прибуття "туди" (до Ужгорода) по Львову не до 23:00, не о 03:56, як зараз, а прибуття зробити о п'ятій-шостій, тобто зсунути вперед відправлення з Києва, щоб в обидва боки продавати у вигляді Київ Львів-Ужгород нічний експрес, Львів-Ужгород -сидячка . Для Львів-Ужгород будуть окремі вагони.
Можливо, я не зовсім чітко висловився. Перепрошую.
Я пропоную так: трансформери в складі 29/30 поїздів. Всі вагони чи хоча б половину. 29-му зробити розклад 19 Київ - 07 Ужгород. Далі трансформери розкладаються в сидячі вагони, які їдуть до Львова таким графіком: Ужгород 08 - Львів 13-16 Ужгород 21. І тоді ці вагони назад перекладаються в лежачі, які спокійно в 22 годині їдуть своїм графіком під #30 до столиці.
++++, ну хоча б такий варіант))). Але ці ж вагони будуть під нумерацією 729/730, яка буде змінюватись у Львові?) Тоді  треба підв'язати саме під Південну залізницю , а не під П-З вагони потяга Харків-Генічеськ, бо той також 729/730.
Чому саме 729/730??!

Взагалі, особисто мене дратує той факт, що в Україні, не зважаючи на те, що поїздів відносно не так багато, всеодно є дублююча нумерація. Ну невже не можна раз і назавжди зробити реформу і перенумерувати всі поїзди нормально?! Або, якщо так народ звик до нумерації флагманів, якого милого при запуску нових поїздів їм присвоюють діючу нумерацію?
Logged
sean
Active user

Posts: 5226


View Profile
« Reply #313 on: 02.08.20 , 17:08 »
Share Reply with quote

++++, ну хоча б такий варіант))). Але ці ж вагони будуть під нумерацією 729/730, яка буде змінюватись у Львові?) Тоді  треба підв'язати саме під Південну залізницю , а не під П-З вагони потяга Харків-Генічеськ, бо той також 729/730.
У Вас проблеми з висловленням думки?
Logged
Vovan
Active user

Posts: 307


View Profile
« Reply #314 on: 02.08.20 , 20:08 »
Share Reply with quote

 Якщо хтось вважає,  що потягів в Україні "небагато", - то глибоко помиляється. Як по вашому, повинна пройти залізнична реформа щодо нумерації і відповідно нової класифікації нумерації, бо саме ця нумерація успадкована із СРСР, і тому так і виходить , історично склалося, це не тільки в УЗ, що потяги категорії нічний експрес/нічний швидкий  (нумерація 1-100) є похідними від інших потягів на тому ж маршруті , взявши на себе крім сезонних і разових,(201-299) ще і Інтерсіті (701-799).Бо уявіть собі таку країну, де їздить 999 потягів, але 3 х-х -5 х-х нумерація випадає,  бо знаєте чому згідно класифікації.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1582


View Profile
« Reply #315 on: 02.08.20 , 21:08 »
Share Reply with quote

Та срати на той СРСР, скільки вже на нього озиратися. Практика показує, що за останні роки безболісно пройшла перенумерація не одного потяга, народ звикає.
Щойно глянув службовий розклад УЗ на цей рік. Швидких цілорічних поїздів (нумерація 1 - 150) є аж 79 пар. Тобто, повторів мало би бути максимум 4 пари, наприклад, їх можна було б поділити з якимсь мацковським поїздом. Натомість їх є значно більше (не мав часу і бажання рахувати скільки точно), що видно неозброєним оком через відсутність деяких пар номерів з цього діапазону.
З швидкісними все простіше - їх є всього 16 пар (діапазон 700-750).
Зате "високошвидкісні" (750-788) - це живий анекдот. Тут чомусь і ІС, і купа регіоналок. Темний ліс, короче.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #316 on: 03.08.20 , 02:08 »
Share Reply with quote

На Черновцы бы прибытием поутру или в обед сидячка тоже не помешала, гулять так гулять...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #317 on: 03.08.20 , 18:08 »
Share Reply with quote

Ускоренные региональные поезда из сидячих вагонов много где не помешают. Только вагонов почти нет...
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1463


View Profile
« Reply #318 on: 03.08.20 , 18:08 »
Share Reply with quote

Якщо хтось вважає,  що потягів в Україні "небагато", - то глибоко помиляється. Як по вашому, повинна пройти залізнична реформа щодо нумерації і відповідно нової класифікації нумерації, бо саме ця нумерація успадкована із СРСР

нинішня нумерація була введена після Євро-2012, тоді Інтерсіті ходили ще з номерами 150-170, здається.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 307


View Profile
« Reply #319 on: 06.08.20 , 08:08 »
Share Reply with quote

Нарешті ось адекватна відповідь про Жовті Води. Пам'ятаєте, Придніпровська залізниця взагалі давала посилання на мільярдні збитки в перевезеннях у приіських поїздах , а також про вартість 240 мільйонів гривень самої електрифікації, сказав при тому, що це недоцільно, бо вантажних поїздів немає.
  А в данній відповіді вже дали хоч  якусь надію на електрифікацію, сказав, що курсує на лінії Жовті Води 1 -Жовті Води 2 один вантажний потяг на добу, і якщо буде більше, то повернуться до цього порушеного питання, і внесуть це у план електрифікації на якийсь рік згідно постанови .
https://mail.ukr.net/attach/get/15966178730347428168/2
 
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!